Naapuri toi meille äsken itse neulomansa sukat!🤭
Hyi hitto, että olikin rumat!😅🤣Ihan pokkana siinä ihasteltiin ja kiiteltiin kovasti, mutta saman tien kun oli lähtenyt, niin räjähdettiin miehen kanssa oikein mojovaan naurunremakkaan!😆😆Ajatelkaa nyt! Aikuinen rouva, ja sukat näyttävät siltä, kuin joku 6v apukoululainen olisi ne tehnyt!😂😂Täytyykin lähettää äidilleni kuva niistä. Hän on sentään taitava neulomaan sukkia.🤗
Kommentit (13)
Odotas kun alatte saamaan itsetehtyjä kakkuja ja keksejä mutta nehän tietysti kelpaa, mikä vaan makea.
Naapurisi lukee täällä millainen idiootti ap olet. Toki hän on tiennyt sen ennenkin.
Miksi naapurinne vaivautuu noin vastenmielisten ihmisten vuoksi? Koska osaatte esittää olevanne mukavia ihmisiä vaikka oikeasti olette ku*ipäitä.
Millaiset sukat sinä saat kudottua?
Olette ne Rissaset, jotka käy Mäkkärissä syömässä kuivan salaatin lastenne Petterin ja Riikan kanssa?
Ap, joko seuraava typerä aloitus on keksittynä?
Sinä ap paska et edes osaa itse neuloa, olet muutenkin tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Olette ne Rissaset, jotka käy Mäkkärissä syömässä kuivan salaatin lastenne Petterin ja Riikan kanssa?
Rissasia ei kiire paina kun ei mieskään ole töissä tähän aikaan.
Sivistymätöntä puhua noin. Tuntuu siltä, että ovat pehmeät ja hyvät sukat.
Mt potilas on ap, onko lääkkeet jäänyt ottamatta?
Villasukkahullu on taas päässyt avohoitoon.
Me naurettiin sun tekemälle täytekakulle kun meidän 3v tekee kauniimpia hiekkakakkuja kun sun väsäyksesi. Ei naurettu enää kun maisteltiin, hyi helvetti, yäk. Syljettiin pois, mutta mies sai ruokamyrkytyksen ja joutui sairaalaan. Seuraavalla kerralla käytä tuoreita ainesosia ja vie kakku mieluummin suoraan biojätteeseen kuin meille.
Naapuri veti myös housut kinttuihin niitä tuodessaan 😲.
Ap:lla taitaa olla päiväuniaika kun suoltaa pelkkää satua.
Jopa mun 2v poika keksii parempia provoja kuin ap.
jos olikin saanunna ne ihte joululahjaksi, pani kiertoon. haisiko jalkahielle-ehtikö käyttää.
mutta jos vilpittömästi sulle neuloi,, älä rienaa nyt noin räikeesti. joskus kolahtaa itelleen jossain muodossa. wanha sanonta- itku pitkästä ilosta.
Höhö🤢