Hammaslääkärit eivät ymmärrä fysiikan lakeja.
Kuinka tällaisten ihmisten kanssa kuuluisi kommunikoida jotka eivät ymmärrä kokonaisuutta
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Ok hammaslääkäri.
En ole kunnioittanut ammatteja viimeiseen 15 vuoteen kun ymmärsin, että siellä voi olla ties minkälaista hiihtäjää. Kunnioitan ihmistä vasta sen jälkeen kun on todistanut olevansa sen arvoinen, titteli ei riitä. Lääkäreitä ja hammaslääkäreitä löytyy niin älyttömästi jotka luulevat olevansa oikeassa ja ego ei yksinkertaisesti anna yhtään siimaa.
Miten monta hammasta suuhun mahtuu jos lasketaan viisaudenhampaat mukaan
Ai nekään. Itse olen huomannut että insinöörit ei ymmärrä fysiikan lakeja. Se on aika raskasta selittää koulutetulle henkilölle esim lämpölaajenemisesta ja miten se pitäisi ottaa huomioon suunnittelussa.
Vierailija kirjoitti:
Miten monta hammasta suuhun mahtuu jos lasketaan viisaudenhampaat mukaan
Riippuu suusta, siinä se pointti onkin, että esim viisaudenhampaat ei monella mahdu suuhun.
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Puhutko viisaudenhampaasta vai mistä?
Vierailija kirjoitti:
Ai nekään. Itse olen huomannut että insinöörit ei ymmärrä fysiikan lakeja. Se on aika raskasta selittää koulutetulle henkilölle esim lämpölaajenemisesta ja miten se pitäisi ottaa huomioon suunnittelussa.
Elämä on oikeasti niin ahterasti välillä, putkiin perehtyneet insinöörit vasta kamalia ovatkin, tehdään sellaisia ratkaisuja jotka eivät noudata fysiikan lakeja sitten ollenkaan. Mutta kiva, että saavat +5000 euroa palkkaa.
Ei mitenkään. Exä on hammaslääkäri ja täysin mielisairas akka.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tämä loppupeleissä katsoo sukupuolta mutta olen huomannut kyllä enemmän tuota, että varsinkin naiset tekevät paljon enemmän virheitä hammaslääkäreinä kuin miehet, mistä lie syystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämä on oikeasti niin ahterasti välillä, putkiin perehtyneet insinöörit vasta kamalia ovatkin, tehdään sellaisia ratkaisuja jotka eivät noudata fysiikan lakeja sitten ollenkaan. Mutta kiva, että saavat +5000 euroa palkkaa.
Kuulemman. Kaveri tekee viemärihommia ja ilmeisesti saa kertoa usein että kakka ei kulje ylöspäin vaikka asennat putken niin.
Kotona istuva kouluttamaton autisti tietää erikoisalastaan aina enemmän kuin saman alan korkeakoulutettu ns. ammattilainen, koska autisti viettää elämästään yli tuplaten enemmän aikaa kyseisen aihealueen äärellä kuin koulutettu ammattilainen. Lisäksi intohimon määrä autistilla erikoisalaansa moninkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Kotona istuva kouluttamaton autisti tietää erikoisalastaan aina enemmän kuin saman alan korkeakoulutettu ns. ammattilainen, koska autisti viettää elämästään yli tuplaten enemmän aikaa kyseisen aihealueen äärellä kuin koulutettu ammattilainen. Lisäksi intohimon määrä autistilla erikoisalaansa moninkertainen.
Varsinkin internetin aikakaudella, autisti saa kotonaan saman määrän tietoa mitä korkeakoulutettu saa koulussa mutta 5x nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Pitää usein paikkansa. Koulutus ei ole mikään tae osaamisesta tai varsinkaan tiedosta. Eikä tarvitse olla edes autisti. Luulen että esim moni astmaatikko tietää enemmän astmasta kuin suurinosa terveyskeskuksen yleislääkäreistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Ok hammaslääkäri.
Hehe, kouluttamaton vammainen maalta se on.
Vierailija kirjoitti:
Jep, kuten tämä 30-v äidin kanssa asuva autistìvammanen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, että tämä loppupeleissä katsoo sukupuolta mutta olen huomannut kyllä enemmän tuota, että varsinkin naiset tekevät paljon enemmän virheitä hammaslääkäreinä kuin miehet, mistä lie syystä.
niin totta turiset. jotenkii ukot teknisempi ja kyllä virheitä vähemmän. mm erikoistyöt- kuten cerek osaaminen, sitä ei akkojen käsiin anneta. tv ihte oo akkaihminen ja tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
normipoisto
Ok hammaslääkäri.
Hehe, kouluttamaton vammainen maalta se on.
mikä vika ja kenen syy vammaisuus on. maaseutukysymys- alue-erot. ... eiköhän tuo lauseesi kerro yksiselitteisesti mikä olet. myötähäpeä, olisit asiallinen.
normipoisto