Olen 45 ja näytän kolmekymppiseltä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (40)
En sitten vastaa ihan kaikkiin kysymyksiin, koska lainaustoiminto toimii vaihtelevalla menestyksellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö paljon banaaneja?
Yhden joka päivä.
Ap
Tiesin.
Kaikki naisethan ne näyttää kolmekymppisiltä vielä viisikymppisenäkin. Ei mitään uutta.
Onko sinulla alle 20 vuotias tyttöystävä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syötkö paljon banaaneja?
Yhden joka päivä.
Ap
Tiesin.
Terttu päivässä saa mummonkin rypyt oikenemaan.
t- Terttu
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naisethan ne näyttää kolmekymppisiltä vielä viisikymppisenäkin. Ei mitään uutta.
Minä näytän alle neljäkymppisenä yli kaksikymppiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Ap on nainen. Miksi oletit ap:n olevan mies?
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero ja mulla on alle 30-vuotias miesystävä.
Ap
Jättäkää ne banaanit hedelmäosastolle ja juokaa enemmän alkoholia. Se on ainoa lääke oman ikäisyyteen.
Hedelmät on heikentää testosteronitasoja.
Vierailija kirjoitti:
Jättäkää ne banaanit hedelmäosastolle ja juokaa enemmän alkoholia. Se on ainoa lääke oman ikäisyyteen.
Hedelmät on heikentää testosteronitasoja.
Miksi epäilet ap:n naisellisuutta?
Katoppa googlesta tai kysy Mäkäräiseltä.
Vierailija kirjoitti:
miksi valehtelet?
En valehtele. Miksi valehtelisin?
Ap
Paljon haittojahan tuollaisessa on. Sinua tytötellään töissä, vaikka olet täysi rouva. Lopulta persoonallisuutesi kasvaa ulkomuotosi kanssa lapsenomaiseksi. Et edes yritä enää ottaa ikäisesi roolia. Tyydyt siihen että joku muu päättää puolestasi.
Joudut esittämään henkilötietoja marketeissa todistaaksesi ikäsi, kun ostat banaaneja. Sinua nuoremmat ihmiset epäilee kypsyyttäsi, kun ostit läjän raakoja banaaneja. Osa ihmisistä kokee asiasta kateutta, eikä sekään helpota yhtään yhdessäoloa koko kansallisessa työympäristössä. Naiset ottaa asian raskaasti työympäristössä. Kateus vie kaikki banaanit puusta. Videolla oleva henkilö näyttää oikeasti ihan neljävitoselta, vaikka on ilmeisesti lähes kuusikymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Paljon haittojahan tuollaisessa on. Sinua tytötellään töissä, vaikka olet täysi rouva. Lopulta persoonallisuutesi kasvaa ulkomuotosi kanssa lapsenomaiseksi. Et edes yritä enää ottaa ikäisesi roolia. Tyydyt siihen että joku muu päättää puolestasi.
Joudut esittämään henkilötietoja marketeissa todistaaksesi ikäsi, kun ostat banaaneja. Sinua nuoremmat ihmiset epäilee kypsyyttäsi, kun ostit läjän raakoja banaaneja. Osa ihmisistä kokee asiasta kateutta, eikä sekään helpota yhtään yhdessäoloa koko kansallisessa työympäristössä. Naiset ottaa asian raskaasti työympäristössä. Kateus vie kaikki banaanit puusta. Videolla oleva henkilö näyttää oikeasti ihan neljävitoselta, vaikka on ilmeisesti lähes kuusikymmentä.
Kohta 4.11
Jos laitat viestin vauva palstalle ja kysyt asiaa. Miten voit? Kaikki Ok?
Vierailija kirjoitti:
Jos laitat viestin vauva palstalle ja kysyt asiaa. Miten voit? Kaikki Ok?
Voin ihan hyvin. Vähän on vaan tylsää tällä hetkellä elämässä.
Ap
Jaaha. Minä olen 44-vuotias, tekoäly arvioi 34-38-vuotiaaksi. Myös kymmenen vuotta nuorempi miesystävä. Olen hoikka ja petite-kokoinen, onko aloittajakin?
Hyvejää? Mikä jää?