Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ristiriitaiset signaalit? Apua..

Vierailija
21.01.2026 |

Viestittely jatkunut yli puoli vuotta. Itse aloitti sen ja pitää yllä. Ei kuitenkaan saa aikaiseksi ehdottaa mitään konkreettista tapaamista tmv, mutta puhuu itse kuinka haluaisi olla vakavissaan minun kanssa jne. 

Välillä yhtäkkiä on pari päivää tosi vaisu eikä oikein laita viestiä tai edes vastaile mulle, sitten yhtäkkiä taas alkaa itse aktiivisesti viestitellä.

Ei ole varattu, eikä kuulemma ole ketään muuta kiikarissa. Vaikka olen tehnyt selväksi, että minäkin saatan deittailla tässä muita (vaikka hän onkin ainoa joka kiinnostaa niin tehnyt oikein selväksi ettei kukaan muu kiinnosta.Ei ole siis kyse asetelmasta missä olisin epätoivoinen roikkuja ja hän kyntää puolta kylää.

Olen itse aika vasta eronnut, voiko olla että pelkää että palaan yhteen eksän kanssa?

Alkaa jo mennä hermo tällaiseen hot and cold meininkiin. 

Auttakaa, mitä tuollaisen miehen päässä voi oikein liikkua?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että pieni pippeli ei haittaa.

Vierailija
2/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas ongelmat, voisiko itse tarjota torttulooraa jos kerta se on mielessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, elämä on helpompaa kun, a) ei lisäänny ja b) ei pariudu.

Vierailija
4/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olen oikeasti miettinyt tätä, että onko hänessä jokin tällainen ominaisuus mitä häpeilee :D Kun tuntuu niin vaikeaa olevan nähdä irl, pelkääkö että en sitten enää halua jatkaa.

Vtuttaa kun itsekin tosi ihastunut mutta vastaan kuitenkin samalla energialla takaisin kuin hän enkä pommita. Tulee silti tosi typerä olo itselle kun ei ota toisesta selvää.

Vierailija
5/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
6/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta vuotta tämä sama tyyppi on valittanut tästä samasta asiasta?

Vierailija
7/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on valehdellut jotain itsestään, väärä kuva, varattu tms.

Älä haaskaa aikaasi tällaisiin, tapaa heti, sillä muuten olet ihastunut vain omaan mielikuvaasi, joka voi livenä olla täysin väärä.

Vierailija
8/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Ja näköjään aivot lahosivat siinä matkalla...

Vierailija
9/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vastaa itselleen=). 

Vierailija
10/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa ole yhtään mitään ristiriitaista. Tyyppi haluaa viestitellä hetken huvin vuoksi, mutta ei jostain syystä halua muuta (todennäköisesti valehdellut vähintään puolet mitä itsestään kertonut). Minusta on paljon ristiriitaisempaa että sinä riiput tyypissä, jota ei tapaaminen kiinnosta ja joka välillä häviää, vaikka itse haluaisit enemmän. Tykkäätkö nöyryytyksestä? Onko sulla niin huono itsetunto että ajattelet tämän olevan parasta mitä voit saada? Girrrrlllllll! Herää. 

Vierailija
11/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole yhtään mitään ristiriitaista. Tyyppi haluaa viestitellä hetken huvin vuoksi, mutta ei jostain syystä halua muuta (todennäköisesti valehdellut vähintään puolet mitä itsestään kertonut). Minusta on paljon ristiriitaisempaa että sinä riiput tyypissä, jota ei tapaaminen kiinnosta ja joka välillä häviää, vaikka itse haluaisit enemmän. Tykkäätkö nöyryytyksestä? Onko sulla niin huono itsetunto että ajattelet tämän olevan parasta mitä voit saada? Girrrrlllllll! Herää. 

Kuulostaa suomalaiselta naiselta...

Vierailija
12/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei kuitenkaan saa aikaiseksi ehdottaa mitään konkreettista tapaamista tmv, mutta puhuu itse kuinka haluaisi olla vakavissaan minun kanssa"

Luepa tämä ajatuksella. Kuinka todennäköistä on että hän oikeasti haluaa olla vakavissaan jos ei kuitenkaan tee yhtään mitään sen eteen? Siis yhtään mitään. No ei kovinkaan todennäköistä. Itse asiassa hyvin epätodennäköistä.

Vierailija
13/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pari vuotta sitten viimeksi nähty kasvotusten samassa työtapahtumassa ja siis tuttuja ollaan ennestään. Kemiaa oli jo silloin. Unohtui tämä aloituksesta. 

Välissä on 300 km. En tietenkään katselisi enää tällaista jos asuttaisiin lähekkäin eikä silti saa aikaiseksi ehdottaa tapaamista.

-AP

Vierailija
14/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiriitaiset merkit tarkoittaa ei. Viestittelee kun on tylsää tai kaipaa huomiota, ei muuta. Roskiin vaan.

Vierailija
15/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan pari vuotta sitten viimeksi nähty kasvotusten samassa työtapahtumassa ja siis tuttuja ollaan ennestään. Kemiaa oli jo silloin. Unohtui tämä aloituksesta. 

Välissä on 300 km. En tietenkään katselisi enää tällaista jos asuttaisiin lähekkäin eikä silti saa aikaiseksi ehdottaa tapaamista.

-AP

No ei ole matka eikä mikään, jos oikeasti on kiinnostunut ja haluaa tavata. Tosissaan oleva mies tulisi paikalle vaikka polkupyörällä.

Vierailija
16/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Vastasit tässä itse ongelmaasi: 

Teidän välimatka pitkä ja kotiseudulla on jo naisia tarjolla ihan riittämiin

Työkavereiden kanssa ei kannata ruveta suhteeseen, siitä tulee vain sotkua ja satuttaisit itseäsi jos hommasta ei tule mitään. Lakkaisin pommittamisen  ja keskittyisin omaan elämään.

Vierailija
17/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän aloitti viestittelyn, on sinun vuorosi tehdä "seuraava siirto", eli ehdottaa sitä konkreettista tapaamista. Sitä hän odottaa.

Vierailija
18/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei kannata tuhlata aikaa sen miettimiseen, mitä tuollaisen miehen päässä voi liikkua, vaan kannattaa keskittyä miettimään, mitä omassa päässä liikkuu. Eli jos sinua ei miellytä ristiriitainen käyttäytyminen ja jos toivoisit suhteen, jossa on muutakin kuin kirjoittelua, niin sinun pitää kuunnella ITSEÄSI eikä miettiä sitä, mihin mies tarvitsee sinua. Näin äkkiseltään vaikuttaa, että tuo ei ole sellainen juttu, jonka haluat, joten eikö kannattaisi lähteä etsimään jotain muuta miestä?

Vierailija
19/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

No ei ole matka eikä mikään, jos oikeasti on kiinnostunut ja haluaa tavata. Tosissaan oleva mies tulisi paikalle vaikka polkupyörällä.

Tämä on täysin totta. Edes se, että mies on varattu ei pidä häntä poissa pitkänkään välimatkan takaa, jos hän on rakastunut. Muuta ei kannata selitellä. T. Nainen, joka on naimisissa miehen kanssa, joka aikoinaan jätti avovaimonsa tavattuaan minut.

Kaikki tekosyyt pitäisi oppia tunnistamaan, muuten miesten kanssa ei vain pärjää.

Vierailija
20/37 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olen oikeasti miettinyt tätä, että onko hänessä jokin tällainen ominaisuus mitä häpeilee :D Kun tuntuu niin vaikeaa olevan nähdä irl, pelkääkö että en sitten enää halua jatkaa.

Vtuttaa kun itsekin tosi ihastunut mutta vastaan kuitenkin samalla energialla takaisin kuin hän enkä pommita. Tulee silti tosi typerä olo itselle kun ei ota toisesta selvää.

Oletteko siis tavanneet joskus vai oletko ihastunut vain kirjoittelun perusteella? Jos eikö kiinnostukseesi vaikuta yhtään se, että kanssakäyminen miehen kanssa tekee sinulle tyhmän olon ja joudut himmailemaan jatkuvasti ja mukauttamaan itseäsi sen mukaan, miten mies toimii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi