Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri kukaan mies ei hurahda noihin manifestointeihin, enkelienergioihin jne.?

Vierailija
22.01.2026 |

Katsoin facebook-ryhmiä (kyllä, olen boomeri) niin nimien joukossa ei ollut satojen keskusteluun osallistuneiden osalta yhtäkään miestä. Ei yhtä ainutta.

Kommentit (182)

Vierailija
121/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi 60 + ikäiset miehet ei puhu ahdistuksista ja järkytyksistä koko ajan. Lähinnä naureskelevat someahdistuksille.

Kun tarjoaa ahdistuspuhetta, niin sanovat vaan että, juu juu, ahdistuksia piisaa.

Miten ne on henkisesti niin vahvoja, että ne ei koko ajan nillitä jostain. En ymmärrä

Ehkä he eivät ole kovin traumatisoituneita, yhteiskunta kuitenkin on toiminut pitkään miesten ehdoilla ja miehet etuoikeutettuna ryhmänä.

Milloin yhteiskunta on toiminut miesten ehdoilla ja miten se on ilmennyt?

Vierailija
122/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koska miehet rakentavat itselleen verellä, hiellä ja kyynelillä haluamansa kehon, tulotason jne. ja kilpailevat muita miehiä vastaan saavuttaakseen haluamansa, usein siten että matkalle tulee 99 epäonnistumista ennen yhtä onnistumista.

naiset haluavat poimia ne rusinat pullasta ja mennä valmiiseen pöytään siten että tuollainen mies joka on päihittänyt todennäköisyydet vain maagisesti ilmestyy tämän elämään ja antaa tälle leveän elämän.

100% totta aamen, tämä teksti pitäisi kehystää ja laittaa tauluksi🙏

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hurahtavat vieläkin haitallisempaan huuhaahan eli oikeistolaiseen ja usein äärioikeistolaiseen ideologiaan.

Vierailija
124/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että yhteiskunta ei kannusta miehiä herkkyyteen tai hengellisyyteen. Siksi, vaikka miehet olisivatkin kiinnostuneita uushenkisyydestä, he eivät välttämättä osoita sitä. Siinähän voi vaikka leimautua homoksi. 

Juu siksi kaikki filosofit onkin miehiä.

Vierailija
125/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat miehet on reiki mastereita, enkeliterapeutteja tai kaukoparantajia. Kuten Hannu astraltv:ssä.

Piparia kyllä irtoaisi kun alkaisi "valaistuneeksi"...

Vierailija
126/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jännä nainen oli antanut miehelleni lahjaksi kirjan The Secret manifestoinnista. En tiedä lukiko sen vai ei. Kai se joutui siitä myöhemmin keskustelemaan tädin kanssa.

Vierailija
127/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet leikkii hiekkalaatikolla miten ne rakentaa hiekkalinnoja ja naiset leikkii nukeilla miten ne manipuloi niitä. Kun hiekkalinnalle osuu isosisko se potkii sen hiekkalinnan maantasalle.

Vierailija
128/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska naisilla on sokea usko siihen että kun menen johonkin kurssille niin minusta tulee parempia ja rikkaampi ihminen. Oli sitten kyse Saara Aallon, Maria Nordinin tai Martinan tai Ville Merisen nettikursseista. 

Vierailija
129/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hurahtavat vieläkin haitallisempaan huuhaahan eli oikeistolaiseen ja usein äärioikeistolaiseen ideologiaan.

Kuten Persujen puheenjohtaja?

Vierailija
130/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä Natural high heeling-festareille, shamaanitapahtumiin tai Hengen ja tiedon messuille, niin kyllä siellä miehiä on. 

Vierailija
131/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tiedä mitä tuo manifestointi tarkoittaa enkä ole jaksanut ottaa selvää. Kuulun Facebookissa Naisyrittäjät-eyhmään ja siellä jatkuvasti mainostetaan kaiken maailman kursseja ties mihin. Ainoa joka noista hyötyy on se kurssin vetäjä joka saa rahat. Täyttä sontaa kaikki tuollaiset kurssit. Eikä yhdenkään mainoksessa edes kunnolla kerrota mistä on kyse vaan on juuri samaa salamyhkäistä touhua kuten oli aikoinaan pyramidihuijauksissa.

En todellakaan ole päässyt elämässä helpolla vaikka olenkin nainen. 

Los angeles timesin toimittaja Norah Vincent eli vuoden miehenä ja kirjoitti kirjan ja teki sitten itsarin. 

Ja mitähän helvettiä tuo sun kommentti liittyi mun kommenttiin?!?!!?

Sitä että naisille elämä ja yhteiskunta on iisimodella ja miehille elämä on hardmodella. Ei kannata edes yrittää.

Vierailija
132/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hurahtaa Andrew Tateen tai fanittamaan jotain Petaistoa, onko se nyt sitten yhtään parempi kuin naisten henkisyyteen ja hyvinvointiin suuntautuvat hurahdukset? 

Vierailija
133/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä Natural high heeling-festareille, shamaanitapahtumiin tai Hengen ja tiedon messuille, niin kyllä siellä miehiä on. 

No totta munassa on, kun noilla ensimmäisillä on alastonjoogaa!

Vierailija
134/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisilla on sokea usko siihen että kun menen johonkin kurssille niin minusta tulee parempia ja rikkaampi ihminen. Oli sitten kyse Saara Aallon, Maria Nordinin tai Martinan tai Ville Merisen nettikursseista. 

Niinkuin miehet maksaa jostain onlyfansista että pääsee tumputtaa jollekin perseenpyörittäjälle. Ihan sama asia. Yleensä korreloi älykkyyden kanssa.

Vierailija
135/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sit uskonko itsekään. Kun oon lottovoittoa manifestoinut mut sit saan jotai 2 e. Mikä meni pieleen. Ei se auta jos jotai haluaa pitää tehdä asioiden eteen jotai. Yksin toivominen ei riitä. 

Vierailija
136/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hurahtaa Andrew Tateen tai fanittamaan jotain Petaistoa, onko se nyt sitten yhtään parempi kuin naisten henkisyyteen ja hyvinvointiin suuntautuvat hurahdukset? 

Miehet kääntyvät noihin pakon sanelemina. Jos varallisuus ja naiset jakautuisivat maailmassa tasapuolisemin, ei noillekaan olisi mitään tarvetta.

Vierailija
137/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuskin on mies ja suurin henkinen valo-olento. Vain egon mielentason köyhyys ajattelee henkisyys olisi sukupuolisidonnaista. Toki monet miehet on jörrejä eikä sydän avaudu korkeammalle värähtelylle ja jumalaiselle tiedolle.

Vierailija
138/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis tyttö, kaunis, kaunis tyttö
Lakkaa olemasta
Tule vain sanomaan rakastavasi minua
Luovu maailmasi
Anna mennä, voit olla
Olen sinunlainen, oi, sinunlainen ja minä näen
Kävelet eteenpäin, kävelet eteenpäin
Rakastan sinua, kaunis tyttö
Elämäni on sinun
Ah, voit saada maailmani
En ole koskaan oppinut, enkä ole koskaan oppinut
Mutta tiedän, me kaikki saamme vuoromme
Ja rakastan sinua
Älä koskaan opi olemaan rakastamatta sinua
Alistuma on lahja
Anna se veljellesi
Rakkaus ja ymmärrys
Ovat toisillemme
Olen sinunlainen
Olen sinunlainen
Olen veljesi
En ole koskaan oppinut, en ole koskaan oppinut
Mutta tiedän, että me kaikki saamme vuoromme
Ja rakastan sinua
En koskaan opi olemaan rakastamatta sinua

Beach Boys Lyrics by Charles Manson

Vierailija
139/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos historiaa katsotaan, ovat miehet rakentaneet eri uskonnoista oman "hömppä" linnakkeensa, joilla ovat naisten elämää hallinneet ja rajoittaneet.

Vierailija
140/182 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeesuskin on mies ja suurin henkinen valo-olento. Vain egon mielentason köyhyys ajattelee henkisyys olisi sukupuolisidonnaista. Toki monet miehet on jörrejä eikä sydän avaudu korkeammalle värähtelylle ja jumalaiselle tiedolle.

Eikö ole feministi-ideologian vastaista palvoa miestä kaikkein ylimpänä?🤔🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi