IS: Petteri Orpon tähtäimessä toinen kausi pääministerinä
"Petteri on sitkeä jätkä"
Sisäpiirilähde paljastaa, että Orpo haluaa jäädä historiaan pääministerinä, joka korjasi talouden ja työmarkkinat sekä vei Suomen EU-vaikuttamisessa eturiviin isojen maiden kanssa:
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Siis nyt. Miten kenelläkään vaan voi olla defenssit noin korkealla?! Tuohan on ihan harhaista settiä.
Ylikansallinen sekoomus tarjoilee.
Kokoomuspolitiikkaa en kannata, mutta kyllä minä Petteriä mielellään katselen pääministerinä. Olen itse asiassa tykännyt erittäinkin paljon siitä, että hän on ollut pääministeri ja oikein mielellään hän saisi jatkaakin pääministerinä. Hän herättää ainakin minussa luottamusta, hän ei hötkyile vakavienkaan kriisien edessä, eikä hae mitään konflikteja, vaan on varsin sovinnollinen. Monet poliitikot ovat ihan liian kärkkäitä. Petteristä harvoin sitä puolta saadaan esiin. Pääministerin kuuluu olla semmoinen kuin Petteri on.
Kokoomuslaiset on kyllä melkosia. Ensin syntyvät rikkaaseen perheeseen ja sen turvin tanssivat koko elämän läpi vailla oikeita vaikeuksia. Kovapalkkaiset virat on valmiiksi pedattu hyvien veljien kautta koko loppuelämäksi, joten sillä ei ole mitään väliä miten pahasti sössivät bisnekset osaamattomuuttaan. Itseluottamus ei ikinä laske vaan nousee tulojen mukana tähtitieteelliselle tasolle.
Äärimmäisen katastrofaalista tämä on kun kokkare laitetaan virkaan jossa hänen pitäisi johtaa koko maata ja päättää kaikkien niidenkin asioista jotka eivät ole etuoikeutettuja kuten hän. Hän tietää että tehtävä on hoitaa ihmisten asioita - mutta köyhä ei ole hänestä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuslaiset on kyllä melkosia. Ensin syntyvät rikkaaseen perheeseen ja sen turvin tanssivat koko elämän läpi vailla oikeita vaikeuksia. Kovapalkkaiset virat on valmiiksi pedattu hyvien veljien kautta koko loppuelämäksi, joten sillä ei ole mitään väliä miten pahasti sössivät bisnekset osaamattomuuttaan. Itseluottamus ei ikinä laske vaan nousee tulojen mukana tähtitieteelliselle tasolle.
Äärimmäisen katastrofaalista tämä on kun kokkare laitetaan virkaan jossa hänen pitäisi johtaa koko maata ja päättää kaikkien niidenkin asioista jotka eivät ole etuoikeutettuja kuten hän. Hän tietää että tehtävä on hoitaa ihmisten asioita - mutta köyhä ei ole hänestä ihminen.
Oon kokoomuslainen ja en oo kyllä syntyny rikkaaseen perheeseen.
Oon ollu vaan ahkera koulussa ja työelämässä toisin ku sinä, joka haluat osuuden siitä mun työnteosta.
Tuo on sun oma kongiitivinen dissonanssi et sua lahjakkaammat ihmiset ois vaan syntyny rikkaaseen perheeseen etkä sä ois laiska, tyhmä ja saamaton.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan. On jo nähty tää parin vuoden free trial joka ei edes ollut ilmanen vaan tyhjensi pankkitilin. Mistä voi katkaista tilauksen?
Oliko sun pankkitilillä siis muilta ihmisiltä vastikkeetta saatua rahaa 😂?
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuspolitiikkaa en kannata, mutta kyllä minä Petteriä mielellään katselen pääministerinä. Olen itse asiassa tykännyt erittäinkin paljon siitä, että hän on ollut pääministeri ja oikein mielellään hän saisi jatkaakin pääministerinä. Hän herättää ainakin minussa luottamusta, hän ei hötkyile vakavienkaan kriisien edessä, eikä hae mitään konflikteja, vaan on varsin sovinnollinen. Monet poliitikot ovat ihan liian kärkkäitä. Petteristä harvoin sitä puolta saadaan esiin. Pääministerin kuuluu olla semmoinen kuin Petteri on.
Niin. Koska on ollut piilossa, kateissa, lomalla, ripulissa, vaimon nimppareilla, Levillä joka ikinen kerta, kun jotain on tapahtunut.
Muutkin ovat siis todellisuudesta vieraantuneita kuin Putin ja Trump.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei todellakaan. On jo nähty tää parin vuoden free trial joka ei edes ollut ilmanen vaan tyhjensi pankkitilin. Mistä voi katkaista tilauksen?
Ainakin Petteri Orpon tilillä on. Tienasi veronmaksajien kautta pelkästään viime vuonna 240 000e. Sopivasti kolahti omaan tuloluokkaan myös messevä veroale.
Yhtään lupaamaansa asiaa sen sijaan ei ole tehnyt eikä saanut aikaiseksi. Missä ovat 100 000 uutta työpaikkaa, velkaantumisen loppuminen, tai luvattu talouskasvu?
Minusta tämä hallitus ihan oikeasti koittaa laittaa Suomea kuntoon. Mutta liikaa on laitettu köyhimmät ja heikoimmat kyykkyyn sen nimissä. Kyllä niitä euroja varmasti olisi muualtakin saanut. Ja osa asioista on ihan käsittämättömiä, kuten se, että työttömät ja varsinkin jo töissä olevat laitetaan hakemaan töitä tietty määrä, vaikka on ihan selvää, että sellainen on ihan turhaa ajan ja resurssien haaskaamista, ellei peräti rankaisemista. Jo töissä olevia ei todellakaan pitäisi kohdella samoin kuin kokoaikaisia työttömiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kokoomuslainen ja en oo kyllä syntyny rikkaaseen perheeseen.
Oon ollu vaan ahkera koulussa ja työelämässä toisin ku sinä, joka haluat osuuden siitä mun
Semmonen, ei se sun lahjakkuus silti niin pitkälle riitä että perustason introsoektioon kykenisit. :' D
Vierailija kirjoitti:
Olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Petteri on koko pääministeriytensä vain piilotellut ja pakoillut vastuutaan, syyttänyt muita itse paskalla johtamisella aiheuttamistaan ongelmista (esim. työttömyysluvut). Kriiseihin tulisi vastata niiden vaatimalla vakavuudella ja nopeudella, jotta ne ei kasva entistä suuremmaksi ongelmaksi, Petteri antaa median, oppisition ja kansan - ja perkele vielä muiden maiden johtajienkin - huhuilla viikkotolkulla hänen pääministerille kuuluvien ulostulojen perään. Lisäksi hän on antanut Persujen häpäistä koko hallituksen toistuvasti, luutata itsellään lattiaa.
Yleensä ihmiset eivät pidä selkärangattomista ihmisistä, ja kaikista vähiten jos kyseessä on poliitikko.
Vierailija kirjoitti:
Maan johdossa pitää tietysti olla näin vaikeina aikoina jatkossakin Orpon kaltainen oikeistolainen Mies eikä mikään hölmö vasuriakka tai -poika.
Ja mikähan nämä vaikeat tarkkisajat on aiheuttanut? Vastaus: orpon hyvä hallitusohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin Petteri Orpon tilillä on. Tienasi veronmaksajien kautta pelkästään viime vuonna 240 000e. Sopivasti kolahti omaan tuloluokkaan myös messevä veroale.
Yhtään lupaamaansa asiaa sen sijaan ei ole tehnyt eikä saanut aikaiseksi. Missä ovat 100 000 uutta työpaikkaa, velkaantumisen loppuminen, tai luvattu talouskasvu?
Se on se palkka siitä pääministerin työstä. Työttömät saa rahaa yhteiskunnalta tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Koska on ollut piilossa, kateissa, lomalla, ripulissa, vaimon nimppareilla, Levillä joka ikinen kerta, kun jotain on tapahtunut.
Hän varmaan puuskuttaa ja puhisee kiukkunsa siellä Levillä ulos ennen kuin tulee kameroitten eteen. Toiset poliitikot tulevat paskan luonteensa ja pahantuulisuutensa kanssa julkisuuteen ja semmoista poliitikkoa minä en kyllä arvosta, enkä varsinkaan, jos on korkean tason ministeri. Purrankin tarttisi ottaa ensin oppia Petteristä, jos meinaa, että kansa häntä joskus sietää, varsinkaan pääministerin roolissa, johon hän havittelee pääsyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Petteri on koko pääministeriytensä vain piilotellut ja pakoillut vastuutaan, syyttänyt muita itse paskalla johtamisella aiheuttamistaan ongelmista (esim. työttömyysluvut). Kriiseihin tulisi vastata niiden vaatimalla vakavuudella ja nopeudella, jotta ne ei kasva entistä suuremmaksi ongelmaksi, Petteri antaa me
Asiantuntijoiden neuvotkaan ei tarkkispetelle kelvanneet, koska Peten hallitusohjelma pitää saada päätöksen vaikka mitä maksaisi.
Maan asiat on laittanut kuntoon. Talous vetää ja jämäkkä ja asiantunteva ulkopolitiikassa.
Hyvin osaa torjua elinkeinoelämän vaikuttamisyritykset politiikkaan.
Jaiks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet aika yksin mielipiteesi kanssa. Petteri on koko pääministeriytensä vain piilotellut ja pakoillut vastuutaan, syyttänyt muita itse paskalla johtamisella aiheuttamistaan ongelmista (esim. työttömyysluvut). Kriiseihin tulisi vastata niiden vaatimalla vakavuudella ja nopeudella, jotta ne ei kasva entistä suuremmaksi ongelmaksi, Petteri antaa me
Olet aika yksin mielipiteesi kanssa.
No enpä kyllä taida olla.
Itse en usko siihenkään, että kokoomus kokisi tappion ensi vaaleissa. Kovasti väitetään, että SDP:stä tulisi seuraava pm-puolue, mutta minä en kyllä pysty uskomaan siihen. Uskon, että Petteri jatkaa pääministerinä. Voi hyvin olla, ettei hallitus juurikaan muutu ensi vaaleissa.
Petteri jää historiaan pääministerinä, jota lähes koko kansa pilkkasi ja vihasi. Meriitti se on sekin.😅
Juuri tällaista jämäkkyyttä kaipaamme ulkopolitiikan johtoon näinä vaikeina aikoina.
Kaiken lisäksi vielä ihan paska show.