Eikö sinua pelota se, että olet matkalla helvettiin ikuisesti?
eikä Jeesus ole vieläkään sydämessä? luuletko että pystyt tai ehdit tekemään parannuksen joskus eläkkeellä kun surkea elämäsi on jo ohi ja olet ehkä parkinsonissa?
Kommentit (1317)
Vaatii todella vahvaa uskoa olla olla uusdarwinisti. Luominen on väistämätön loppupäätelmä tieteellisen todistusaineiston perusteella. Tästä voidaankin aloittaa loputon, mukaviisas, jankkaus :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietän suht eettistä elämää, mutta en ole uskossa.
Ovatko Jeesukseen uskovat sikailijat ja pedofiilit mun edellä taivasjonossa? Eikö se ole vähän epäreilua?
Tämä ei siis tarkoita, että kaikki uskovat olisivat sikailijoita, vaan kyseenalaistaa sitä harhaa, että usko pesee synnit puhtaiksi.
Jumalan palkka on sama kaikille, joille se annetaan.
Raamatusta:
Kun sitten tuli ilta, viinitarhan omistaja sanoi tilanhoitajalleen: Kutsu työmiehet ja maksa heille palkka, viimeksi tulleille ensin ja ensimmäisille vasta sitten. 9Ne, jotka oli palkattu yhdennellätoista tunnilla, tulivat ja saivat kukin denaarinsa. 10Kun ensiksi palkatut tulivat, he luulivat saavansa enemmän, mutta hekin saivat vain denaarin. 11Silloin he nostivat metelin ja sanoivat isännälle: 12Nämä viimeksi tulleet tekivät työtä yhden ainoan tunnin, ja silti sinä annat heill
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus on ainoa tie Taivaaseen. Muuta tietä ei ole.
Miksi Jeesus sitten valitsee ketkä pelastuu?
"Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut.."
Eri
Paavalin näkemykset eivät perustu kovin kehittyneeseen ymmärrykseen.
Anna esimerkki omasta kehittyneestä ymmärryksestäsi.
Voin vastata asiallisiin kysymyksiin. Lisäksi en pidä tivaamisesta.
No worries, ihmisiä on tällä planeetalla aivan liikaa, se on vaan ajan kysymys milloin syttyy uusi sota, tai jostain tulee joku tauti. Ihminen osaa kyllä tuhota itsensä ja muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna esimerkki niin arvioidaan mielipidettäsi.
Enpä taida.
Miksi sinua pitäisi uskoa missään asiassa?
Ei pidäkään, mutta kannattaisi.
Vierailija kirjoitti:
No worries, ihmisiä on tällä planeetalla aivan liikaa, se on vaan ajan kysymys milloin syttyy uusi sota, tai jostain tulee joku tauti. Ihminen osaa kyllä tuhota itsensä ja muita.
Vielä ehtii kuitenkin tehdä parannusta.
Vierailija kirjoitti:
Reaalimailmassa ihmiset kuollu läpi historian. Haudattu / tuhkattu jne. Ruumiista mitään jäljellä.
Oliko ajatus että tavataan kuolleet jotenkin kuoleman jälkeen? Miten?
Tämä luotu maailma on materiaa.
Luomaton Jumala hallitsee taivaassa ja maanpäällä hänestä syntyneitä ikuisen hengen omistavia ihmisiä. Hänellä on suunnitelma jota hän toteuttaa.
Jos tämä ikuinen matka kohti helvettiä tapahtuu esimerkiksi hyvin varustetussa junassa, I'm in. Sisältyykö ikuiseen matkaan hyvät ruoat ja loputon määrä Netflixiä ja muuta viihdykettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida.
Ketään kantaansa perutelematonta ei kannata lähtökohtaisesti uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ikuinen matka kohti helvettiä tapahtuu esimerkiksi hyvin varustetussa junassa, I'm in. Sisältyykö ikuiseen matkaan hyvät ruoat ja loputon määrä Netflixiä ja muuta viihdykettä?
Eikös se kommunisti Karl antanut matkaevääksi leipää ja sirkushuveja valtakuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida.
Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Pelastusta kannattaa tavoitella siksi, koska se on ihmiselle paras mahdollinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä taida.
Minulla on oikeaa tietoa, jonka olen ansainnut ja saanut Jumalan armosta. Joka ei sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia. Pelastusta kannattaa tavoitella siksi, koska se on ihmiselle paras mahdollinen vaihtoehto.
Markuksen evankeliumi:
13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.1.Johanneksen kirje:
4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia.
Pelastusoppisi on salainen vai mikä se on?
Markuksen evankeliumi:
13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.
1.Johanneksen kirje:
4:1 Rakkaani, älkää jokaista henkeä uskoko, vaan koetelkaa henget, ovatko ne Jumalasta; sillä monta väärää profeettaa on lähtenyt maailmaan.
Tämä asia todella vaatii sinulta omaa ajattelua ja sen oman ajattelusi varassa on, miten sinulle käy.
Vierailija kirjoitti:
sitä usko, on epäuskoinen, ja siten kaukana pelastuksesta. Minä opetan ehdottoman oikeaa ja puhdasta pelastusoppia.
Ei ole salainen.
Wikipediasta:
Viisi protestanttisen reformaation pääperiaatetta voidaan tiivistää viiteen latinankieliseen sola- eli ainoastaan/yksin -lauseeseen:
Sola fide (yksin uskosta);
Sola scriptura (yksin kirjoituksista);
Solus Christus (yksin Kristuksesta tai yksin Kristuksen kautta);
Sola gratia (yksin armosta);
Soli Deo gloria (kunnia ainoastaan Jumalalle).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole salainen.
Wikipediasta:
Viisi protestanttisen reformaation pääperiaatetta voidaan tiivistää viiteen latinankieliseen sola- eli ainoastaan/yksin -lauseeseen:
Sola fide (yksin uskosta);
Sola scriptura (yksin kirjoituksista);
Solus Christus (yksin Kristuksesta tai yksin Kristuksen kautta);
Sola gratia (yksin armosta);
Soli Deo gloria (kunnia ainoastaan Jumalalle).
" Raamatun vastaisina pidettyjen käytäntöjen hylkääminen ja Raamatun auktoriteetin arvostaminen. "Miksi et pidä Raamattua auktoriteettinä niinkuin kuvailemisesi usko edellyttää?
Miksi et pidä Raamattua auktoriteettinä niinkuin kuvailemisesi usko edellyttää?
Mitä tarkoitat? Minä en usko, vaan minä tiedän. En opeta mitään oppia tai uskomusta, vaan sitä, mikä on totuus.
Vierailija kirjoitti:
Markuksen evankeliumi:
13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.1.Johanneksen kirje:
Tämä asia todella vaatii sinulta omaa ajattelua ja sen oman ajattelusi varassa on, miten sinulle käy.
Kristuksen kirkko seisoo sanan pohjalla. Omat ajatusrakennelmat ovat merkityksettömät.
Kristuksen kirkko seisoo sanan pohjalla. Omat ajatusrakennelmat ovat merkityksettömät.
Kun luet, niin samalla tulkitset. Ei ole olemassa tulkinnasta vapaata lukemista. Lisäät aina oman tulkintasi mukaan, kun luet ja prosessoit lukemaasi. Kuvitelma tulkintavapaasta lukemisesta on itsepetosta.