Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liekinheitin

Vierailija
23.01.2026 |

Pete Parkkonen - Linda Lampenius

Pete onnistuu AINA. Biisi on oikeesti hyvä, en tiedä miten toimii lavalla kun video viedään veks. Itse pidän kyllä !

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän minua haittaa päälle liimattu viulunvingutus. Pete olisi voinut hoitaa tämän ilman Lindaa tekoviululla aivan yhtä hyvin. Petessä on energiaa.

Linda on esityksen tähti ja niin pitääkin.

Vierailija
42/46 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindalla oli viulun jousi vähän kärsinyt. Pitää varmaan laittaa uudet jouhet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon, että tuo pari pääsee kärkikahinoihin. Takavuosina Bess ja Ram pam pam oli tosi hyvä, mutta jostain syystä ei päässyt edustaan viisuissa.

Vierailija
44/46 |
01.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duke nukem liekittää alienit ja koskettelee babes... Muistitko pelata?

Vierailija
45/46 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanat eivät vain sovi mahtipontiseen säveleen. Jostain kiimasta ou dieör loord.

Samaa mieltä. Sanat ovat ehkä viisuhistorian huonoimmat ja mauttomimmat. Petellä selvästi yhtä tuskaa yrittää sovittaa niitä yhteen nopeasti vinkuvan viulun kanssa. Vaikka tässä on tavoiteltu kuuta taivaalta, niin esitys hiipuu ja jää todella kaipaamaan sadetta aavikolle. Jos tarkoitus olisi voittaa, pitäisi keskittyä myös sovittamaan sanat sävellyksen ja solistin äänen kanssa yhteen. Sanat ovat tekoja ja parhaimmillaan kaunista taidetta. Tässä ne kuulostavat siltä kuin ne olisi tehty kaatokännissä tunkkaisessa kapakassa krapulan jo kolkutellessa takaraivossa.     

Olin väärässä. Huonompia sanoituksia oli paljon, mutta erityisesti ihmettelin Bulgarian Choke me-sanoja. En pitänyt siitä, miten laulaja yski sitä cho-cho-cho-choke. Olisi ennemmin laulanut shake me tai bring chocolate to me... Oudot sanat ja pelottava esitys. En ymmärtänyt.  

Vierailija
46/46 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan tuota sävelkulkua mikä tuossa biisissä on. Sellainen typerä kiekaisu.

Juurikin tämä. Aluksi pidin ehkä, mutta tuo lavashow oli huonosti tehty (se perhanan kanahäkki), ja pete oli liikaa paikallaan. Lisäksi tuo melodia ei vaan uppoa, välillä viulu kuulosti hyvältä, mutta kertosäe ja sanat oli kuraa. En lisäisi omalle soittolistalle. Harmi sinänsä, näyttävä ja tyylikäs pari mutta heidän väliltään puuttui kemia. Pete pitäisi laittaa yksin vetämään jotai kunnon rokkia ilman paitaa. Saisi yleisön liekkeihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan