Olen 45 ja näytän kolmekymppiseltä. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma?
100-prosenttisen varma. Oon kuullut näitä ikäarvioita kaiken ikäisten suusta mitä ihmeellisimmissä yhteyksissä ja täysin pyytämättä, joten kyseessä ei voi mitenkään olla harhakuvitelma tai "kohteliaisuus".
Ap
Asiaa! En ole 45 v itse, vaan 35 v mies, ja minua luullaan tavallisesti 20-27-vuotiaaksi, joten voin samaistua. Olemme onnekkaita.
No sellainen itsetunnonkohottelu-aloitus. Laita vaan niitä selfietä sinne omille some kanavilles, ja odota tykkäyksiä ja kehukommentteja, ei oikeesti jaksa kiinnostaa täällä moinen.
katsopas siihen peiliin jossain muualla kuin kylpyhuoneessasi, vaikka jossain sovituskopissa
Kysyttiin paperit 40-vuotiaana ostaessani keskiolutta s-marketissa. Muutama vuosi eteenpäin niin näytän kyllä ihan ikäiseltäni.
Vierailija kirjoitti:
Kysyttiin paperit 40-vuotiaana ostaessani keskiolutta s-marketissa. Muutama vuosi eteenpäin niin näytän kyllä ihan ikäiseltäni.
Pitää juoda ahkerasti. Ja harrastaa liian raskasta liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
No sellainen itsetunnonkohottelu-aloitus. Laita vaan niitä selfietä sinne omille some kanavilles, ja odota tykkäyksiä ja kehukommentteja, ei oikeesti jaksa kiinnostaa täällä moinen.
Ei mulla ole sometilejä enkä kerjää kehuja tai laita muita ihmisiä arvuuttelemaan ikääni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
katsopas siihen peiliin jossain muualla kuin kylpyhuoneessasi, vaikka jossain sovituskopissa
Omissa silmissä näytän ihan ikäiseltäni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Multa kysytään edelleen henkkareita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
et näytä. jos joku on sulle joskus sanonut, että apua miten nuoren näköinen olet, se on ollut vaan sitä kohteliaisuus liirum laarumia.
Palstan perusvastaus.
Olen kyllä tavannut huomattavasti ikäistään nuoremman näköisiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko. Jos olet todellinen ap, itsehän sanoit, että näytät kolmekymppiseltä. Miksi sinulta sitten kysyttäisiin papereita? Tämä toki oma anekdoottini, mutta olin vuosikaudet kaupan kassalla töissä. Vanhin nainen, jolta koskaan kysyin papereita oli muistaakseni 33-vuotias, ja tämäkin oli poikkeuksellinen tapaus.
AP. Oon 30 ja näytän varmaan ainakin 35 vuotiaalta. 40 vuotiaaksi tuskin kukaan luulee, koska iho vielä melko rypytön ja sileä.
Kun olin 19, mua luultiin 25-26 vuotiaaksi.
Onko sulla mulle jotain kysyttävää AP?
Vierailija kirjoitti:
AP. Oon 30 ja näytän varmaan ainakin 35 vuotiaalta. 40 vuotiaaksi tuskin kukaan luulee, koska iho vielä melko rypytön ja sileä.
Kun olin 19, mua luultiin 25-26 vuotiaaksi.
Onko sulla mulle jotain kysyttävää AP?
Lisään. Multa välillä kysytään papereita, mutta vähiten kysyttiin 25 vuoden iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko. Jos olet todellinen ap, itsehän sanoit, että näytät kolmekymppiseltä. Miksi sinulta sitten kysyttäisiin papereita? Tämä toki oma anekdoottini, mutta olin vuosikaudet kaupan kassalla töissä. Vanhin nainen, jolta koskaan kysyin papereita oli muistaakseni 33-vuotias, ja tämäkin oli poikkeuksellinen tapaus.
En ole aloittaja, mutta minulta on 43-vuotiaana kysytty papereita kaupassa. Se ei ole ollut minusta millään tavalla imartelevaa vaan noloa. On suoraan sanottuna hävettänyt sekä omasta että myyjän puolesta. Mutta olen ns.lapsenkasvoinen, joten erehdyksiä sattuu.
Miksi keksit tämmöisiä höpö höpö juttuja kun kukaan ei todellakaan usko niitä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ole aloittaja, mutta minulta on 43-vuotiaana kysytty papereita kaupassa. Se ei ole ollut minusta millään tavalla imartelevaa vaan noloa. On suoraan sanottuna hävettänyt sekä omasta että myyjän puolesta. Mutta olen ns.la
Sukupuolesi? Todennäköisempää, että mieheltä kysyttäisiin.
Osa nelikymppisistä näyttää keskimääräiseltä kolmekymppisiltä ja osa viiskymppisiltä. Hajonta on suurta. Mitä siitä sitten?
Uskon, että ap voi näyttää 6 vuotta ikäistään nuoremmalta, eli 3-kymppiseltä. Tai sitten vain vaikuttaa nuoremmalta.
Mutta ei mulla ole mitään kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että ap voi näyttää 6 vuotta ikäistään nuoremmalta, eli 3-kymppiseltä. Tai sitten vain vaikuttaa nuoremmalta.
Mutta ei mulla ole mitään kysyttävää.
Näyttäminen ja vaikuttaminen ovat sama asia.
Olen hoikka ja siro, mutta en mikään petite.
Ap