Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?

Vierailija
20.01.2026 |

eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?

Kommentit (1580)

Vierailija
1441/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella olisi oikeaa tietoa, mutta kukaan ota vakavasti. Kamaan tyypit nyt, ei oo kliffaa hei.

Sellaista ihmistä joka pitää Jumalan sanaa epäluotettavana valheena,ei kannata kuunnella.

Heh, ei ole mitään jumalan sanaa, joten ei sitä voi pitää valheena. Väitteet jonkin sepustuksen olemisesta jumalan sanaa ovat tietenkin valheita.

Vierailija
1442/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisella olisi oikeaa tietoa, mutta kukaan ota vakavasti. Kamaan tyypit nyt, ei oo kliffaa hei.

Sellaista ihmistä joka pitää Jumalan sanaa epäluotettavana valheena,ei kannata kuunnella.

Eri

Voit tietysti itse päättää, mitä teet ja ketä kuuntelet. Korjaan vain väärinkäsityksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko noihin satuihin joten ei todellakaan. Ihan sama kuin kysyisi että pelkäänkö menninkäisiä tai tykkäänkö hengailla yksisarvisten kanssa. 

Kuulostaa järkevältä suhtautumiselta. Pelastuksen kannalta olennaista olisi kuitenkin se, että pystyisi voittamaan järkensä. Tarkoitus olisi yhdistää omaa tahtoa hiljalleen Jumalan tahdon kanssa pyrkimällä Jeesuksen opetusten noudattamiseen. Tarkoitus ei ole luopua omasta tahdosta tai omasta järjestä. 

Vierailija
1444/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, ei ole mitään jumalan sanaa, joten ei sitä voi pitää valheena. Väitteet jonkin sepustuksen olemisesta jumalan sanaa ovat tietenkin valheita.

Eri

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
1445/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Voit tietysti itse päättää, mitä teet ja ketä kuuntelet. Korjaan vain väärinkäsityksiä.

Miten voin tarkastaa taustat että voin arvioida korjailun ?

Vierailija
1446/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mitenkään. Tämä on uskon asia niille, jotka eivät tiedä. 

Vierailija
1447/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kyllä. Jospa nyt lopettaisit tuon esityksen. Sinä et tiedä mistään mitään. Osaat jankuttaa.

Vierailija
1448/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö itse olekaan ihminen? Vai miksi väität tietäväsi tuollaista?

Olen ihminen. Koska minä tiedän.

Niin. olet MINÄ MINÄ MINÄ.

Vierailija
1449/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täten kaikki paha on jumalan aikaansaannosta.

Mutta ei hänestä lähtöisin.

Pohdimmeko jälleen kerran, kuka loi kaikki eläimet, myös käärmeen, "joka oli kavalin kaikista kedon eläimistä"!

Jumalan suuria tekoja on kiva miettiä. Kavalin osottautui  nimensä veroiseksi.

Et sitten ymmärtänyt.

Vierailija
1450/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohdimmeko jälleen kerran, kuka loi kaikki eläimet, myös käärmeen, "joka oli kavalin kaikista kedon eläimistä"!

Et sitten ymmärtänyt.

Kristinuskon mukaan personoitunut paha houkutteli paratiisin eläimen avulla kohteensa.

Vierailija
1451/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kyllä. Jospa nyt lopettaisit tuon esityksen. Sinä et tiedä mistään mitään. Osaat jankuttaa.

Hienoa, vihdoin joku väittää, että minä esitän. Tuo on ollut suurin syy sille, etten ole lopettanut kommenttien kirjoittamista. Ajattelin aiemmin sanoneeni jo sen, mitä sanottavaa minulla on. En ollut innoissani siitä ajatuksesta, että joudun toistamaan näkemyksiäni uudestaan ja uudestaan. Mutta sitten tein sellaisen arvion, että lopettamalla tekisin turhaksi sen työn, jota olen viime kuukausina tehnyt. Minut olisi helppo unohtaa ja ohittaa yhtenä huutelijana muiden joukossa. Minä kuitenkaan en ole kuka tahansa huutelija. Minä olen täysin tosissani enkä esitä. Saatan jatkaa tätä vielä puoli vuosisataa, kun nyt olen aloittanut. 

Vierailija
1452/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, että persoonapronominin käyttö vaivaa sinua kummallisen paljon. 

Vierailija
1453/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko noihin satuihin joten ei todellakaan. Ihan sama kuin kysyisi että pelkäänkö menninkäisiä tai tykkäänkö hengailla yksisarvisten kanssa. 

Raamattu on totta. 

Vierailija
1454/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta. 

Koska siellä lukee että Raamattu on totta. Just niin😆

Vierailija
1455/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko itse Paavo Väyrynen?

Vierailija
1456/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten ymmärtänyt.

Kristinuskon mukaan personoitunut paha houkutteli paratiisin eläimen avulla kohteensa.

Ja se oli jumalan tahdon mukaista. Jumala loi pahan juuri tätä tarkoitusta varten. Kaikkivaltiaana olisi voinut olla luomatta. Miten luulevainen tulet tämän tiedon kanssa toimeen?

Vierailija
1457/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raamattu on totta. 

Missäs niin sanotaan?

Vierailija
1458/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli jumalan tahdon mukaista. Jumala loi pahan juuri tätä tarkoitusta varten. Kaikkivaltiaana olisi voinut olla luomatta. Miten luulevainen tulet tämän tiedon kanssa toimeen?

Eri

Ihminen ei voi käsittää kaikkea. Ihmisen kannattaisi miettiä, mitä hän pystyy ymmärtämään ja mitä hän sen ymmärryksen perusteella valitsee. 

Vierailija
1459/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jeesus tuomitsee ketään helvettiin vain koska ei sattunut edustamaan juuri ap:n mielen mukaista uskoa, se osoittaa koko kristinuskon olleen huijausta. Tällöin nimitäin Jeesuksen rakkaus onkin ehdollista ja pelastumisensa eteen pitää kuitenkin itse tehdä jotain (eli uskoa oikein), vaikka samalla toitotetaan ettei ihminen voi tehdä pelastumisensa eteen mitään itse.

Jeesus alkaa ap:n jutuissa kuulostaa enemmän Trump-tyyliseltä despootilta eikä Jeesukselta.

Se, ettei ihminen voi tehdä pelastuksensa eteen mitään itse, on väärinkäsitys. Ihminen ei voi varmistaa omaa pelastustaan. Se on eri asia.

Eli Jessen rakkaus meitä kohtaan ei olekaan rajatonta, vaikka sitä mainostetaan niin paljon? Kaveri, joka armahti häntä kiduttaneet pakanat tuomitseekin helvettiin vain koska joku ei valinnutkaan uskoaan oikein?

Eli koko kristinusko ON huijaus ja Jeesus pelkkä kaksinaamainen Trump-klooni.

Vierailija
1460/1580 |
03.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Jeesus tuomitsee ketään helvettiin vain koska ei sattunut edustamaan juuri ap:n mielen mukaista uskoa, se osoittaa koko kristinuskon olleen huijausta. Tällöin nimitäin Jeesuksen rakkaus onkin ehdollista ja pelastumisensa eteen pitää kuitenkin itse tehdä jotain (eli uskoa oikein), vaikka samalla toitotetaan ettei ihminen voi tehdä pelastumisensa eteen mitään itse.

Jeesus alkaa ap:n jutuissa kuulostaa enemmän Trump-tyyliseltä despootilta eikä Jeesukselta.

Se, ettei ihminen voi tehdä pelastuksensa eteen mitään itse, on väärinkäsitys. Ihminen ei voi varmistaa omaa pelastustaan. Se on eri asia.

Eli Jessen rakkaus meitä kohtaan ei olekaan rajatonta, vaikka sitä mainostetaan niin paljon? Kaveri, joka armahti häntä kiduttaneet pakanat tuomitseekin helvettiin vain ko

Sille en voi mitään, jos haluat ymmärtää väärin siitä huolimatta, että asia on selitetty selkeästi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi