Nainen on liian itsenäinen
Hän ei oikein kommunikoi, tekee asiat itse, ei pyydä apua. Kun emme näe, tuntuu ettei minua ole hänelle olemassakaan. Kun näemme, kaikki on hyvin. Hän ei puhu oikein mitään menneisyydestään eikä haaveistaan. Sanonut että tietää mitä haluaa ja kun kysyn, on vastaus kutakuinkin -olla töissä ja kasvattaa lapsista kunnolliset-. Siinä se.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ei itsenäinen vaan sulkeutunut
Mietin sitäkin, mutta hän kyllä puhuu myös syvällisiä. Kun häntä kiinnostaa. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Unelma. Eipähän mäkätä.
Jep. Todennäisesti vain jättää kun toteaa ongelmakohdan.
Itse olen nykyään aika kuvauksen kaltainen. Suoraviivainen, ja ymmärrän ettei asioista kannata alkaa vääntää, kun ei ne siitä kuitenkaan muuksi muutu.
Itsekeskeinen nainen ei turhia höpötä.
Ja siellä taas yksi Vallaton Ville itkee, kun ei pysty puolisoa hallitsemaan ja kontroloimaan. Vai mikä tässä on ongelmana?
se on mokannut aiemmin elämässään ja tuhonnut muidenkin elämän. nyt se naisten tapaan haluaa "aloittaa alusta" ja teeskentelee ettei menneisyyttä ole olemassa.
se on nuorempana ollut juoppo ja nisti ja istunut nuorisovankilassa
Vierailija kirjoitti:
se on mokannut aiemmin elämässään ja tuhonnut muidenkin elämän. nyt se naisten tapaan haluaa "aloittaa alusta" ja teeskentelee ettei menneisyyttä ole olemassa.
Pitäisi haukkua exää? Muuten on paha :D
Kantoi edellisen vauvansa järveen. Ei saanut tuomiota, koska raskaudenjälkeinen masennus on naisille hyväksyttävä syy tap paa vauvansa.
Vierailija kirjoitti:
se on nuorempana ollut juoppo ja nisti ja istunut nuorisovankilassa
Tuo on miestyypillistä käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Unelma. Eipähän mäkätä.
Tulee yllätysero jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Onpas mystistä. Onko paljonkin kokemuksia tuommoisista naisista?
Se on yrittänyt itsemurhaa muutaman kerran. Nyt se esittää, että kaikki on hyvin. Jonain iltana se kuitenkin syöttää lapsille unilääkkeitä ja sytyttää asunnon palamaan.
Ette selvästikään sovi yhteen. Sinä kaipaat avutonta naista ja naiselle sopii itsenäinen mies jolla terve itsetunto.
Selvästi peliongelmainen ja valtavat pikavippivelat.
sillä on muiden miesten lapsia? miksi olet sellaisen kanssa?
se ei selvästikään kykene parisuhteeseen. käyttää vain miehiä hyväksi.
Ei itsenäinen vaan sulkeutunut