Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex lähetti heppikuvan

Vierailija
22.01.2026 |

Joooh...

Mies on vähän (aika paljonkin) mielenvikainen. Ihan diagnosoidusti siis.

Oli yöllä tullut ensin viesti saako lähettää alastonkuvat (tosi kohteliasta!). Puolen tunnin päästä sit se itse kuva.

Voiko tosta nyt tehdä häiriköinti-ilmoituksen poliisille kun enpä mä ehtinyt sanomaan eikään?

Se aktivoituu aina muutaman kuukauden välein, lienee jossain aineissa. Tai ainakin toivon että selväpäinen ihminen ei tommosia tee eikä tämä ole normaalia nykyään.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt jumaliste pölvästit ainakaan kuormittako viranomaisia tällaisella jonninjoutavalla paskalla. Eri asia jos tulisi alastomana yöllä ovellesi tai lähettelisi alastonkuvia tyttärellesi.

Minä kyllä kääntyisin poliisin puoleen, mutta pyytäisin, että pitävät miehelle puhuttelun. Turha tuosta mitään oikeusjuttua on nostaa, mutta toisaalta olisi hyvä jos jäisi joku merkintä poliisin tietoihin vastaisen varalta.

Ei poliisilla ole kiinnostusta eikä edes resursseja pitää puhutteluja kaiken maailman urpoille.  Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa ei-toivotut henkilöt estoo? 

Vierailija
42/42 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvan saa painalluksesta poistettua, älä jää ap asiaa märehtimään. Tarvittaessa voit estää koko tyypin. 

Luetun ymmärtäminen tällä palstalla 🤦

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi