Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onnibussilla nyt euron lippuja

Vierailija
12.03.2023 |

Minne menet

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Ehkä Tampere. Porvoo. Jkl. Täytyy tsekata mihin eurolla pääsee.

Vierailija
2/15 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkuseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kulje onnibussi täällä.

Vierailija
4/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisuudessa hinta on 2 euroa kun siinä on euron varausmaksu vai mikä lie.

Vierailija
5/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Helsinki Rovaniemi liput

Vierailija
6/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt täältä yhtään tarjouslippua :/

Vierailija
7/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän suomalaisemmaksi ei voi kommentti enää mennä. Aina on paha mieli, aina löytyy valituksen aihe ja ennen kaikkea, aina on perse auki.

Uskomatonta.

Vierailija
8/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En löytänyt täältä yhtään tarjouslippua :/

Kokeile Onnibusin sivuilta. Vastoin kuin monet ihmiset luulevat, kaikki asiat eivät hoidu tämän foorumin kautta.

Vierailija
9/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ostettua euron lippuja Tampereelle ja Helsinkiin, ne pitää napata välittömästi kun tarjous julkaistaan. Näitä halpalippuja ei ole tarjolla kuin muutama per bussivuoro, eikä edes kaikissa lähdöissä.

Vierailija
10/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se menee vain per tilaus, ei per matka. Ostin 4 lippua, maksoi 5 €.

Vierailija
11/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se euron varausmaksu peritään vain yhdestä kokonaisesta ostotapahtumasta. Voit siis varata kerralla useamman matkan sillä egellä. Ei niin että joka lipun hintaan tulee yksi euro ekstraa. 

Vierailija
12/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liput menevät äkkiä, itse ostan aina heti kun tulee myyntiin uusi ajanjakso🙂3e menopaluu ei ole paha hinta🙂Vinkiksi köyhille minun köyhäilyreissu eli 3e onni menopaluu Helsinkiin ja messuille, aina on paljon ennen messuja kilpailuja mistä saa ilmaisia lippuja. Messuilla sitten kerään ilmaistuotteita ja maistelen kaikkea ja on kiva päivä😅 Kevätmessuille olen seuraavaksi menossa, lippu jo voitettuna🙂Yhteensä olen varannut reissuun 20e mihin sisältyy siis tuo 3e bussilippu ja Hki julkisen liput ja joku pikku tuliainen lapsille🙂

Vierailija
13/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ostettua euron lippuja Tampereelle ja Helsinkiin, ne pitää napata välittömästi kun tarjous julkaistaan. Näitä halpalippuja ei ole tarjolla kuin muutama per bussivuoro, eikä edes kaikissa lähdöissä.

Helsinki-Turku-välillä oli vain yksi euron lippu per vuoro, joten ostin kahteen peräkkäiseen vuoroon mulle ja teinille (lähtöajassa eroa 20 min). Ei se nyt niin haittaa jos ei samassa bussissa olla, teini varmaan tyytyväinen vaan 😃

Vierailija
14/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsinki-Turku-välillä oli vain yksi euron lippu per vuoro, joten ostin kahteen peräkkäiseen vuoroon mulle ja teinille (lähtöajassa eroa 20 min). Ei se nyt niin haittaa jos ei samassa bussissa olla, teini varmaan tyytyväinen vaan 😃

Hki-Turku ja Hki-Tampere ovat niin suosittuja reittejä muutenkin ettei tarvi houkutella matkustajia euron lipareilla. Jyväskylästä lähteviin Onnibusseihin oli sentään kaksi tai kolme euron lippua myynnissä per vuoro. Peräti :D 

Vierailija
15/15 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä voisin piipahtaa kahdenkymmenen vuoden jälkeen. Pari museota koluta läpi siinä samalla. Ja Tampereella käydä tsekkaamassa miten paljon se parjattu keskusta on muuttunut. Ja pääsee maalainenkin ajaleen ratikalla. Jos osaa ostaa lipun :(