Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka unohtaa toinen?

Vierailija
07.09.2024 |

Olen kehittänyt tunteita henkilöön, joka ei ole osana nykyistä suhdettani. En saa häntä mielestäni, ja hän pyörii jatkuvasti ajatuksissani, erityisesti seksuaalisesti. Kaikki hänessä kiehtoo minua; hän on älykäs ja miellyttävä kaikilla tavoilla. Joka kerta, kun luulen unohtaneeni hänet, hän palaa mieleeni. Hän on ollut vastustamaton jo vuoden tai jopa useamman.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kertonut tämän hänelle? Katso jos saat tunteillesi vastakaikua?

Vierailija
2/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me äijät käydään huorissa ja dokataan, mutta naiselle en osaa sanoa... Hankit dildo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen se nykyisesi on? Ehkä sun pitäisi keskittyä vain häneen?

Vierailija
4/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tajusit ehdottaa hänelle villiä rakastelutuokiota  jossa voitte tutkia kehojanne ja selvittää toistenne nautintojen saloja.

Vierailija
5/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään seurailemaan, aihe kiinnostaa myös itseäni.

En ole varattu, mutta tunteideni kohde on joten ei ole sopivaa hänen peräänsä haikailla. Ja vaikka hän ei olisikaan varattu niin mitään suhdetta tuskin siltikään koskaan syntyisi koska hän on paljon korkeatasoisempi ihminen kuin minä. Eli paras mitä voin tehdä on yrittää unohtaa koko mies. 

Vierailija
6/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut tunteistani hänelle, ja hän tuntee samalla tavalla, mutta en ole varma, voisiko suhde toimia. Elämme erilaista elämää ja olemme kummatkin varattuja.

Vierailija
7/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on helppoa, sun pitää vaan... Ööö mikä se kysymys oli.

Vierailija
8/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat ranteeseen kuminauhan tai hiuslenksun, ja aina kun ajatuksesi eksyvät väärille raiteille, vedät siitä lenksusta että saat napakan iskun. Näin opit että noista ajatuksista seuraa epämukavuutta.

Vierailija
9/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Toivoisin, että pystyisin vastaamaan, mutta valitettavasti painin saman ongelman kanssa tai siis jo pidemmän aikaa. Vetää puoleensa kaikin tavoin.

Vierailija
10/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat ranteeseen kuminauhan tai hiuslenksun, ja aina kun ajatuksesi eksyvät väärille raiteille, vedät siitä lenksusta että saat napakan iskun. Näin opit että noista ajatuksista seuraa epämukavuutta.

Pavlovin koira vai mikäs se oli... :D 

Vierailija
11/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuksia tulee ja menee, mutta jos jatkuvasti palaat ajattelemaan toista, pohtisin mitä täytyy tehdä nykyiselle suhteelle.

Vierailija
12/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jään seurailemaan, aihe kiinnostaa myös itseäni.

En ole varattu, mutta tunteideni kohde on joten ei ole sopivaa hänen peräänsä haikailla. Ja vaikka hän ei olisikaan varattu niin mitään suhdetta tuskin siltikään koskaan syntyisi koska hän on paljon korkeatasoisempi ihminen kuin minä. Eli paras mitä voin tehdä on yrittää unohtaa koko mies. 

Ei sillä koulutuksella ole juurikaan väliä, mikäli molemmat ovat samalla aaltopituudella.

Vierailija
13/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut tunteistani hänelle, ja hän tuntee samalla tavalla, mutta en ole varma, voisiko suhde toimia. Elämme erilaista elämää ja olemme kummatkin varattuja.

Miksi suhde ei toimisi?

Vierailija
14/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vertaatte nykyisiä kumppaneita henkilöön, johon olette ihastuneet suhteen ulkopuolella, eroavatko he paljonkin toisistaan?

Vierailija
15/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi suhde ei toimisi?

Hän elää 2300-luvulla ja minä 1700-luvulla.

Vierailija
16/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä

Vierailija
17/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää myös

Vierailija
18/20 |
07.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

P4n3 sitä. Loppuu sitten.

Vierailija
19/20 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelet ja kirjoitat kauniisti <3

Vierailija
20/20 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin tietää. Vapaita olemme molemmat, kai, mutta häntä ei kiinnosta. Seksitreffeistä on ollut puhetta, mutta niitä odotellessa, vaikka tiedän että särjen itseni vaan, jos niitä nyt tuleekaan.