Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keski-ikäiset+ naiset piristääkö nuoremman miehen huomio päivää?

Vierailija
20.01.2026 |

Kaipaatteko komean miehen huomiota? Edes vain kevyeenä flirttailuna.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. En ole kiinnostunut kakaroista enkä noin yleisesti ottaen edes pidä ihmisistä. Enemmän se huomio rasittaa.

Vierailija
22/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nuori mies on ystävällinen, niin en minä ajattele sitä minään flirttinä, vaan että onpa ihanaa kun tuo ihminen on noin mukava. Ihan vasta yksi 20+v. kassamies katsoi syvälle suoraan silmiin ja hymyili ja tuli kiva fiilis ihan vaan siitä, että joku oli niin mukava. Itsekin hymyilen ja nauran paljon ihmisille ja en tarkoita sillä millään tapaa flirttailla.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nuori mies on ystävällinen, niin en minä ajattele sitä minään flirttinä, vaan että onpa ihanaa kun tuo ihminen on noin mukava. Ihan vasta yksi 20+v. kassamies katsoi syvälle suoraan silmiin ja hymyili ja tuli kiva fiilis ihan vaan siitä, että joku oli niin mukava. Itsekin hymyilen ja nauran paljon ihmisille ja en tarkoita sillä millään tapaa flirttailla.

N40

Sama täällä.

N43

Vierailija
24/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua piristää pieni ja ystävällinen flirtti, miksi ei. Eikä pelkästään komeiden miesten kanssa. Libidoakin on.

N66

AP, tämä on juurikin niitä äärimmäisen harvoja tapauksia 😂

Vierailija
25/25 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä bi? Kun etsit keski-ikäisiä miehiä + naisia? 

Ei kiinnosta bisset eikä itserakkaat. Se, että äiti kehui sua joskus komeaksi, ei siitä absoluuttista totuutta tee... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan