The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (920)
Tää karjuminen taitaa olla ainut musiikki"tyyli" jota en ymmärrä. Enkä ikinä tuu ymmärtämään.
Olipas hyvää karjuntaa, kerrankin jotain muuta ettei aina niitä nyyhkybiisejä ja iskelmiä.
Vierailija kirjoitti:
Jennin korpinsulkapuku on puistattava. Noitamainen.
Mutta kyllä minä silti tulisin Jenni Vartiaiseen.. kuten hän itsekin pyytää 😊
Ärsyttäviä nuo valmentajat kun melkein painaa nappia mutta ei kuitenkaan paina ja sitten jälkeenpäin kauheet selittelyt, "tykkäsin kyllä tosi paljon, mutta...."
Vierailija kirjoitti:
Kenen biisin tuo harjavaltalainen lauloi?
C.O.B
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämän vikan naisen biisi oli?
Kolmatta linjaa takaisin...
Jeskamandeera kuinka nuorekas 50 vuotias Markus Kuusisto, vielä kun osaisi laulaa.
Mun mielestä nää tarinat ja palautteet on osa ohjelman kiinnostavuutta. Ilman niitä ois formaatti aika köyhä ja laulajat jäis kovin etäisiksi.
Ihan perus tää viimonen, ei mitenkään erikoinen mun mielestä. Mutta tärkeintä että valmentajat tykkää.
Nää "yhyy" kommentoijat ei kyllä varmaan oo itse kokeneet läheisiä ihmissuhteita. Jokainen varmasti ymmärtää menetyksestä johtuvan tuskan ja surun, joka sellaisen on kokenut.
Riitti taas tämän paskan katsominen, tulee vain huonolle tuulelle. Nämä onnettomat "valmentajat" eivät käänny, kun laulaja on tuplasti parempi kuin heistä yksikään. Itserakkaat pikkujulkkikset sitten kommentoivat tärkeinä, miten oli tosi hyvä, mutta ei nyt tullut käännyttyä.
Odottavat ilmeisesti jotain ammattilaisstaraa, mutta mitä helvettiä semmoinen tekis jollain näillä "valmentajilla"? Ihme paskanjauhantaa ja teeskentelyä tältä meidän pellenelikolta.
Mitä helvettii toi valitsi Sannin?!! Sannilla ei oo mitään annettavaa
Ihana!