Käärijän UMK-kappale räjäytti viisufanien potin: Olen aivan sanaton
Kommentit (33)
voi vee miten huima....heti iski kun tänään kuulin ekakertaa. Ihan sanaton olen. Ei tarvi voittaa, pelkkä olemassa olo riittää. ....parasta taas pitkään aikaan ja riittävän erilaista herättääkseen näinkin paatuneen kuuntelijan, jolle 99% musiikista ei merkitse mitään muuta kuin tyhjää.
Yleensä kaikki tasapaksu menee ohi edes huomaamatta, tarvin aina jonkun tämänkaltaisen herättäjän, että mitä....
En oo välittänyt mistään rapistä koskaan, enkä liioin 'juomalauluista', mutta tää räjäytti tajunnan. Piti heti kuunnella kun kotia pääsin, autossa kuulin eka kerran tänään.
Hävettää miten monta kertaa oon jo kuunnellut tän.
Soittivatko tämän(kin) tekijät biisin ensin kitaralla ja sitten läksivät ajamaan autolla?
Miten artistin nimi lausutaan ulkomailla?
Kaarija? Kaeaerijae?
Ihan hirvee biisi!! oksettaa ei ulkomalla mee tollanen nenauraa pilkkkaa hyi häpeä filis tuli
Olen sanaton minäkin, järkytyksestä mitä pskaa sitä tehdäänkin. Ja mikä tuo artistinimi on olevinaan??
Baareissa voidaan soittaa ja välillä Rampampam ja noita muita
99% Eskimo Callboy, ei mitn omaa.
En pystynyt kuuntelemaan edes minuuttia
Tuliks bändin jäsenet tänne mainostamaan... ekat kommentit toistensa kopioita.
CHA CHA CHA CHA! Mikä vettu on Cha Cha?
Vierailija kirjoitti:
Olen sanaton minäkin, järkytyksestä mitä pskaa sitä tehdäänkin. Ja mikä tuo artistinimi on olevinaan??
Se on menestynyt hedelmäpelin palaaja ja käärinyt ihan sikatörkeesti massia - siitä se nimi...
Ihan kivaa junttiräppiä suomalaisille mutta ei tällä kisoissa pärjää. Joten sopiva lähettää kisoihin.
Ei voita