Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä biletys varmaan virkistäisi

Vierailija
20.01.2026 |

Kun ei oisi aina kotona.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä sitä tietää että koska kuolee.ap

Ja siksi pitää elää, kuin viimeistä päivää. Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. 

En ole kyllä elänyt kuin viimeistä päivää.ap

Vierailija
62/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tämä tullut nyt selväksi. Siitä vain kohti kesää, jonka kohokohta tulee olemaan kunnon biletys! Ai että, kyllä on kurjaa kun joutuu vielä odottamaan. Epistä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tämä tullut nyt selväksi. Siitä vain kohti kesää, jonka kohokohta tulee olemaan kunnon biletys! Ai että, kyllä on kurjaa kun joutuu vielä odottamaan. Epistä!!

Mikä sua siinä harmittaa,  jos kerran kesällä menen johonkin?ap

Vierailija
64/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radio auki ja tanssiin! Heilut niin kauan kuin jaksat.

Vierailija
65/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Miksi pitäisi? Ja olethan sä sanonut, että sulla on kyllä ollut erikoinen elämä. Ja ihan kiva ja jopa helppokin, sen hetkisestä mielenvireestä riippuen. 

Vierailija
66/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Miksi pitäisi? Ja olethan sä sanonut, että sulla on kyllä ollut erikoinen elämä. Ja ihan kiva ja jopa helppokin, sen hetkisestä mielenvireestä riippuen. 

Niin on ollut erikoinen elämä ja paljon on tullut virheitä tehtyä ja sellaisia asioita jotka olisi saaneet jäädä tekemättä. ap

Vierailija
67/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli sarkasmia, ap. Kysy mieheltäsi, mitä tuo sana tarkoittaa.

Vierailija
68/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli sarkasmia, ap. Kysy mieheltäsi, mitä tuo sana tarkoittaa.

Ei mun tarvitse mitään kysyä.ap

Vierailija
69/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei nyt vaan sitten alkaisi tämä tulevakin biletys harmittamaan ja kaduttamaan, kuten lähes kaikki muukin? Kannattaa nyt tarkkaan harkita, ettei vaan taas mene pieleen. On se kurjuus, kun pitää vatvoa vatvomisesta päästyäkin.

Vierailija
70/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei saa tulppaaneja (*jotka kyllä sitten sai, mutta toki sekin meinas kaataa maailman...), ei sitä tai tätä. Voivoivoiiii....

Vierailija
71/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biletys voi kyllä väsyttää, eikö sitten taas harmittaisi? Siis se väsymys. Ja jos mies häiritsee sun lepoasi?

Vierailija
72/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biletys voi kyllä väsyttää, eikö sitten taas harmittaisi? Siis se väsymys. Ja jos mies häiritsee sun lepoasi?

Ei mun mieheni todellakaan häiritse mun lepoani.ap

Vierailija
73/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos miehellä onkin just silloin yskä? Sehän aiemmin häiritsi ja harmitti sua niin, että tänne piti siitäkin valittaa. Tai jos teini pelaa, mikä myös aiemmin häiritsi? Toki nämäkin asiat ja niihin suhtautuminen vaihtelee, miten nyt sattuu...

Vierailija
74/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos miehellä onkin just silloin yskä? Sehän aiemmin häiritsi ja harmitti sua niin, että tänne piti siitäkin valittaa. Tai jos teini pelaa, mikä myös aiemmin häiritsi? Toki nämäkin asiat ja niihin suhtautuminen vaihtelee, miten nyt sattuu...

Mun pitää mennä.  Heippa.ap

Vierailija
75/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas...Heippa! Mutta ihmeteltäköön nyt vielä, että mihin hävisi Valiksen ääniyliherkkyys kun ei kestä edes miehen yskimistä? Nyt sitten suunnitelmissa biletys jossain melussa😳. Toki ääniherkätkin voivat käydä konserteissa, riippuen kuinka yliherkkä on. Jos taas valittaa, ettei kestä edes toisen yskimistä niin aika yliherkkä kyllä on. Valiksen kohdalla tämän yliherkkyyden itse "diagnosointi" ei yllätä. Lukenut/ kuullut jostain taas uuden vaikeuden elämäänsä.

Vierailija
76/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tipaton tammikuu ei nyt ryypiskellä mut helmikuus sit sitäkin raskaammalla kädellä!

Mä otin viimeksi helmikuussa kännin. Niin että mulla on sen verran tipattomia kuukausia että voisin raapaista kännin vaikka heti jos haluaisin. Jos siis mittarina on tuo tipattomuus.

Vierailija
77/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt on tipaton tammikuu ei nyt ryypiskellä mut helmikuus sit sitäkin raskaammalla kädellä!

Mä otin viimeksi helmikuussa kännin. Niin että mulla on sen verran tipattomia kuukausia että voisin raapaista kännin vaikka heti jos haluaisin. Jos siis mittarina on tuo tipattomuus.

Hieno juttu.

Vierailija
78/80 |
21.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.

Vierailija
79/80 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Vierailija
80/80 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pian taas hyvää yötä! Äkkiä ne päivät menöö.