Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos näkisit pientä lastasi joka päivä vain puolitoista tuntia, eikö tuntuisi, että pitää jotenkin muuttaa elämää.

Vierailija
27.04.2007 |

Ihmettelen vain tuolla taaperoissa... Ja sama ihminen jo vauvan synnyttyä oli valittamassa miten on kauheeta ja hirveetä ja pakko saada vauva hoitoon ja imettää ei halunnut jne jne jne.

Höpisee vaan biletyksestä ja lapsi tosiaan sen hiukka päälle vuoden ja mummolassa ollut 1-kuisesta asti yöhoidossa kaksi x kk. Äiti ylpeenä kertoo miten hyvin lapsi voi ja on ilonen tarhassa ja hänestä heidän elämänsä on niin täydellistä. Omien sanojensa mukaan siis näkee lasta tuon 1,5h päivässä.

Joo, minä olen surkea myös koska haukun muita, mutta haluaisin silti mielipiteitä tähän. Enkä nyt ole sanomassa sitä, että lapselle jää traumat, vaan ihmettelen, koska musta tän äidin juttujen perusteella jokin side siihen lapseen kyllä puuttuu. Jo vuosi sitten kiinnitin aina huomiota hänen kirjotuksiin. Tuntuu, että oma elämä, työ ja juhlinta on ykkösenä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kyllä paistaa just noi kaikki em jutut.

Eikä tilanne tosiaan ollu mikään että sen ois pitäny mennä töihin, vaan aktiivisesti etti töitä äitiyslomalla.

Tässä sen juttuja... joo, on se hirveetä ku on joutunu oleen 8kk kotona vauvan kaa.

" Minä, joka olen nyt vihdoin palaamassa takaisin töihin nauttimaan palkankorotuksestani ja mielekkäästä työnkuvastani. Minä, jonka firma palkkasi, koska ammattitaitoni oli niin vakuuttava ja persoonakin passeli... minä olen aivan kusessa! Olen niiiiiin raivona sille v***n lehmälle."

Ja tää on kans niin sitä...

" Mä en kertakaikkiaan jaksais nähdä sitä vaivaa, mitä kestovaippoihin liittyy. Ei sillä ole mitään tekemistä maapallon ekologian kanssa -vaipat ei tätä maapalloa tuhoa, kyllä se tulee tapahtumaan ihan muiden juttujen takia... Kestovaipat sinne tai tänne."

ja ekat kuukadet oli tätä, em tapaus, kun lapsi oli JO kahtena yönä peräkkäin nukkunu huonosti...

" Tästä johtuen meikäläinen on aivan puhki ja väsynyt kun en pääse itsekään nukkumaan ja väsymyskiukkua kiljuva kakara keitti kupin nurin. Huusin sille ihan täysiä, että VI*** NYT PÄÄ KIINNI!!!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla