Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1286)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuollaan jokainen kuitenki.Pointti?
Pointti on se, että mitä sen jälkeen tapahtuu.
Otaksun, että jokaiselle niin sanotusti tapahtuu uskonsa mukaan.
Jokaiselle tapahtuu se, mitä Jumala tahtoo hänelle tapahtuvan.
Olematon ei tahdo mitään. Tiedätkö, suurimmalle osalle maailman ihmisistä sinun mielikuvitusystäväsi on olematon?
Ei se minua haittaa, jos muut ovat väärässä. Minä kuitenkin tiedän, mistä puhun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olellisinta on kummalla puolella olet , pimeydessä vai valkeudessa.
Yksittäinen synti/virhe ei poista vakuutusta.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin. Olennaista on jatkuva pyrkimys Jumalan tahdon noudattamiseen.
Ajattelitko omin voimin siihen yltää?
Katsotaanko sanakirjasta, mitä sana pyrkimys tarkoittaa?
Tässä:pyrkimys (39)
aktiivinen halu jonkun päämäärän saavuttamiseksi, jonkun toteuttamiseksi; sellaiseen perustuva toiminta
Kysymys oli: Ajattelitko omin voimin siihen yltää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olematon ei tahdo mitään. Tiedätkö, suurimmalle osalle maailman ihmisistä sinun mielikuvitusystäväsi on olematon?
Ei se minua haittaa, jos muut ovat väärässä. Minä kuitenkin tiedän, mistä puhun.
Saat ihan vapaasti luulla niin.
En pidä tivaamisesta. Opetus on minusta selvä. Jos ajattelet, ettei sinun tarvitse, niin se on sinun valintasi ja vastaat sen seurauksista. Toivottavasti et kuitenkaan opeta muille, ettei heidän tarvitse tehdä mitään.
Raamatusta:
48Olkaa siis täydellisiä, niin kuin teidän taivaallinen Isänne on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se minua haittaa, jos muut ovat väärässä. Minä kuitenkin tiedän, mistä puhun.Saat ihan vapaasti luulla niin.
Minä en luule, vaan minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
En pidä tivaamisesta. Opetus on minusta selvä. Jos ajattelet, ettei sinun tarvitse, niin se on sinun valintasi ja vastaat sen seurauksista. Toivottavasti et kuitenkaan opeta muille, ettei heidän tarvitse tehdä mitään.
Raamatusta:
Miten ajattelit olla täydellinen?
Miten ajattelit olla täydellinen?
Ajattelin uskoa Jeesusta ja pyrkiä täydellisyyteen. Huomasitko sen pyrkimys-sanan määritelmän, jonka lisäsin ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en usko mihinkään helvettiin. Ei sellaista ole kuin hihhuleitten mielikuvituksessa.
Kommenttisi on täysin älyvapaa. Se, että ei usko johonkin, ei tarkoita, ettei kyseistä asiaa voisi olla olemassa. Itse asiassa uskollasi tai mielipiteelläsi ei ole mitään merkitystä asian suhteen. Asiat ovat olemassa riippumatta siitä uskotko niihin tai et.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla myöskään ap:n sydämessä, kun haukkuu muita ihmisiä ja uhkailee helvetillä. Näin ei Jeesus tekisi.
Päinvastoin, Jeesus tekisi juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska en ole matkalla helvettiin. Jesse on niin hyvä jätkä, että pelastaa ihmisen vaikka tämä olisi elämässään typerä. Kaikkivoipa ja hyvä olento ymmärtää myös silloin, kun ihmisen lajitoverit uhkailevat helvetillä.
Hitlerin voisi ehkä pelastaakin, mutta sinulla ja läheisilläsi ei ole mitään mahdollisuuksia, jos luotat tuohon sanomaasi.
Vinkkinä , jos vastaat kysymykseen ,niin ei tarvitse toistaa.
En ole koskaan kommentoinnut ette tarvitse tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla myöskään ap:n sydämessä, kun haukkuu muita ihmisiä ja uhkailee helvetillä. Näin ei Jeesus tekisi.
Itse asiassa kyllä Jeesus teki juuri niin. Hän on ainoa Raamatussa, joka koko ajan puhuu helvettiin joutumisesta. Luepas vaikka itse sieltä. Minä en kyllä pelkää. Olen uskossa, olen Jumalan lapsi, taivaan prinsessa, valittua kansaa. Lasteni puolesta sen sijaan kyllä pelkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa kyllä Jeesus teki juuri niin. Hän on ainoa Raamatussa, joka koko ajan puhuu helvettiin joutumisesta. Luepas vaikka itse sieltä. Minä en kyllä pelkää. Olen uskossa, olen Jumalan lapsi, taivaan prinsessa, valittua kansaa. Lasteni puolesta sen sijaan kyllä pelkään.
Eri
Ei kannata turvautua toiveajatteluun. Pelon suhteen kannattaa ymmärtää, että ainoa hyödyllinen pelko on Jumalan pelko. On myös hyvä miettiä, mitä se tarkoittaa.
Vaikka kuinka yrität ja pyrit täytellisyyteen ,et pysty täyttämään lainaamaasi raamatunjaetta.
Jumala kuitenkin edellyttää ja vaatii täydellisyyttä. Nyt sinulla pitäisi olla ratkaisu asiaan mutta välinpitämättämästi ihminen sivuuttaa tärkeimmän lähtökohdan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka yrität ja pyrit täytellisyyteen ,et pysty täyttämään lainaamaasi raamatunjaetta.
Jumala kuitenkin edellyttää ja vaatii täydellisyyttä. Nyt sinulla pitäisi olla ratkaisu asiaan mutta välinpitämättämästi ihminen sivuuttaa tärkeimmän lähtökohdan.
Oletko hieman yksinkertainen? Kysymys on siitä, että ihmisen kannattaisi lukea evankeliumista, mitä Jeesus sanoo ja uskoa se.
Oletko hieman yksinkertainen? Kysymys on siitä, että ihmisen kannattaisi lukea evankeliumista, mitä Jeesus sanoo ja uskoa se.
Sinun vastauksesi on yksikertainen ja riittämätön :
"Ajattelin uskoa Jeesusta ja pyrkiä täydellisyyteen".
Voin todistaa että et voi täyttää vaatimusta.
Vierailija kirjoitti:
Sinun vastauksesi on yksikertainen ja riittämätön :
"Ajattelin uskoa Jeesusta ja pyrkiä täydellisyyteen".
Voin todistaa että et voi täyttää vaatimusta.
Selvä.
Mikä teidän oppinne teologia on?
Valitset itse, mitä teet. Kyse on siitä, etsitkö Jumalaa vai luuletko, ettei sinun tarvitse. Vastaat itse valintasi seurauksista.