Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet ylipainoinen?

Vierailija
21.01.2026 |

Mitkä seikat saivat sinut lihomaan tai estivät pitämästä yllä normaalipainoa? Nyt saa syyttää olosuhteita ja vaikka herkkuja suuhun lappavaa kaveria!

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen. Ei mua kiinnosta olenko vai en eikä muiden mielipiteet vaikuta mun elämään millään tavalla. Tuo ettei mua kiinnosta jos joku haukkuu niin suututtaa varmasti monia mutta se ei ole mun ongelma.

Vierailija
2/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne suurimmat syyt on että nukun vähän huonosti ja työpäivän jälkeen väsyttää, eikä aina huvita lähteä liikkumaan. Tylsistyn myös helposti joten ruokatauko saa päivän aikana liian ison merkityksen. Syön todistetustikin kyllä pääasiallisesti terveellisesti, mutta himppasen liian paljon kerrallaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miksi miksi.

Vierailija
4/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tykkään bandan konevehtista ja fatserin sinisestä.. sipseistä myös

Vierailija
5/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpäleikkaus ja perään hormoniblokkerit.

Vierailija
6/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa hiilihydraattia ja liian vähän proteiinia. Olen ollut leipä- ja sipsisyöppö. Irtokarkkejakin olen syönyt aikoinaan paljon, mutta isoin syy on varmaan ollut yletön leivän syönti. 

Leivästä on pitänyt vierottautua. Nyt on laihdutus menossa ja panostan proteiinin saantiin. Lisätyn sokerin olen jättänyt pois kokonaan. 

Vierailija
7/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta sinä voisit kysellä.

Vierailija
8/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, koska rakastan syömistä ja etenkin ylensyömistä. 

Tiputin painoa ihan tahdonvoimalla ja siirryin syömään vain kerran päivässä. Oli vaikeaa ja ymmärrän kyllä hyvin, miksi niin moni pysyy ylipainoisena. 

Vierailija
9/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska olen. Ei mua kiinnosta olenko vai en eikä muiden mielipiteet vaikuta mun elämään millään tavalla. Tuo ettei mua kiinnosta jos joku haukkuu niin suututtaa varmasti monia mutta se ei ole mun ongelma.

Itket kuitenkin ittes uneen iltaisin😅

Vierailija
10/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla lihava !! Mitä v..uu se sulle muuten kuuluu.

Vierailija
11/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pidän ruoasta liikaa, annoskoot on liian isoja. Olen joskus laihdutellut normaalipainoon ja pysyin n. 5 vuotta siinä. Vaati jatkuvaa vahtimista ja tsemppaamista joka päivä. En enää jaksanut, olen mieluummin pikkaisen plösö. 

Vierailija
12/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavat sydänongelmat ja vaihdevuosien alku, stressi, liian vähäinen uni sekä kaikista noista johtuva itsesääli joka johti herkkuihin. Nyt homma tasaantunut ja normipaino häämöttää jo ihan nurkan takana.

Vierailija
13/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska pidän ruoasta liikaa, annoskoot on liian isoja. Olen joskus laihdutellut normaalipainoon ja pysyin n. 5 vuotta siinä. Vaati jatkuvaa vahtimista ja tsemppaamista joka päivä. En enää jaksanut, olen mieluummin pikkaisen plösö. 

:D

Vierailija
14/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin minulle osoitetussa normaalipainossa palelen 24/7 ja koko ajan on nälkä. Tämä pieni ylimääräinen rasvakerros pitää minut kokonaisvaltaisesti paremmassa kunnossa enkä räksytä kaikille koko ajan.

Vierailija
15/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun mä oikein mussuttelen lakuja, kun avasin tämän ketjun. Oon perso herkuille. Ihan lievästi oon lihava. Liikkumisen puutteen takia mua ei voi paljon syyttää.

Vierailija
16/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syy on annoskoot. Syön paljon ja otan lisää.

Vierailija
17/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosilääkkeet. Erityisesti olanzapiini on kymmenen lihottavimman ts ruokahalua lusäävän lääkkeen joukossa

Vierailija
18/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin sellaisena. En ole koskaan ollut "normaalipainoinen",  ei ole ollut mitään, missä pysyä.

Vierailija
19/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla oikeasti asiaakin, ap? Jankkauksen ohella?

Vierailija
20/28 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova ruokahalu ja isot annoskoot. Ilta-ahminta  ja voileipäralli. Kahvilassa käynnit ja ulkona syöminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä