Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarvitseeko miehet empatiaa,

Vierailija
21.01.2026 |

Tässä se taas nähtiin mitä mieltä on sdp ja vihervasemmisto suomalaisista tavallisista ihmisistä. Eivät tarvitse empatiaa, vain maahan tullut Kelan asiakas tarvitsee, joka ei missään nimessä ole valkoihoinen, suomalainen mies. Ulla Appelsin on asian ymmärtänyt niin kuin se on. 

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011762468.html

Demareiden periaatejulistus on juuri tätä ( Lukekaa, netistä se löytyy, mutta tänne linkitettynä aina poistetaan? Miksi, julkinen se on ja demarien pyhä sanoma) 

Ei enää tiedä itkeäkö vai nauraa, on tuo jo niin kornia. Empatiataulu. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empatiaa vain ulkonäön perusteella koska siitähän sen tietää mitä ihmisen pään sisällä tapahtuu.. uskomatonta.

Vierailija
2/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä umpikokoomuslaisen Sitran tekemä empatiatauluko nyt on puheenaiheena?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä empatiaa terveelle naisellekaan herunut, mutta uhriudu nyt.

Vierailija
4/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani empatia ja apartheid olivat eri asioita.

Vierailija
5/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan mikään puolue erikseen, vaan NAISET.

Jos tulijat olisivat mitä muuta tahansa kuin nuoria miehiä, koko tinkaa ei olisi.

6/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon luullu, että empatia on tunne, tulee jos on tullakseen 😅

Vierailija
7/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tämä umpikokoomuslaisen Sitran tekemä empatiatauluko nyt on puheenaiheena?

Ilmari sen esitteli omanaan. 

Jos positiivista syrjintää tarvitsevat ja syrjityt olisi vaihtanut päikseen, tämä olisi karmein taulu mitä n a t s i-saksasta on löydetty. 

Tällaisenaan se on vain väärin ymmärretty tärkeä periaatetaulu.

Vierailija
8/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Hys! Ei empatiasta saa puhua! Naiset väittävät sitä omaavansa (samalla kun potkivat miestä kuin vierasta sikaa). Miehet ei uskalla sitä näyttää (koska naiset alkaisivat potkimaan miestä kuin vierasta sikaa, koska kehtaa väittää olevansa empaattinen).

Suo täällä vetelä..tjsp

Vierailija
9/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Olet jäänyt ysärille. Nykyisin empatia mielletään suunnitelmalliseksi toiminnaksi. Tämä johtuu siitä, että näistä asioista ääntä pitävä porukka on nykyisin sellaista, että tunnepuoli ei heillä välttämättä toimi ihan justiinsa.

(Itse olen myös noita rave-kauden nuoria jolle empatia on nimen omaan se sisäinen vailla korkeampaa aivotoimintaa tuleva kokemus yhteydestä)

Vierailija
10/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen empatian tarve on tosiaan hyvin vähäistä. Sille voi olla hieman tarvetta, jos hän äänestää pienpuolueita (uskokaa tai älkää) tai on iholtaan tummempi, kuin kantasuomalainen. Ja muistakaa, empatia on nimenomaan se, jota esim. sosiaalitoimen kanssa asioiva kansalainen tulee sieltä hakemaan, ei toimivaa systeemiä ja asiansa osaavaa virkailijaa. Ja onhan se totta, että empatia on käytännössä ilmaista, kaikki muut toimet vaativat veronmaksajan rahaa ja sitä ei Tampereella taida nyt juuri olla, paitsi toki Hamasille riitti pikkuruinen avustus hyvästä työstä. 

Vierailija
11/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole positiivista syrjintää. Sekin on vain syrjintää.

Oletteko huomanneet että ns. rasismin vastustajat ajavat tällaista rasismia virallisiin rakenteisiin. Ja kuviteltuja etuoikeuksia moittivat ajavat todellisia etuoikeuksia järjestelmään itselleen ja omille ryhmilleen.

Vierailija
12/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DEI ja empatiataulu yrittää tehdä meistä luokkayhteiskuntaa.

Vierailija
13/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmari, milloin tulevat hihamerkit?

Vierailija
14/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole sitten aitojen saksanatsien ja neuvostokommarien, nähnyt mitään nuin julkisen häpeilemättömän rasistista ja sairasta ulostuloa ihmisten luokitteluun ja eriarvoistamiseen kuin tuo Tampereen taulukko. 

Ei helvetti oikeasti? 

Vierailija
15/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole positiivista syrjintää. Sekin on vain syrjintää.

Oletteko huomanneet että ns. rasismin vastustajat ajavat tällaista rasismia virallisiin rakenteisiin. Ja kuviteltuja etuoikeuksia moittivat ajavat todellisia etuoikeuksia järjestelmään itselleen ja omille ryhmilleen.

Kas. Joku muukin on huomannut, että positiivinen syrjintäkin on vain syrjintää...

Vierailija
16/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereella ilmeisesti ajetaan alas valkoihoisten perheellisten terveellisesti elävien verojamaksavien terveydenhoito säästöjen vuoksi, niinhän nuo taulokot pitää tulkita. Eli se siitä syöpähoidosta sitten, olisit ottanut terveysvakuutuksen tamperelainen, terveisin Bile-Ilmari

Vierailija
17/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tarvitse empatiaa, mutta älkää myöskään ihmetelkö mistä naisviha johtuu.

M42

Vierailija
18/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi sitten ihon pigmentin tunnistustaulukko, jotta voidaan varmistaa, että henkilö ei ole liian valkoinen saamaan parempaa palvelua ja voidaan aloittaa varmaan taas kallojen mittaaminen niin varmistutaan tieteellisesti vielä potilaan soveltuvuudesta.

Vierailija
19/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo taulokko myös epäsuorasti sano, että joku kantis, perheellinen, vakityön omaava, omakotitalossa asuva isä on parempi kuin muut ja muut on sitten huonompaa sakkia jotka eivät millään voisi itse pärjätä vaan tarvitsevat hyysäystä enemmän.

Niin minä tuon näkisin.

Vierailija
20/22 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin kaipaisin empatiaa, kun itse pyrin ajattelemaan toisia empaattisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan