Miksei tuetnäy vielkää tilillä???
ei näy vielkää tuet tilillä-
. mulla osuuspankin tili odottelen tukia et saisin mentyy jonnekkin syömään, ei mitään ruokaa.. helvetti näkyis jo se raha. sit viel ootetaan jospa näkyisi pikku hiljaa mihenkin sairas eläke tilillä, hänellä s pankin tili. toivotaan et näkyis. kurjaa jos tämä olisi 4 pv ilman ruokaa, kun rahaa ei ole ollut 2 viikkon no muutamina päivinä ollaan saatu muutamat leivät edes syötyä, joo mutta tosiaan nyt sitäkään ei olla saatu 3 päivään ja kohta 4 päivä tulee täyteen köyhää taas potkitaan päähän
Kommentit (11)
Oivallinen aika siis mennä töihin! 👍
Osuuspankin palveluissa on iso häiriöilmoituspiikki.
OP ei toimi? Tämänhetkiset ongelmat ja katkokset | Downdetector
Vierailija kirjoitti:
Oivallinen aika siis mennä töihin! 👍
Töistäkö kirjoittelet?
Nyt on 23. päivä, milloin massia piti tulla ?
Miksi olet menossa jonnekin syömään? Miksi et käy kaupassa ja osta ruokaa? Äkkiä ne tuet on taas loppu jos ulkona käyt syömässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet menossa jonnekin syömään? Miksi et käy kaupassa ja osta ruokaa? Äkkiä ne tuet on taas loppu jos ulkona käyt syömässä.
Miksi en saa muka käydä syömässä??? haistapaska jos kuvittelet ettei köyhä saa syödä koskaan mitään parempaa kuin koiran ruokaa!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi en saa muka käydä syömässä??? haistapaska jos kuvittelet ettei köyhä saa syödä koskaan mitään parempaa kuin koiran ruokaa!
ap
Mitä koiranruokaa, valmisruokiako tarkoitat? Opettele tekemään ruokaa itse niin ei tarvitse kuraa syödä.
Onko sun mielestä joku kebula tms. hienoa ruokaa? Tuskin kuitenkaan Savoyssa käyt eli tee itse köyhä ja saat parempaa.
Ulos syömään ja muutamat bisset. Huomenna voikin sitten taas uikuttaa et mistä rahaa ku nälkä.
Viinaa ilmeisesti on kuitenkin riittänyt?