Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kokoa 40-42: varasin ajan juhlapukuvuokraamoon sovittaakseni iltapukuja,

Vierailija
20.01.2026 |

ja sieltä ei löytynyt oikeastaan mitään, mikä olisi mahtunut päälleni. Onko tämä ihan normaalia, että vuokraamosta ei löydy, vaikka tavallisista vaatekaupoista löytyy paljonkin sopivaa kokoa? Kokemuksia?

Vai eksyinkö vaan jotenkin poikkeukselliseen paikkaan? 

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ei ole lihava. Itse oikeasti lihavana en edes yritä hankkia tai etsiä monia vaatteita kun tiedän, että ei löydy ja ylipäätään kaikki näyttää päälläni hirveältä. Toivottavasti en joudu koskaan tilanteeseen, jossa tarvitsisin iltapukua kun sellaista ei vaan löydy. Toki ihan omaa syytäni on, että olen näin lihava. Yllättäen toki näin Halosella jonkun tumman kokoa 50 olevan iltapuvun. Ap:n koossa pitäisi kuitenkin olla kaikkia vaatteita runsaasti saatavilla.

Vierailija
22/24 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki arvatenkin lainassa, 40-42 yleisin koko keski-ikäisille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. ei ole lihava. Itse oikeasti lihavana en edes yritä hankkia tai etsiä monia vaatteita kun tiedän, että ei löydy ja ylipäätään kaikki näyttää päälläni hirveältä. Toivottavasti en joudu koskaan tilanteeseen, jossa tarvitsisin iltapukua kun sellaista ei vaan löydy. Toki ihan omaa syytäni on, että olen näin lihava. Yllättäen toki näin Halosella jonkun tumman kokoa 50 olevan iltapuvun. Ap:n koossa pitäisi kuitenkin olla kaikkia vaatteita runsaasti saatavilla.

Voin itse siis vain haaveilla, että mahtuisin joskus tuohon kokoon 40 tai edes kokoon 42. 

Vierailija
24/24 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 42 ja minullekin oli vain harvoja, joita saatoin sovittaa. Ja kun olen rintava, niin niistä iso osa oli aina härskin näköisiä.