Ex lähetti heppikuvan
Joooh...
Mies on vähän (aika paljonkin) mielenvikainen. Ihan diagnosoidusti siis.
Oli yöllä tullut ensin viesti saako lähettää alastonkuvat (tosi kohteliasta!). Puolen tunnin päästä sit se itse kuva.
Voiko tosta nyt tehdä häiriköinti-ilmoituksen poliisille kun enpä mä ehtinyt sanomaan eikään?
Se aktivoituu aina muutaman kuukauden välein, lienee jossain aineissa. Tai ainakin toivon että selväpäinen ihminen ei tommosia tee eikä tämä ole normaalia nykyään.
Kommentit (42)
Laita kostona kuva omasta rämemajavastasi, ehkä mies siinä vaiheessa tajuaisi mistä pääsi eroon ja lopettelisi viestintänsä.
Kaikkiin tekin sekaannutte. Sitä saa mitä tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Kalukuvat ovat ihan normijuttu. Naiset aina kiihottuvat nähdessään isoja kaluja, joten tottakai niitä naisille silloin lähetetään.
Niin varmasti. Lähettäisin varmaan itsekin, mikäli mahtuisi kuvaan. M51
Kuvan saa painalluksesta poistettua, älä jää ap asiaa märehtimään. Tarvittaessa voit estää koko tyypin.
Vierailija kirjoitti:
Välittömästi yhteys Iltalehteen sekä Hannu Karpoon ja aloitus paikalliseen Facebook-puskaradioryhmään.
Joo eiku koko suvun vatsappiin vaan koko komeus! Mitäs lähetti niihh!
Yhyy yhyy munahan sulla on muutenkin mielessä
Itkupilli, naurettavaa! Laitat estä numero. Jos tulee uudesta numerosta niin estä numero uudelleen ja uudelleen toisesta korvasta sisään toisesta ulos.
Joo näitä mobilepayn kautta ahdistelevia löytyy! Miten voi olla niin epätoivoinen ja sekaisin että yrittää vielä sitä kautta kun kaikki muut kanavat jo estetty 😂
Vierailija kirjoitti:
Kaikkiin tekin sekaannutte. Sitä saa mitä tilaa.
Tuleeko mieleen, että suhteeseen ruvetaan terveeltä vaikuttavan henkilön kanssa? Jos ne ongelmat ja sairaudet hiipii tai hyökkää myöhemmin esiin, ei voi kuin yrittää auttaa sen minkä pystyy.
Jos sulla on sopivia miehiä tuttavapiirissä, niin me voi käydä tän luona kylässä kertomassa, että ei saa lähettää kuvia. Voivat tehostaa viestin perille menoa sopivilla tavoilla että muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalukuvat ovat ihan normijuttu. Naiset aina kiihottuvat nähdessään isoja kaluja, joten tottakai niitä naisille silloin lähetetään.
Niin varmasti. Lähettäisin varmaan itsekin, mikäli mahtuisi kuvaan. M51
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on sopivia miehiä tuttavapiirissä, niin me voi käydä tän luona kylässä kertomassa, että ei saa lähettää kuvia. Voivat tehostaa viestin perille menoa sopivilla tavoilla että muistaa.
Ei pidä provosoitua, kun toinen provosoi. Laittomuudet kannattaa aina unohtaa heti alkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Joo näitä mobilepayn kautta ahdistelevia löytyy! Miten voi olla niin epätoivoinen ja sekaisin että yrittää vielä sitä kautta kun kaikki muut kanavat jo estetty 😂
Onko tämä yleistäkin? 😁
En olisi aiemmin arvannut, että joku maksaa siitä että saa esitellä vehjettään. Jonkinlainen surkeuden huippu "tässä sulle sentti, katsos, mun muna!"
Melkein pitäis antaa pointsit sinnikkyydestä ja kekseliäisyydestä, ei olis itsellä tullut mieleen moinen luovuus.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mun exä voisi kysellä täällä sen vuoksi että itse haluaisi 'vastalahjaksi' lähettää kuvan omastaan. Olemme heteroita.
Täh?
Eivätkö miehet ymmärrä, miten inhottavaa tuollaisten kuvien saaminen voi naiselle olla? Etenkin nuorelle voi olla järkyttävää minulle ainakin oli aikoinaan. Miesten seksuaalinen kiihottuminen toimii visuaalisten ärsykkeiden avulla, harvemmin naisten.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jumaliste pölvästit ainakaan kuormittako viranomaisia tällaisella jonninjoutavalla paskalla. Eri asia jos tulisi alastomana yöllä ovellesi tai lähettelisi alastonkuvia tyttärellesi.
Minä kyllä kääntyisin poliisin puoleen, mutta pyytäisin, että pitävät miehelle puhuttelun. Turha tuosta mitään oikeusjuttua on nostaa, mutta toisaalta olisi hyvä jos jäisi joku merkintä poliisin tietoihin vastaisen varalta.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt jumaliste pölvästit ainakaan kuormittako viranomaisia tällaisella jonninjoutavalla paskalla. Eri asia jos tulisi alastomana yöllä ovellesi tai lähettelisi alastonkuvia tyttärellesi.
Samaa mieltä. Numeron voi laittaa estoon, poliisi ei tosiaankaan tee mitään tuollaisessa tapauksessa. Eri asia sitten voi häiriköinti olisi jatkuvaa ja pitkäkestoista eikä estoista olisi hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Mobilepayssäkin voi estää.
No joo siis olen hänelle kyllä sanonut, että en halua ja laitan jokaisesta ilmoituksen poliisille. Nyt tuli vaan ihan puskista kun aiemmasta on tosi pitkä aika. En mä ole shokeerantunut, mutta eipä tuota kiinnosta katsella, hieman kyllä iljetti.
Ja olen varma että lähettelee muillekin, olen näistä suhteen jälkeen kuullut, ei ole kenenkään mielestä tervettä ja miehellä on selkeästi jokin kieroutuma tuon itsensä pakkoesittelyn suhteen.
Huoli-ilmoituksia tein sillon suhteen aikana kun häneltä tuntui oikeasti välillä lähtevän todellisuuden taju, mutta eipä nuo mitään voi tehdä jos mies itse kieltää kaiken ja vetää mieluummin ilmeisesti kaikkien muiden lääkkeitä paitsi itselleen määrätyt.
Oon joskus laittanut näitä tekstejä eteenpäin kuvat blurrattuna, ei ole laillista niitä jaella eteenpäin enkä mä haluakaan niitä enempää katsella.
Mutta kiitos asiallisesta tekstistä, jos alkaa taas jatkumaan niin saatan olla johonkin viranomaiseen yhteyksissä. Tai niihin vanhempiin,jotka kyllä jo aikanaan joutui kärsimään myös ihan tarpeeksi miehen tempuista.
Ap