En ymmärrä miksi niin moni pystyy
Palaamaan yhteen eksän kanssa sen jälkeen, kun eksä on tehnyt jotain muiden kanssa. Minulle eksä on silloin saastunut. Totta kai aiempien suhteiden ja säätöjen ajatteleminen ällöttää ja aiheuttaa mustasukkaisuutta, mutta se on aikaa ennen kuin mies on edes tiennyt minusta, joten se on sinänsä eri asia. Kun alan seurustelemaan, oletuksenani on, että olen toisen viimeinen. En myöskään ymmärrä miten kukaan pystyy harrastamaan laastarisuhteita. Miten omat tunteet toista kohtaan eivät saa pidättäytymään sellaisesta?? Minä en yksinkertaisesti pysty ajattelemaan, että "olimme sinkkuja ja saimme tehdä mitä tahansa." En vain käsitä sellaista arvomaailmaa. Yleensähän eksän kanssa ei kannata koskaan palata yhteen, mutta jos nyt palaa, niin...
Kommentit (25)
Puhutaan sitten kun ap:n pettäjä on superstara ja maailmanluokan julkkis, niin alkaa ymmärrystä tulemaan ja ottaa takaisin pettäjän. Nyt puhutaan Roger Mooren tyylisistä sankareista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole toiminut väärin, jos on tunteita toista kohtaan mutta silti kykenee tekemään jotain muiden kanssa? Jos on aitoja tunteita, ei pysty sellaiseen. Ei minun maailmassani. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät kykene olemaan koskematta muihin.
Varmaan siinä on tarkoitus päästä yli erosta ja antaa mahdollisuus muille/muuhun.
Olishan se hiton surullista, jos joku teiniaikojen ensi rakkaus jäisi kummittelemaan niin, että jää jumiin siihen eikä kykene enää kehenkään koskemaan.
Mutta hyvä jos tunnet itsesi, ole itsellesi uskollinen äläkä lähde sohimaan sinne tänne jos se pahalta tuntuu.
Oot selkeästi tunteen ihminen.
Olen minäkin ja exää kaipailen ja ottaisin takas koska vaan, mutta kun se ei ole mahdollista niin en mä ala elämää siinä tuhlaamaan varsinkin kun ei se mua halua. Maailma on täynnä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei anna lainata viestejä, joten vastaus tuohon yhteen:
Okei. Ei liity itsetuntoon yhtään millään tavalla. Niin on minullakin.
Ei ole, jos olet mustasukkainen eksistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole toiminut väärin, jos on tunteita toista kohtaan mutta silti kykenee tekemään jotain muiden kanssa? Jos on aitoja tunteita, ei pysty sellaiseen. Ei minun maailmassani. En ymmärrä ihmisiä, jotka eivät kykene olemaan koskematta muihin.
Monille ihmisille tunteet ja seksi ovat erillisiä, ainakin eri tilanteissa.