Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työvoimavirkailijan tuleva soitto

Vierailija
23.01.2026 |

Mitä nämä keskustelut yleensä on jossa tiettyyn kellon aikaan virkailija soittaa? 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho työkkärin tätien alapeukutusarmeija tekee ylitöitä kun virka-aikakin on jo päättynyt! 

Vierailija
22/22 |
23.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut muutaman kerran työttömänä ja aina on virkailijat olleet mukavia. Kyselevät miten työnhaku sujuu ja mitä suunnitelmia. Yleisesti olen kertonut että olen kirjoitellut erilaisia hakemuksia, fiksaillut cv:tä ja saattanut heittää jonkun firman minne olen ajatellut hakea. Ei sen kummempia. 

Olen ollut myös muutamilla työnhakursseilla joissa on aina joku joka valittaa työkkärin virkailijoista. Siinä viikon aikana aina huomannut että itse ovat helvetin hankalia jotka näkevät kaiken negatiivisessa valossa ja heittäytyvät hankalaksi asiassa kuin asiassa. 

Työkkärin virkailijat myös kirjoittelevat tänne palstalle ja vääristelevät totuutta. Tässä yksi esimerkki. Niille maksetaan tästä. Älä usko mitään. 

Olet väärässä. En ole töissä työkkärissä tai itse asiassa muuallakaan. Olen vain sillä lailla kieroutunut, että yritän levittää positiivisuutta ympärilleni. Aina painan isoa hymynaamaa, jos tulee sellainen mielipidemittari vastaan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän