Miksi juuri kukaan mies ei hurahda noihin manifestointeihin, enkelienergioihin jne.?
Katsoin facebook-ryhmiä (kyllä, olen boomeri) niin nimien joukossa ei ollut satojen keskusteluun osallistuneiden osalta yhtäkään miestä. Ei yhtä ainutta.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan se tutkittu juttu, että valtaosa naisista uskoo esim horoskooppeihin, miehistä aniharva. Ja jos katsoo ns naistenlehtiä niin ihan pelkkää hömppähuttua nuo lehdet. Miehet sen sijaan lukevat mm Tekniikan Maailmaa tai Tieteen Kuvalehteä.
Ai että valtaosa naisista uskois horoskooppeihin? Kuulostaa epäuskottavalta. Tieteen kuvalehti pakoittaa evoluutiota joka on samaa höpöm pöppöä kuin energiakortit ja enkelipölyhoidot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en edes tiedä mitä tuo manifestointi tarkoittaa enkä ole jaksanut ottaa selvää. Kuulun Facebookissa Naisyrittäjät-eyhmään ja siellä jatkuvasti mainostetaan kaiken maailman kursseja ties mihin. Ainoa joka noista hyötyy on se kurssin vetäjä joka saa rahat. Täyttä sontaa kaikki tuollaiset kurssit. Eikä yhdenkään mainoksessa edes kunnolla kerrota mistä on kyse vaan on juuri samaa salamyhkäistä touhua kuten oli aikoinaan pyramidihuijauksissa.
En todellakaan ole päässyt elämässä helpolla vaikka olenkin nainen.
Los angeles timesin toimittaja Norah Vincent eli vuoden miehenä ja kirjoitti kirjan ja teki sitten itsarin.
Ja mitähän helvettiä tuo sun kommentti liittyi mun kommenttiin?!?!!?
Koska naiset ovat tolloja.
Miehillä on maalaisjärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun vaikka somessa näkee näitä jotka ovat aivan uskoutuneet tuohon hömppään niin sitä toivoo että pääsisivät irti tuosta vääryydestä.
Kerro mikä se "oikeus" on missä niitten pitäisi elää? Mielenkiinnosta kysyn.
Luulen, että yhteiskunta ei kannusta miehiä herkkyyteen tai hengellisyyteen. Siksi, vaikka miehet olisivatkin kiinnostuneita uushenkisyydestä, he eivät välttämättä osoita sitä. Siinähän voi vaikka leimautua homoksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ylikouluttautuvat elämään. He opettelevat tunnetaitoja, kehittävät itseään yms näiden kristalli-kurssien avulla.#voimaantuminen
Yksi typerimpiä ja ärsyttävimpiä sanoja on voimaantuminen. Olen nainen enkä käytä tuota sontasanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin tyhmemmillä naisilla prinsessataipumukset ja uskomukset eli se että mitään ei itse tarvitse tehdä paremman elämän puolesta, pitää vaan mumista taikasanoja niin asiat tapahtuvat itsestään ilman vaivannäköä, taitoa tai mitään aktiivista osallistumista.
Hyvin harva koulutettu nainen pyörii noissa. Nuo ovat kaikki jotain amiksia tai toisen asteen keskeyttäneitä yksinkertaisempia tapauksia.
Mä oon kyllä noissa piireissä pyöriessä törmännyt paljon erittäin hyvin koulutettuun porukkaan, sellaista eliitin henkisyyttä harjoittavaa jengiä kalliine ekoruokineen ja biohakkerointeineen.
Onko biohakkerointi tai ekoruoat sinusta sama kuin manifestointi? Minusta ei.
Miehet taas hurahtavat aavikon kultteihin, koska niiden ohjekirjoissa kerrotaan miehen ylivertaisuudesta ja sekös itsekkyyteen ja narsismiin taipuvaisia testosteronitelineitä kiehtoo. Uuh, "jumalalta" saatu lupa kyykyttää sekä piestä akkaa ja jälkikasvuaan.
Sinä MIES: tee parannus ja ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule. Edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se tutkittu juttu, että valtaosa naisista uskoo esim horoskooppeihin, miehistä aniharva. Ja jos katsoo ns naistenlehtiä niin ihan pelkkää hömppähuttua nuo lehdet. Miehet sen sijaan lukevat mm Tekniikan Maailmaa tai Tieteen Kuvalehteä.
Mä en usko horoskooppeihin yms. Mulle on joskus tullut Tieteen kuvalehti. Tänään tuli ensimmäinen numero Suomen luonto-lehdestä.
Todella lapsellista yleistää taas naiset sitä ja miehet tätä.
N46
Vierailija kirjoitti:
Miksi 60 + ikäiset miehet ei puhu ahdistuksista ja järkytyksistä koko ajan. Lähinnä naureskelevat someahdistuksille.
Kun tarjoaa ahdistuspuhetta, niin sanovat vaan että, juu juu, ahdistuksia piisaa.
Miten ne on henkisesti niin vahvoja, että ne ei koko ajan nillitä jostain. En ymmärrä
Ehkä he eivät ole kovin traumatisoituneita, yhteiskunta kuitenkin on toiminut pitkään miesten ehdoilla ja miehet etuoikeutettuna ryhmänä.
Ennustajat, sähköallergikot, astronomit, enkeliterapeutit, voimakiviuskovaiset, aurantulkitsijat.. mikä näitä yhdistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa kalluilla miehillä on keskimäärin parempi bullshit-detektori kuin naisilla. Etenkin jos pitäisi omaa rahaa antaa johonkin "kurssituksiin" niin simppelimmälläkin miehellä menee liinat kiinni ja tajuaa että se on kusetus.
No höpö höpö. Miesten sekoilu tapahtuu vaan niin suuressa mittakaavassa, että sitä ei edes tajuta hurahtamiseksi. Esim. kaikki valtauskonnot ovat miesten keksimää hölynpölyä jonka kannattajina on toiset miehet. Naisilta on täytynyt noissa piireissä viedä ääni ja oikeudet, koska he protestoivat tuota kusetusta vastaan.
Nainen kun hurahtaa johonkin, hänestä on lähinnä haittaa itselleen, kun miehet hurahtavat johonkin, siinä on kärsijöinä kokonaiset kansakunnat.
Taitaa kulttien perustajat olla pääasiassa miehiä. Mikäs se jenkkikultti oli missä lopulta moni teki itsemurhan johtajan käskystä? Johtajan omista lapsista ainakin yksi pääsi pakenemaan.
Eikö miehet ja pojat juuri hurahda manifesteihin, uskontoihin ja salaliittoteorioihin? Yleensä pojat ja miehet tekevät manifestin, kun tekevät jotain hirveää. Ja ne, jotka eivät osaa itse kirjoittaa, pyytävät tekoälyltä apua.
Naisten vastaavat leimataan sit hömppänä ja mielenterveysongelmina hyvässä ja pahassa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on sellaisia pehmeitä ja harmittomia hurahduksia..Ehkä se on miesten ominaisuus, että jos he hurahtaa, se on sitten jokin väkivaltainen ääriliike tmv.,
Naisilla se on vaan sellainen pehmeä intersektionatsinen feminismi. Täytetään maa toisen maalaisilla miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset ovat tolloja.
Miehillä on maalaisjärkeä.
Päivän vitsi taas. :D
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas hurahtavat aavikon kultteihin, koska niiden ohjekirjoissa kerrotaan miehen ylivertaisuudesta ja sekös itsekkyyteen ja narsismiin taipuvaisia testosteronitelineitä kiehtoo. Uuh, "jumalalta" saatu lupa kyykyttää sekä piestä akkaa ja jälkikasvuaan.
Sinä MIES: tee parannus ja ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule. Edelleenkään.
Mies on ylivertainen fyysisesti ja psyykkisesti ylivertainen ja en oo tarvinnu teologista kirjallisuutta sen tajutakseni.
Eikä se oo itsekkyyttä ja narsismia et haluaa et naiset ei johda valtiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on sellaisia pehmeitä ja harmittomia hurahduksia..Ehkä se on miesten ominaisuus, että jos he hurahtaa, se on sitten jokin väkivaltainen ääriliike tmv.,
Naisilla se on vaan sellainen pehmeä intersektionatsinen feminismi. Täytetään maa toisen maalaisilla miehillä.
Mikä teidän joidenkin päässä on vialla? Suurin osa suomalaisista naisista ei todellakaan halua tänne mitää paskakäsiä raiskaamaan naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkin tyhmemmillä naisilla prinsessataipumukset ja uskomukset eli se että mitään ei itse tarvitse tehdä paremman elämän puolesta, pitää vaan mumista taikasanoja niin asiat tapahtuvat itsestään ilman vaivannäköä, taitoa tai mitään aktiivista osallistumista.
Hyvin harva koulutettu nainen pyörii noissa. Nuo ovat kaikki jotain amiksia tai toisen asteen keskeyttäneitä yksinkertaisempia tapauksia.
Mä oon kyllä noissa piireissä pyöriessä törmännyt paljon erittäin hyvin koulutettuun porukkaan, sellaista eliitin henkisyyttä harjoittavaa jengiä kalliine ekoruokineen ja biohakkerointeineen.
Onko biohakkerointi tai ekoruoat sinusta sama kuin manifestointi? Minusta ei.
Eivät mutta manifestointia ja biohakkerointia esiintyy samoissa piireissä.
Miksi pelkäät miehiä?