Minkälaiset kusipäät kasvattaa hakkaavia kakaroita
Jumalauta miten ärsyttää lukea koko ajan näistä hakkaavista kakaroisra juttua.
Menkää itseenne ja älkää tehkö kakaroita jos on niin saatanan vaikeeta.
Kommentit (59)
Hakkaava lapsi ei ole mun näkemyksen ja kokemuksen mukaan pelkästään vanhempien vika, siinä yksilössä täytyy olla jotain perustavaa laatua oleva vika. Mun mielestä nämä hakkaavat, purevat ja kiusaavat lapset pitäisi keskittää omiin päiväkoteihinsa ja kouluihinsa jossa saisivat hakata ja purra ja kiusata toisiaan ilman että kunnollisten lasten hyvinvointi ja tulevaisuus vaarantuu.
Meitä sisaruksia oli kolme ja kyllä me hakattiin ja potkittiin toisiamme. Välillä leikittiin sovussa.
vihervassarit vapaakasvattavat yh vuokralaiset sossunpummit
lapsenvahteihin haaskataan verorahoilla yliopistokoulutusta ja silti nämä eivät saa edes kolmea 5-vuotiasta kuriin
Lapset oppivat tapansa vanhemmiltaan. Eli väkivaltaisilta vanhemmilta ne tavat tulee.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon linnatuomiot näille iästä riippumatta mikään muu ei auta, ja näiden vanhemmille myös
Eiköhän nämä hakkaavat lapset ole tuontitavaraa?
Kakara hakkaa jos sille annetaan mahdollisuus siihen.
Entisaikaan jos kakara löi vanhempaa niin kakara sai koivuniemen herrasta. Enää ei saa, joten mikään ei estä kakaraa hakkaamasta muita.
Vierailija kirjoitti:
Hakkaava lapsi ei ole mun näkemyksen ja kokemuksen mukaan pelkästään vanhempien vika, siinä yksilössä täytyy olla jotain perustavaa laatua oleva vika. Mun mielestä nämä hakkaavat, purevat ja kiusaavat lapset pitäisi keskittää omiin päiväkoteihinsa ja kouluihinsa jossa saisivat hakata ja purra ja kiusata toisiaan ilman että kunnollisten lasten hyvinvointi ja tulevaisuus vaarantuu.
hyvä alku, mutta kyllä näiden vanhemmatkin yleensä olisi hyvä sulkea johonkin laitokseen.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet ilmeisesti, kun suomalaiset miehet ovat niin hakkaavaisia.
ainakin ne miehet, jotka naisille kelpaavat
Vierailija kirjoitti:
Kannatetaan!
Ei vaan valitettavasti tule onnistumaan tässä hyysäreiden yhteiskunnassa jossa kaikkien ihmisarvo on jakamaton vai miten se meni
Vierailija kirjoitti:
lapsenvahteihin haaskataan verorahoilla yliopistokoulutusta ja silti nämä eivät saa edes kolmea 5-vuotiasta kuriin
Koulutus on olemassa sitä varten että siellä tuleville lapsenvahdeille kerrotaan miten haitallista kurinpito on.
Maallikkolapsenvahti toruu ja rankaisee lasta. Maisterilapsenvahti taas sanoittaa lapsen tunteita.
Kyllä se on ihan sisäsyntyistä tuo hakkaaminen tuossa iässä.
Vai ei ole keinoja suitsia hakkaavia lapsia varhaiskasvatuksessa?
On keinoja esim. huoltajan velvollisuus hakea noin käyttäytyvä lapsi välittömästi hoitopaikasta kotiin.
Alkaa se kasvatus kiinnostelemaan siellä kotijoukoilla.
Miksi tämä ei ole käytäntö?
Jos lapset ovat etnisiä suomalaisia, niin ovat vasemmistolaisten yksinhuoltajien kakaroita. Jos eivät ole, niin normi musulmaaneja, joille opetetaan jo lapsena, että kaikki muut ovat joko koiria tai sikoja ja niitä saa piestä niin paljon kuin sattuu huvittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvita mitään hakkaajien päiväkotia vaan yksinkertaisesti se, että hakkaajat erotetaan päiväkodista. Laissa tulisi lukea, että tottelematon lapsi menettää oikeutensa päivähoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaukaa tulleiden lapsia.
Jos tätä nyt uutisoitua päikkyä tarkoitat, tuo alue on rikkaiden okt- ja rivarialue, ei edes vuokraslummeja.
Vierailija kirjoitti:
Meitä sisaruksia oli kolme ja kyllä me hakattiin ja potkittiin toisiamme. Välillä leikittiin sovussa.
Mun lapset eivät saaneet tehdä noin. Kielsin ja he tottelivat.
Kunnon linnatuomiot näille iästä riippumatta mikään muu ei auta, ja näiden vanhemmille myös