Itsetuntoni nousi, kun kieltäydyin 22 vuotiaan tytön treffikutsusta.
Olen jo yli 50 niin ei olisi paljon varaa kiektäytyä mutta kun olen varattu.
M50
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi olla joku epätoivoinen seinäruusu 🥀
Ei todellakaan. Työkaveri ja harrastaa telinevoimistelua.
Ap
Ja kiinnostunut vanhasta äijänkäppänästä? Joko se on ruma tai sitten tyhmä. Tai ehkä molempia.
Ei ole ruma eikä tyhmä. Olen sosiaalisesti taitava.
Ihan varmasti 🤣
Miksi naurat?
Hehe! Olen 59-v homomies ja saan jatkuvasti seksiehdotuksia jopa 18-vuotiailta.
Ovatko palstanaiset katkeria jostain syystä, kun haukkuvat aloittajan? Eivät harrasta rakentavaa keskustelua, mikä ei tule yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työkaveri, enkä tiedä mitä harrastaa.t:aloittaja
Yksikään täyspäinen 22-vuotias nainen ei havittele isänsä ikäistä ukkomiestä, ellei se ukko ole rikas, julkkis tai molempia.
Olen hyvin toimeentuleva ja paikallisesti melko hyvin tunnettu.
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein telinevoimistelija :D
Kyllä. Harrasti telinevoimistelua lapsena/ nuorena useita vuosia. Lopetti lukioikäisenä ja viime vuonna aloitti taas uudelleen.
Itse myös viiskymppinen mies ja kyllä nuoremmat naiset flirttailee ja treffeille on kysytty. Voi johtua siitä, etten ole ikäryhmäni enimmistön mukaisesti tyypillinen veltto ja pönäköitynyt ukkeli, vaan varsin timmissä kunnossa, pitkä sekä lisäksi mukava ja huumorintajuinen.
Nopeasti vanheneva tyttö. Parissa tunnissa vanhentunut kaksi vuotta. M51
Oliko misu kaunispainoinen vaiko rumapainoinen?
Vierailija kirjoitti:
Ehdota hänelle seksitapaamista. Itsetuntosi nousee lisää jos hän suostuu.
Pippelistä puhumattakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole työkaveri, enkä tiedä mitä harrastaa.t:aloittaja
Yksikään täyspäinen 22-vuotias nainen ei havittele isänsä ikäistä ukkomiestä, ellei se ukko ole rikas, julkkis tai molempia.
Olen hyvin toimeentuleva ja paikallisesti melko hyvin tunnettu.
Sama suomennettuna: Työvoimatoimiston palkka juoksee ja koko kylä tuntee juopon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se taisin olla minä. 😬
Mutta nyt meiltä menivät välit, kun tulit tänne kehuskelemaan ja esineellistämään mua kuin jotain ääliötä. Luulin sua ehkä hieman toisenlaiseksi tyypiksi. 😤
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Se taisin olla minä. 😬
Mutta nyt meiltä menivät välit, kun tulit tänne kehuskelemaan ja esineellistämään mua kuin jotain ääliötä. Luulin sua ehkä hieman toisenlaiseksi tyypiksi. 😤
Eikä se mikään treffikutsu ollut, tiedät sen itsekin. Älä sitten enää ihmettele, kun en enää moikkaa! Eli heipat sulle! 👏🏻
Vierailija kirjoitti:
Ovatko palstanaiset katkeria jostain syystä, kun haukkuvat aloittajan? Eivät harrasta rakentavaa keskustelua, mikä ei tule yllätyksenä.
Mitä sinä haluat? Mitalin ja kehuja, kun et pettänyt vaimoasi, kuten normaalit ihmiset?
Vierailija kirjoitti:
Itse myös viiskymppinen mies ja kyllä nuoremmat naiset flirttailee ja treffeille on kysytty. Voi johtua siitä, etten ole ikäryhmäni enimmistön mukaisesti tyypillinen veltto ja pönäköitynyt ukkeli, vaan varsin timmissä kunnossa, pitkä sekä lisäksi mukava ja huumorintajuinen.
Onko sulla valkoiset vaatteet ja tennarit?
Vierailija kirjoitti:
Hehe! Olen 59-v homomies ja saan jatkuvasti seksiehdotuksia jopa 18-vuotiailta.
Niin, 18-vuotiailta pojilta. Niillähän ne hormonit hyrrää, ja pikkuhomothan pitävät hopeaketuista.
Nuoret naiset sen sijaan eivät pidä mistään isoisäikäisistä vitjapalleista.
Moi S, pukamahuuliryssällä on nyt optio matkoihin ja ravintolalounaisiin? Kerro tälle nuoremmalle (?), että alkaa seurata sinua ja poimit hänet esiteltäväksi (en usko, että kykenet oikeasti panemaan ketään, muuta kuin asiakkaitasi halvalla) sitten kun ryssäalkaa kyllästyttää, arvatenkin niin on jo käynyt :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
😂
Kai tämä on miesten versio siitä astronautista.
Täytyy oikeasti olla ihan pahimman luokan va*j*akki, että tulee tänne kertomaan "treffikutsustaan", joka oli todellisuudessa "Mennäänkö kahville samaan aikaan?" ja sitten menee vielä yksityiskohtiin telinevoimistelutaustastani, jne. Eiköhän sulle tullut ollenkaan mieleen, että sattuisin näkemään juttusi? Olet todella naurettava ja M... Jätä se pois sun seuraavasta kommentista. Et ole M, vaan pelkkä lapsellinen su*rkimus.
Vai että oikein telinevoimistelija :D