Keski-ikäiset+ naiset piristääkö nuoremman miehen huomio päivää?
Kaipaatteko komean miehen huomiota? Edes vain kevyeenä flirttailuna.
Kommentit (25)
Jos joku nuori mies on ystävällinen, niin en minä ajattele sitä minään flirttinä, vaan että onpa ihanaa kun tuo ihminen on noin mukava. Ihan vasta yksi 20+v. kassamies katsoi syvälle suoraan silmiin ja hymyili ja tuli kiva fiilis ihan vaan siitä, että joku oli niin mukava. Itsekin hymyilen ja nauran paljon ihmisille ja en tarkoita sillä millään tapaa flirttailla.
N40
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nuori mies on ystävällinen, niin en minä ajattele sitä minään flirttinä, vaan että onpa ihanaa kun tuo ihminen on noin mukava. Ihan vasta yksi 20+v. kassamies katsoi syvälle suoraan silmiin ja hymyili ja tuli kiva fiilis ihan vaan siitä, että joku oli niin mukava. Itsekin hymyilen ja nauran paljon ihmisille ja en tarkoita sillä millään tapaa flirttailla.
N40
Sama täällä.
N43
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua piristää pieni ja ystävällinen flirtti, miksi ei. Eikä pelkästään komeiden miesten kanssa. Libidoakin on.
N66
AP, tämä on juurikin niitä äärimmäisen harvoja tapauksia 😂
Ootko sä bi? Kun etsit keski-ikäisiä miehiä + naisia?
Ei kiinnosta bisset eikä itserakkaat. Se, että äiti kehui sua joskus komeaksi, ei siitä absoluuttista totuutta tee...
Ei. En ole kiinnostunut kakaroista enkä noin yleisesti ottaen edes pidä ihmisistä. Enemmän se huomio rasittaa.