Liekinheitin
Pete Parkkonen - Linda Lampenius
Pete onnistuu AINA. Biisi on oikeesti hyvä, en tiedä miten toimii lavalla kun video viedään veks. Itse pidän kyllä !
Kommentit (44)
Lisää jännittävyyttä tuo ikäerokin. Pete 36v ja Linda 56v.
Biisi on ihan perseestä jos sitä ei nimetä englanniksi USA:n asevoimien kunniaksi Epic Fury. Mieleen jäi vain että Lindalla on edelleen kaukolinssin läpi hyvät sääret (kai), kun ottaa viulunsoittoasentonsa. Euroviisuissa usein menestytään ulkoisella vaikutelmalla ja ei tiedä miten heille käy, mutta kappale on surkea ja sitä nyt ehkä radiosta kuuntelee, kun tietää mikä se on ja ei voi valita, mutta vapaaehtoisesti mihinkään soittolistalle sitä en itselleni laittaisi.
Olipa surkeita biisejä. Voittaja sentään menettelee mutta jumbo sijat odottaa euroviisuissa, jää ehkä karsintaan. Ei tuossa mikään ns sytytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua haittaa päälle liimattu viulunvingutus. Pete olisi voinut hoitaa tämän ilman Lindaa tekoviululla aivan yhtä hyvin. Petessä on energiaa.
Sanoo kade ja ilkeä nainen.. Linda on ihana.
Ihana oli noin 20 vuotta sitten, minä olin noin 40 vuotta sitten. M66
Vieläkin.
M62
Hyvin sopisi kauhuelokuvan viulua soittavaksi päätähdeksi. Vilunväreet menee selkäpiissä nykyisestä olemuksestaan. M66
Inhoan tuota sävelkulkua mikä tuossa biisissä on. Sellainen typerä kiekaisu.
Uskokaa jo, että sanoilla ei ole mitään merkitystä euroviisukappaleissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua haittaa päälle liimattu viulunvingutus. Pete olisi voinut hoitaa tämän ilman Lindaa tekoviululla aivan yhtä hyvin. Petessä on energiaa.
No eipä tuo viulu haittaa - oli se ehjä tai liimattu, kun se taustalta tulee kuitenkin ja Lindan tehtävä on heilua taustalla ylväänä jääkuningattarena. Petehän siinä on liekeissä. Toivottavasti karisma ja energia riittää tällä kertaa viisumenestykseen hieman kyhätystä sanoituksesta ja epävireisestä viulunsoitosta huolimatta - ehkä se onnistuisi paremmin katolla.
Se että kaltaisesi päävammainen kuule "epävireisestä viulunsoitosta", ei vähennä Lindan saavutuksia viulistina.
Lampenius on asunut ja työskennellyt pääasiassa ulkomailla vuodesta 1997 lähtien, muun muassa EMI Classics -levymerkin maailmanlaajuisena artistina usean vuoden ajan. Lampenius on soittanut useille kuninkaallisille ja valtionpäämiehille. Lisäksi hän on esiintynyt Sir Andrew Lloyd Webberin teoksessa Englannissa, Italian suurimman televisiokanavan Rai Unon 160 maahan levittämässä musiikkispesiaalissa ja yli 250 PBS-televisiokanavan kautta lähetetyssä konserttiohjelmassa Yhdysvalloissa. Lampenius on saanut huomiota ja tunnustusta muusikkona erityisesti ulkomailla, kun taas Suomessa huomio on kiinnittynyt enemmän hänen yksityiselämäänsä.
No nyt sitten Pete laulunopettajan pakeille niin saadaan sekin puoli kuntoon että olis edes jotain mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Lauantaina nähdään, toimiiko livenä. Jos toimii, aion äänestää vaikka ottaakin päähän Israelin per...se...eily kisojen kanssa. On vähän kuin unkari, jota ei saa pois potkittua häiritsemästä. Pilaavat vaan kivat viisut.
Israel ei ole yhtään perseillyt. Se on se ns palestiina. Jota ei ole koskaan ollut edes olemassa. Lue historiaa niin tietäisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo kade ja ilkeä nainen.. Linda on ihana.
Mitä kateutta tai ilkeyttä on todeta, että ei ole kivaa, että viulu tulee taustanauhalta?
Biisi on ihan mitäänsanomaton. Pete ja Linda kimittää kilpaa, oikein mitään ei jää mieleen. Show on hyvä, sillä pärjää jos pärjää.
Sanat lähinnä naurattaa (eikä hyvällä tavalla), ääni on mankunaa. Jos jotain positiivista hakee, se lienee Lindan viulu.
Tyylikäs esitys kuitenkin. Parempi lähettää ulkomaille, kuin takatukka. Lindalle vain ehdottomasti kultainen puku ja pitkä ohuen ohut liehuva huivi, kutan videossa.
Kappale oli lauantain kilpailussa parempi kuin aiemmin näytetyssä videossa. Voidaan olla ylpeitä kaksikosta. Kokonaisuus ratkaisee, ei tekstien tarvitse olla syvällistä filosofointia. Parkkosen artikulaatio tosin huonoa.
Suomi voisi voittaa jos Parkkosella olisi 10 vuoden takainen hiustyyli. Se oli niin järjetön parhaimmillaan.
Perus euroviisukamaa. Ihan hyvä sellaiseksi. Ei joka vuosi voi olla käärijää.
Vähän jäi vaikutelma, että oli kaksi esitystä ja ne oli vaan laitettu yhtä aikaa lavalle. Olisi voineet olla vähän enemmän vuorovaikutuksessa tai yhdessä enemmän. Edustava pari sinänsä. Oliko vähän kiireessä tehty kipale.
Palavan lihan käry ja polttoaineiden hajut tulevat kappaleen nimestä mieleen. Juoksuhautojen vyörytyksessä laitetta on kuulemma jossain määrin käytetty, mutta ei se kovin yleisesssä käytössä varmaan nykyään ole.
Vierailija kirjoitti:
Palavan lihan käry ja polttoaineiden hajut tulevat kappaleen nimestä mieleen. Juoksuhautojen vyörytyksessä laitetta on kuulemma jossain määrin käytetty, mutta ei se kovin yleisesssä käytössä varmaan nykyään ole.
Minulle tulee mieleen, että naisella on todella pahat ilmavaivat. Kakkosesta tulee suorastaan lieskat!
Vieläkin.
M62