Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä miksi niin moni pystyy

Vierailija
20.01.2026 |

Palaamaan yhteen eksän kanssa sen jälkeen, kun eksä on tehnyt jotain muiden kanssa. Minulle eksä on silloin saastunut. Totta kai aiempien suhteiden ja säätöjen ajatteleminen ällöttää ja aiheuttaa mustasukkaisuutta, mutta se on aikaa ennen kuin mies on edes tiennyt minusta, joten se on sinänsä eri asia. Kun alan seurustelemaan, oletuksenani on, että olen toisen viimeinen. En myöskään ymmärrä miten kukaan pystyy harrastamaan laastarisuhteita. Miten omat tunteet toista kohtaan eivät saa pidättäytymään sellaisesta?? Minä en yksinkertaisesti pysty ajattelemaan, että "olimme sinkkuja ja saimme tehdä mitä tahansa." En vain käsitä sellaista arvomaailmaa. Yleensähän eksän kanssa ei kannata koskaan palata yhteen, mutta jos nyt palaa, niin...

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö unohda vaan kerran pettää aina huoraa

Ainakin oma puoliso oli tuollainen lupasi lopettaa muttei loppunut kauan

Seksiä kyllä kotona oli ja kakkosta kairattiin ettei siitä kiinni ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ymmärrys sieltä kasvaa itsestään jos on yhtään älliä ja ikää tulee.

Kun tarpeeksi yrittää niin onnistuu lopulta. Jos ei laskut onnistu, niin siirtyy tekemään vaikka jotain muuta, jos menee yli ymmärryksen. Aina kannattaa kysyä apua laskemisessa.

Vierailija
4/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö unohda vaan kerran pettää aina huoraa

Ainakin oma puoliso oli tuollainen lupasi lopettaa muttei loppunut kauan

Seksiä kyllä kotona oli ja kakkosta kairattiin ettei siitä kiinni ollut

Mitä v ittua?

Vierailija
6/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut miten laastarisuhteet liittyy eksän kanssa yhteen palaamiseen? Tarkoitatko siis, että jos erotaan ja toisella on eron jälkeen jotain sutinaa, niin enää ei voi palata yhteen?

Vierailija
7/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tarpeeksi yrittää niin onnistuu lopulta. Jos ei laskut onnistu, niin siirtyy tekemään vaikka jotain muuta, jos menee yli ymmärryksen. Aina kannattaa kysyä apua laskemisessa.

Onko sinulla kaikki ihan kunnossa?

Vierailija
8/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla kaikki ihan kunnossa?

Aika hyvä kaava siihen että miten se ymmärrys sieltä tulee, jos joku väittää ettei ymmärrä.

Vierailija
9/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin hyvä ettei voi jättää. Sellaisiakin on olemassa.

Toki jos on seurustellut vain jämien ja tähteidn kanssa, niin tietysti sellaisen dumppaa heti. 

Ei superstaraa jätetä noin vain.

Vierailija
10/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen tunteet käyneet myös muissa? Ehkä vuosikausia.

Vierailija
11/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ap oikeassa. 

nyt, kun jätit exäsi, olet saastunut

Vierailija
12/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajunnut miten laastarisuhteet liittyy eksän kanssa yhteen palaamiseen? Tarkoitatko siis, että jos erotaan ja toisella on eron jälkeen jotain sutinaa, niin enää ei voi palata yhteen?

Niin. Tai minä olen palannut, koska en tiennyt totuutta. Mihinkään fyysiseen en kyennyt. Toisin sanoen emme tavanneet enää kasvotusten, koska peruin tapaamiset epäluottamuksen takia. Olen hemmetin onnellinen että tein sen. Ällöttää ajatuskin siitä, että olisin koskenut häneen vielä kaiken sen jälkeen.

Vierailija
13/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olet ap oikeassa. 

nyt, kun jätit exäsi, olet saastunut

Mitä v ittua selität?

Vierailija
14/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Tai minä olen palannut, koska en tiennyt totuutta. Mihinkään fyysiseen en kyennyt. Toisin sanoen emme tavanneet enää kasvotusten, koska peruin tapaamiset epäluottamuksen takia. Olen hemmetin onnellinen että tein sen. Ällöttää ajatuskin siitä, että olisin koskenut häneen vielä kaiken sen jälkeen.

Okei. Itse olen eri mieltä, mutta itsensä kannattaa kyllä tuntea.

Vierailija
15/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan elämä helpompaa, jos arvot olisivat tässä asiassa löyhemmät, mutta minkäs teet. En vain pysty.

Vierailija
16/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksi niin monelle se ei ole juttu eikä mikään?

Vierailija
17/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt ajatella jotenkin kevyemmin asiasta, en vain kykene. Se on minulle ehdoton raja.

Vierailija
18/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt sanoisi ettei se itselleni olisi juttu eikä mikään, mutta ei siinä kukaan ole väärin toiminut. Siispä palaisin yhteen jos se tuntuisi hyvältä ja järkevältä.

Vierailija
19/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muilla on terve itsetunto.

Vierailija
20/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei anna lainata viestejä, joten vastaus tuohon yhteen:

Okei. Ei liity itsetuntoon yhtään millään tavalla. Niin on minullakin.