Tykkäätkö tehdä ruokaa?
Mulle se on vaan pakollinen paha ja voisin helposti elää pelkällä ravintola- ja valmisruoalla, jos mulla olis enemmän rahaa.
Kommentit (65)
Nykyisin teen mielelläni ruokaa koska hinnat ovat nousseet pilviin. Ja en enää osta valmisruokia enkä käy edes lounasravintoloissa syömässä. Itse tehty tulee paljon halvemmaksi kun vielä ostaa ulkomaisia raaka-aineita
Harrastan ruuanlaittoa ja keittokirjojen keräilyä. Keittokirjoja on yli 700 kpl.
Kasvatan kesällä omat yrtit, tomaatit, juurekset, kurkut ja muut. Joka vuosi tulee kasvatettua myös jotain oudonpaa, mitä ei kaupasta saa.
Kokkailen joskus ulkopuolisille erilaisissa tapaamisissa ja juhlissa.
Rakastan hyvää ruokaa ja pyrin kehittämään itseäni paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Harrastan ruuanlaittoa ja keittokirjojen keräilyä. Keittokirjoja on yli 700 kpl.
Kasvatan kesällä omat yrtit, tomaatit, juurekset, kurkut ja muut. Joka vuosi tulee kasvatettua myös jotain oudonpaa, mitä ei kaupasta saa.
Kokkailen joskus ulkopuolisille erilaisissa tapaamisissa ja juhlissa.
Rakastan hyvää ruokaa ja pyrin kehittämään itseäni paremmaksi.
Idiootti. Tekisit jotain hyödyllistä.
Tavallaan. Ärsyttää kyllä se, kun ruokaa pitää laittaa niin usein tai vähintäänkin suunnitella. Todella harvoin on aikaa pelkästään sille, että rauhassa laittaa jonkun hyvän ruoan. Myös kaikki ruoanlaittoon liittyvät asiat rassaa eli kaupassakäynti/kauppatilauksen miettiminen ja loputtomat tiskit. Jos saisin vain laittaa ruoan eikä tarvitsisi tehdä mitään muuta, se olisi ihanaa.
En tykkää, mutta en tykkää myöskään valmisruoista joten pakko on. Onneksi asun yksin niin saan ainakin laittaa sitä mitä haluan.