The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (920)
Vierailija kirjoitti:
Mä vähän ihmettelen, et miten Jenni puhuu niin paljon teknisistä asioista ja äänen ytimestä, tuesta ym, kun itse laulaa melkein aina niin hönkäilevästi.. Vähän tuntuu tekopyhältä vaatia muilta sellaista, mitä ei itse toteuta.
Höh, niinhän se on aina ollut että se joka ei osaa itse päätyy opettamaan muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän toi Anne ehtinyt kunnolla edes aloittaa kun jo painoi nappia.
Muistan kun kaksoset syntyivät vaan eipä silloin kukaan tiennyt mitä tästä naisesta tulee.
Minäkin muistan Annen ja veljpoikansa pieninä. Niin sööttejä lapsia!
Kyllä kun tätä keskuatelua seuraa, täytyy todeta, ettei tarvii ihmetellä, miksi lapset kiusaa toisiaan kun ei aikuiset ihmisetkään osaa käyttäytyä. Puhutaan kyllä aivan äärimmäisen asiattomaan sävyyn muista ihmisistä, eikä ymmärretä edes hävetä. Saa olla kaikilla oma mielipide, mutta senkin voi tuoda asiallisesti esiin. Tässäkin keskustelussa asiattomuudet kohdentuneet kansalaisuuteen, ulkonäköön, koulutukseen, elämäntarinoihin, sukupuoleen ja ties mihin. Asioihin, jotka eivät millään tavalla liitty siihen ääneen tai musiikkiin. Jokainen voi kääntää kanavaa tai olla katsomatta, ellei jokin asia miellytä. Tuleeko mieleen että ohjelmissa näkyvät henkilöt on ihan samalla tavalla tuntevia ihmisiä kuin kuka tahansa. Viime kaudella Tinni joutui ihan ääneen tästä ohjelmassa sanoa. Onneksi osa osaa ilmaista näkemyksensä asiallisesti.
Jennin korpinsulkapuku on puistattava. Noitamainen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kun tätä keskuatelua seuraa, täytyy todeta, ettei tarvii ihmetellä, miksi lapset kiusaa toisiaan kun ei aikuiset ihmisetkään osaa käyttäytyä. Puhutaan kyllä aivan äärimmäisen asiattomaan sävyyn muista ihmisistä, eikä ymmärretä edes hävetä. Saa olla kaikilla oma mielipide, mutta senkin voi tuoda asiallisesti esiin. Tässäkin keskustelussa asiattomuudet kohdentuneet kansalaisuuteen, ulkonäköön, koulutukseen, elämäntarinoihin, sukupuoleen ja ties mihin. Asioihin, jotka eivät millään tavalla liitty siihen ääneen tai musiikkiin. Jokainen voi kääntää kanavaa tai olla katsomatta, ellei jokin asia miellytä. Tuleeko mieleen että ohjelmissa näkyvät henkilöt on ihan samalla tavalla tuntevia ihmisiä kuin kuka tahansa. Viime kaudella Tinni joutui ihan ääneen tästä ohjelmassa sanoa. Onneksi osa osaa ilmaista näkemyksensä asiallisesti.
Kirjoitus aiheesta vesi on märkää. Eli kaikki tietävät jo, tiedon puute ja ymmärtäminen ei ole se ongelma.
Sinänsä samaa mieltä, mutta tätä tämä nyt on.
Luultavasti Jenniä haukutaan koko kausi, samoin kilpailijat. Eiköhän kaikki tiedosta että eläviä ihmisiä kyseessä, ei näytelmää rooleilla ja vuorosanoilla. Ihmiset nyt vaan ovat ilkeitä.
Kertoo tää ilkeys kommentoijan omasta pahasta olosta, katkeruudesta, kateudesta, kyvyttömyydestä ym. Tasapainoisella ja hyvinvoivalla ihmisellä ei oo tarvetta painaa muita alas. Nää henkilöt ois varmasti rakastaneet Idolsia, missä tarkoituskin oli nolata osa kilpailijoista.
Vierailija kirjoitti:
Se Mirellaa laulanut oli kauhistus, miten edes päässyt tuonne? Ne "korkeat" äänet sai kiemurtelemaan myötähäpeästä.
Ja siis jo toista kertaa XD Aivan hirveä - ei kuulostaisi hyvältä edes kännissä karaokessa
Fannilla kamala pikkupennun ääni. No aika pentuhan tuo onkin
Vierailija kirjoitti:
Fannilla kamala pikkupennun ääni. No aika pentuhan tuo onkin
Samaa mieltä.
Nuori kaunis nainen ja hyvä laulaan! Olen myös herkässä tilassa
Vierailija kirjoitti:
Nuori kaunis nainen ja hyvä laulaan! Olen myös herkässä tilassa
Nainen? Ihan lapsihan hän oli. Juuri täytti 16 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo tää ilkeys kommentoijan omasta pahasta olosta, katkeruudesta, kateudesta, kyvyttömyydestä ym. Tasapainoisella ja hyvinvoivalla ihmisellä ei oo tarvetta painaa muita alas. Nää henkilöt ois varmasti rakastaneet Idolsia, missä tarkoituskin oli nolata osa kilpailijoista.
Niin. Kaikki ihmiset eivät todellakaan ole tasapainoisia ja hyvinvoivia.
Ei riitä ääni tällä dräkkärillä. Surkea esitys
Onpas vanhan näköinen 40 vuotiaaksi.
Vähemmän näitä yhyy yhyy-tarinoita ja enemmän laulua. Jos nuo välijutut jättäs pois, mahtus enemmän esityksiä yhteen jaksoon.
Kalle Jussila on Suomen parhaita laulajia.