The Voice of Finland 2026 OFFICIAL
The Voice of Finlandin 15-vuotisjuhlakausi alkaa 23.1.2026 TV Nelonen.
Tällä kaudella punaiseen tuoliin istuu uusi tähtivalmentaja: maamme tunnetuimpiin artisteihin lukeutuva Jenni Vartiainen. Mukana ovat myös vanhat tähtivalmentajakonkarit Sanni, Elastinen ja Arttu Wiskari. Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Jaana Pelkonen.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4484)
Vierailija kirjoitti:
Jaakko oli kyllä todella hyvä. Ihmettelen täällä näitä haukkujia, mutta tuetenkin jollei ymmärrä niin ei voi mitään. Mutta toivottavasti Jaakko pääsee jatkoon.
HÄN ON JULMA KOULUKIUSAAJA, YMMÄRRÄTKÖ?!
Vierailija kirjoitti:
Jaakko oli kyllä todella hyvä. Ihmettelen täällä näitä haukkujia, mutta tuetenkin jollei ymmärrä niin ei voi mitään. Mutta toivottavasti Jaakko pääsee jatkoon.
Moi Jaakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja ei jatkoon..
Kuka on koulukiusaaja?
JAAKKO ON JULMA KOULUKIUSAAJA!
Tää Kreetta ei oikein iske. Jaakko selvästi parempi.
Eipä tuo Vesala ole kummoinen laulajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaaja ei jatkoon..
Kuka on koulukiusaaja?
Jaakko...
No onneks ei päässyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tää kiusaamisjuttu on?
JAAKKO ON JULMA KOULUKIUSAAJA, ON ITSE KERTONUT SEN KAUDEN ALUSSA!!! JULMA KOULUKIUSAAJA JOLLA MÄTÄ SIELU!!!
Miksi tota lässyttävää kiekuja-Vesalaa. Korvat halkee
Vierailija kirjoitti:
Mitäs itse olette, kiusaajia myös vrt Tinni ja Vesala
Kumpi noista kiusaaja enemmän? Tinni vai Vesala?
Jotkut valitti kilpailijan kimakkuudesta. No valitatteko Paulankin kimakkuudesta sitten? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÄN ON JULMA KOULUKIUSAAJA, YMMÄRRÄTKÖ?!
Ymmärrätkö, Jaakko on paras.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut valitti kilpailijan kimakkuudesta. No valitatteko Paulankin kimakkuudesta sitten? 😅
Paulan ääni ei ole kimakka?
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Vesalasta.
Kysyinkö?
Vierailija kirjoitti:
En tykkää Vesalasta.
Ihana, upea on
Vierailija kirjoitti:
Voi, Tinni! Oletpa sinä pulska. Takin nappi kiinaa. Vesala samoin pulska.
Jois ei ole muuta sanottavaa niin voisiko vaan olla hiljaa? vai onko niin että täällä netissä on ok olla ilkeä ja vinkua asioista jotka ei eds mitenkään liity tähän kilpailuun. Vesala on ihan pienen vauvan äiti, tuleeko yllätyksenä että odotusaikana saattaa kertyä kiloja.Ei ole mikään nuori tyttö. Antakaa ihmisten olla ilman typeriä arvosteluja ulkonäöstä. Itse olisin mielummin pulska kuin toisten ulkonäköä arvosteleva typerys
Ei ole minun makuuni Vesala. Ärsyttää ihan huolella tuo kimittävä korkealta laulaminen. Ei ole nautinto kuunnella.
6v tyttö sanoi Vesalasta, että "Tää on Jenni.". Mä sanoin että kieltämättä aika saman näköinen jos Jenni olis blondi.