Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk lomautus töistä. Haluaisin lähteä Kaakkois-Aasiaan matkustamaan, mutta minulla on perhe.

Vierailija
21.01.2026 |

Onko mahdoton ajatus? Raha ei tule olemaan ongelma. Mietin miten tuon asian esille vaimolleni. Lapset 8v ja 11v, vanhempi siis pärjää jo ihan hyvin itsenäisesti ja vaimo on taitava pyörittämään arkea. Teimme lapset nuorena ja minulta jäi matkustelu kokematta. Joo kanarian saarilla ollaan käyty, mutta onhan se vähän eri kuin lähteä ilman suunnitelmaa repun kanssa. Tiedän että kuulostaa provolta, mutta kaipaisin Naisen näkökulmaa miten asia kannattaa esittää vaimolle? Itse ajattelen että jos hänellä olisi joku unelma minkä haluaisi toteuttaa ja mahdollisuus siihen tulisi, niin olisin valmis joustamaan.

M35

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
02.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä nämä nykymiehet just on. Jopa jo avioituneet perheenisät. Minä, minä ja minä. Perhe on korkeintaan se hyvien päivien statushyödyke. Miettivät aina vain itseään, mitä minäminä saan tästä. 

Isäni sukupolven miehet elättivät perheensä rehellisellä työllä ja suoraselkäisesti. Tuonkin 2 kk mies voisi tehdä työtä muualla.

Tuollakin, kuten niin monessa suomalaisperheessä nainen raataa työn, kodin, lapset, pihan, juhlat jne työhevosena. Tyttölapsista kasvaa apureita. 

Se vaimosi ei ole erityisen hyvä arjen pyörityksessä. Ei ole vaan aikuinen, ahkera ja vastuunsa omista päätöksistään (kuten parisuhde ja perheellistyminen) kantava nainen. 

Kuules mieslapsi, lähde toki jo sinne kaukoitään ryyppäämään ja huor.iin. Sinun perheellesi se on vain suuri helpotus. 

Terveisin N48

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi