Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä mies, joka deittisovelluksessa ehdotat treffejä heti matchin jälkeen ilman viestittelyä!

Vierailija
21.01.2026 |

Onko profiilisi niin kiinnostava, että nainen haluaisi kaikista miehistä tavata juuri sinut? Mikä tekee sinusta niin kiinnostavan, että sinut haluaisi tavata ilman, että on tutustuttu yhtään viestien kautta? 

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joka käytti aikoinaan useamman vuoden Tinderiä. Ihmettelin ja ihmettelen niitä, jotka päivä ja viikko tolkulla jaksavat keskustella siellä. Oikeasti kiinnostus toiseen konkretisoituu kunnolla vasta, kun nähdään. Eihän sitä ennen sitä oikeasti tiedä, joten se on ajanhukkaa jäädä juttelemaan Tinderiin. Musta oli ok, että keskustellaan hetki (näkee, että keskustelu ei heti tyrehdy) ja sitten sovitaan treffit.

Vierailija
2/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlata aikaa? Kasvotusten tutustuu paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt asiat pitää viestittelyn aikana ensin selvittää, jos ne ei profiilista jo selviä. En ihan sikaa säkissä halua tavata 

Vierailija
4/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähe kahvil? Netflix & Chill?

Vierailija
5/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi edes tutustua, jos vaikka toiveet tulevisuuden suhteen täysin erit, esim lasten hankinnan suhteen, tai jo olemassa olevien lasten

Vierailija
6/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lähde treffeille ihan perusduunarin kanssa. Koska tiedän, ettei siitä tulisi mitään kun olen itse humanistimaisteri

Vierailija
7/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se oli ennen vanhaan. Itse piti ravintolasta baaritiskiltä miehet iskeä, ei ollut ennakkospeksejä määriteltyinä avuksi missään. 

Senkin uusavuttomat!

Vierailija
8/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sait matchin, jos sinua itseäsi ei kiinnosta mies, jonka profiilin olet (oletettavasti) lukenut?

Vierailija
9/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista se oli ennen vanhaan. Itse piti ravintolasta baaritiskiltä miehet iskeä, ei ollut ennakkospeksejä määriteltyinä avuksi missään. 

Senkin uusavuttomat!

Kyllä siinäkin tuli juteltua niitä näitä ja sen perusteella sitten vaihdetttiin puhellinumerot 

Vierailija
10/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en lähde treffeille ihan perusduunarin kanssa. Koska tiedän, ettei siitä tulisi mitään kun olen itse humanistimaisteri

Kumpi teistä onkaan se ahdasmielinen juntti?

Vierailija
11/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut deittisovelluksessa.

Vierailija
12/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En etsi kirjekaveria. t. mies

Vierailija
13/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joka käytti aikoinaan useamman vuoden Tinderiä. Ihmettelin ja ihmettelen niitä, jotka päivä ja viikko tolkulla jaksavat keskustella siellä. Oikeasti kiinnostus toiseen konkretisoituu kunnolla vasta, kun nähdään. Eihän sitä ennen sitä oikeasti tiedä, joten se on ajanhukkaa jäädä juttelemaan Tinderiin. Musta oli ok, että keskustellaan hetki (näkee, että keskustelu ei heti tyrehdy) ja sitten sovitaan treffit.

Olen ap, ja minullekin sopisi tämä. Tapauskohtaisesti se "keskustellaan hetki" voi olla muutama viesti, tai vaikka muutaman päivän viestittely, ehkä joskus vaikka viikko, jos viestit ovat olleet lyhyempiä ja niitä laitettu vähän harvakseltaan. Mutta tarkoitin sitä, kun miehet usein haluavat tavata heti, eka viesti koskee jo treffiehdotusta.

Vierailija
14/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sait matchin, jos sinua itseäsi ei kiinnosta mies, jonka profiilin olet (oletettavasti) lukenut?

Ei kai match ole lupaus treffeistä? Se on vain yksi askel tutustumiseen. Eikä treffit ole pulaus mistään enemmästä. Eikä sekään jos tavataan toisenkin kerrran. Aina on lupa viheltää peli poikki, kun siltä alkaa tuntua.

Vierailija
15/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai match ole lupaus treffeistä? Se on vain yksi askel tutustumiseen. Eikä treffit ole pulaus mistään enemmästä. Eikä sekään jos tavataan toisenkin kerrran. Aina on lupa viheltää peli poikki, kun siltä alkaa tuntua.

Akka luiskaan jota ei kiinnosta tavata. Jankatkoon yksinään siellä tinterissä.

Vierailija
16/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Profiili voi olla ok ja kinnostava ja sitten viesteissä mies paljastaa urpoutensa -> ei treffejä

Vierailija
17/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, että jossain vaiheessa alkaa se vähättely 

Vierailija
18/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse koen, että tuhlaantuu enemmän aikaa tapaamiseen. Jos esim. minulle tulisi match viiden ihmisen kanssa, niin näiden kaikkien tapaamiseen menisi kuukausi. En halua, jaksa enkä voi käyttää jokaista vapaa-iltaa treffeillä käymiseen. Ja lopulta jokusen viestin vaihtamiseen menee ajallisesti vähemmän aikaa (minuutteina laskettuna) kuin siihen, että kuljen bussilla keskustaan, menen tunniksi juttelemaan ja taas kuljen bussilla takaisin kotiin. Ja koska treffisuunnitelma usein estää muut suunnitelmat samalle illalle, haukkaa yhdet treffit käytännössä yhden illan kokonaan. Viestittelyn idea on juuri tehdä karsintaa ja valita ne, joiden kanssa haluaa tutustua paremmin. Jokainen match kun ei oikeasti ole potentiaalinen kumppani.

Vierailija
19/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, että jossain vaiheessa alkaa se vähättely 

Ehkä kaltaisesi humanoidi on siinä vaiheessa jo osoittanut vähäisen älynsä ja ohkaisen kosketuspintansa maailmaan.

Vierailija
20/57 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai siellä jutellaan ensin. Tähän perustuu pitkälle sekin missä uskaltaa tavata ja missä ei.  Aika hiton paljon jäisi selviämättä tärkeitä asioita jos ehdottettais treffejä samalle päivälle tai huomiselle. Käytännössä se tärkein eli sisin ihan kokonaan. Esim. Tapasin marraskuussa toukokuisen mätsin jonka kanssa oltiin toki juteltu jo pitkään Whatsapissakin. Nainen sanoi että tuntee mun luonteeni jo kuin omansa ja on niin helppo tavata. Oli nähnyt jo jonkin "riitatilanteenkin" ja kuinka toimin sellaisessa. En ikinä lähtisi Tinder treffeille kenenkään kanssa samana tai seuraavana päivänä. Sitäpaitsi nainen on yleensä se joka pyytää, ei mies. M40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi