Rintamamiestalo mörskässä asuminen
Kyllä tähän vaan kyllästyy. Paljon rappuja, liikkuminen huonoa, sitten lämmittäminen yms.
Kommentit (126)
Ai, se mörskä onkin oikein rintamamiestalo😆
Vierailija kirjoitti:
Tästä syystä emme ostaneet rintamiestaloa. Pyykkitilat ja sauna kellarissa,mulla ollut nuoresta asti huonot polvet ja lapset oli tuolloin pieniä,inhotti ajatus konkata portaat alas kaksi lasta tai pyykkikori kainalossa. Mies myös sanoi että suihkutila on jäätävän kylmä talvisin eikä suihkussa silloin käy pirukaan.
Sääli sillä oli muuten ihana talo,takka ja iso piha jossa marjapensaita.
Niin ja jokaisessa rintamamiestalossa on pyykkitilat ja sauna kellarissa. Haloo.
Vierailija kirjoitti:
Ai, se mörskä onkin oikein rintamamiestalo😆
Niin on.ap
Sähän olet kyllästynyt IHAN kaikkeen! Kaikki on tylsää, huonoa, vaikeaa ja hankalaa. Vain valittamiseen et kyllästy, onhan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Sähän olet kyllästynyt IHAN kaikkeen! Kaikki on tylsää, huonoa, vaikeaa ja hankalaa. Vain valittamiseen et kyllästy, onhan sekin jotain.
Ymmärtäisit varmaan jos itselläsi olisi vaikeaa liikkua ja joutuisit portaita kulkemaan. Joka hetki saa pelätä kaatumista.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisit varmaan jos itselläsi olisi vaikeaa liikkua ja joutuisit portaita kulkemaan. Joka hetki saa pelätä kaatumista.ap
Minä ainakin tekisin jotain tilanteelleni, enkä valittaisi täällä jo 15. vuotta. Mutta eihän se sinulle käy, sillä sinähän pidät valittamisesta.
eri
Eikö sulla ole huomenna tiedossa se isompi kauppareissu, josta jo kerroitkin? Sitä kohden nyt ja suuta messingille😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin tekisin jotain tilanteelleni, enkä valittaisi täällä jo 15. vuotta. Mutta eihän se sinulle käy, sillä sinähän pidät valittamisesta.
eri
No mä olen yrittänyt tehdä. Olen hakenut töitä, yrittänyt opiskella, yrittänyt puhua miehelle.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
No mä olen yrittänyt tehdä. Olen hakenut töitä, yrittänyt opiskella, yrittänyt puhua miehelle.ap
Mutta et ole lopettanut yrittäjyyttäsi, mennyt TE-toimiston ja Kelan pakeille kertomaan tilanteestasi, et ole laittanut avioeroa vireille, et ole hakenut vuokra-asuntoa. Et ole tehnyt mitään muuta kuin jauhanut paskaa tällä palstalla, ja siitä paskastakin puolet on valheita.
Sama vika. Kesällä ei vedä mikään ilma helteellä. Mut sit kun on talvi nii on joka nurkasta lyö viima. Mä ollu ny yksin täs 6 vuotta. No puoliso oli 3 vuotta mut pääosin tein suurin osa hommista jo sillo. Puoliso viikonloppuisin Jos huvitti. Laiskoja nuo kaupungissa kasvaneet. Rukoilun avulla vie roskat pihalle. Ruohonleikkuu onnistui vain hänen aloitteesta. No päästiin sit siitä tyypistä eroonki..
Kaksi vaihtoehtoa, joita täällä on varmaan jo vuosikaudet sulle yritetty ehdottaa; 1) Muutat pois mörskästä 2) Jatkat valittamista loppuelämäsi. Kumman valitset?
Vierailija kirjoitti:
Kaksi vaihtoehtoa, joita täällä on varmaan jo vuosikaudet sulle yritetty ehdottaa; 1) Muutat pois mörskästä 2) Jatkat valittamista loppuelämäsi. Kumman valitset?
No mä toivon että mies tajuaa ja saan pitää työni.ap
Mitä me sitten asialle voimme tehdä, sitäkö tässä haet vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Hain empatiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me tiedetään, kumman Valis valitsee :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No myy talo pois. Sillähän siitä pääsee. Jos talo sijaitsee kasvukeskuksessa omalla tontilla, siitä saa vähintään 200 000 euroa ellei se ole aivan romahduspisteessä.
Ei ole minun vaan mieheni. Ja ei tästä mitään saa. Ehkä jotain 20 000 euroa tontin kanssa.ap
Jätä se sika!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain empatiaa.
Ei tipu laiskalle paskanjauhajalle ja valehtelijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä toivon että mies tajuaa ja saan pitää työni.ap
Puhu sitten sille miehelle, äläkä täällä jauha vuosikausia. Tsiisus.
Eli sitä samaa empatiaa, mitä ihan jokaisella alituisella jankkauksellasi. Ja huomiota. On se kurjaa, että ihan tuntemattomilta pitää sellaisia kerjätä.
Jahas, tämä kestovalituksen aihe sitten taaaas kerran...Jaksaa, jaksaa!!