Eikö naiset pelkää koiria kun ne saattaa tappaa sinut yhtäkkiä?
Naisilla on paljon koiria eikä ne näytä pelkäävän niitä.
Kommentit (18)
Suomessa taisi kuolla viime vuonna yli 20 naista miehensä tai eksänsä tappamana. Milloin viimeksi koira on tappanut naisen? Joskus harvoin koira tappaa lapsen, mutta näitäkään ei satu lähellekään edes kerran vuoteen. Mies on naiselle todella vaarallinen. Kuinka moni nainen joutui miehen hakkaamaksi tai uhkailemaksi viime vuonna? Varmaan sadat tuhannet naiset.
Minua eivät ole vieraat koiratkaan ikinä meinanneet tappaa. Tykkään kaikista koirista ja kissoista. Välillä eksyy joku koira pihalleni kun on metsästyskausi ja sille vien heti murkinaa ulos ja soitan raatihuoneelle, että jos metsästäjät etsii koiraa minulta se löytyy. Asun maaseudulla. Pari kertaa on tullut susikin pihalle, en mene ulos mutten niitäkään erikoisesti pelkää, olkoovat siinä kunnes lönköttelevät pois.
Saattaa ne tappaa sinutkin, ap. Ei tarvi olla katkera siitä.
Todennäköisemmin koira puolustaa ja suojelee omistajaansa kuin tappaa tämän.
Koira on paras turva. Mies välttämättä ei. Se on tullut koetuksi
Mies on pahoinpidellyt mutta koira ei koskaan.
Koska on suurempi todennäköisyys että mies tappaa kuin että koira tappaa.
En ole pelännyt että tappaisi mut vaikka hyökkäileekin mun päälle ja raastaa mua. Komennan niin rauhoittuu,a
Koirat on vaan haukkunut mutta mies on haukkumisen lisäksi yrittänyt tappaa.
Mulla on niin pieni koira ettei se saa ketään hengiltä vaikka kuinka yrittäisi
Ap taitaa olla vain aika kyrpiintynyt, kun naiset huolii seurakseen ennemmin koiran kuin häntä.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa taisi kuolla viime vuonna yli 20 naista miehensä tai eksänsä tappamana. Milloin viimeksi koira on tappanut naisen? Joskus harvoin koira tappaa lapsen, mutta näitäkään ei satu lähellekään edes kerran vuoteen. Mies on naiselle todella vaarallinen. Kuinka moni nainen joutui miehen hakkaamaksi tai uhkailemaksi viime vuonna? Varmaan sadat tuhannet naiset.
Aika kovat numerot vedät :/
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla vain aika kyrpiintynyt, kun naiset huolii seurakseen ennemmin koiran kuin häntä.
Koiralla on myös isompi muna tässäkin tapauksessa. Siksi vihastuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten naiset saa kaiken käännettyä seksiin ja parisuhteeseen?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kisa oli koiralle turhankin helppo voittaa. Vaikka kyse olisi chihuahuasta.
Yksikään koiristani ei ole yrittänyt minua tappaa, toisin kuin ex-mieheni
Koiria koulutetaan kivasti, miehiä ei.
Todennäköisesti mies tappaa naisen ennenkuin oma koira.