Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan olette jaksaneet parisuhteen seksittömyyttä?

Vierailija
19.01.2026 |

Meillä on ollut seksiä viimeksi puoli vuotta sitten. Mies ei halua ja itse haluaisin joka viikko. Tilanne tuntuu raskaalta.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi korkeintaan. Olen pettänyt miehiä jotka eivät halunneet seksiä ja olen sitten eronnut kyllä.

Vierailija
2/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos antaisit sille miehellesi? Aina suihinotto tai kunnon anaalipano, kun mies lähdössä jonnekin, kummasti laskisi todennäköisyyttä pettämiselle. Mies saisi lähteä kotoa kassit tyhjänä, eikä panetuksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen,.oletko keppostellen tai tahattomasti pöräyttänyt pierun miehesi penikseen?

Ehkä silloin kun hän on työtämässä penistä peppuusi? Esinahka venyen täyteen pierua.

Vierailija
4/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä suhteessa oltiin vuosia ilman seksiä. Puolisoa ei kiinnostanut. Oli todella raskasta aikaa ja vei itsetunnon. En missään nimessä enää suostuisi tuollaiseen. 

Vierailija
5/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin aloitteiden tekemisen ja kuukauden kuivan kauden jälkeen totesin, että en halua elää sellaisessa suhteessa. Mies ei siis tehnyt yhtään aloitetta mun suuntaan koko suhteen aikana.

Vierailija
6/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam 🍓 

Vierailija
7/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on liian nössö. Sanoin, että ens kerralla läppäset mun pyllylle niin, niin että kuset tirahtaa billusta

Vierailija
8/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahattomasti lapsettomat parit. Mies, haittaako jos toinen mies hedelmöittää orgasmista tärisevän vaimosi panemalla ?

Vierailija
9/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä oli vuonna 2025 kaksi kertaa, toukokuussa ja kesäkuussa. Vuonna 2024 taisi olla lokakuussa. 2023 en muista oliko kertaakaan. Mies lakkasi haluamasta minua silloin kun tulin raskaaksi vuoden 2021 alussa. Kaikki aloitteet sen jälkeen minulta. Onhan tässä aika kauan jaksettu, tai no koko asia ei oikeastaan kiinnosta minua enää. 

Vierailija
10/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä oli ihan alusta asti silleen että mies halusi seksiä korkeintaan pari kertaa kuukaudessa. Sitten se pikkuhiljaa hiipui niin että viimesenä vuonna harrastettiin seksiä 2 kertaa koko vuoden aikana. 5 vuotta seurusteltiin ja kyllä tuo seksittömyys mua aina häiritsi, koska itse olisin halunut useamman kerran viikossa. 

Vierailija
11/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni haluaisi, että piereskelem hänen penikseensä. Eli menen kontilleen ja hän työntää peniksen pyllynvakoni päälle. Tai sitten hän istuu ja minä työnnän pyllynvakoni hänen penikseen kyykäten.

Suostuisitko itse ?

Vierailija
12/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani anelin, rukoilin polvillani enkä edes säälistä saanut. Pakkasin laukut ja lähdin.

M50

Vierailija
13/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 hour

Vierailija
14/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni haluaisi, että piereskelem hänen penikseensä. Eli menen kontilleen ja hän työntää peniksen pyllynvakoni päälle. Tai sitten hän istuu ja minä työnnän pyllynvakoni hänen penikseen kyykäten.

Suostuisitko itse ?

En tiedä muista, mutta minun mieheni kertoi fantasioivansa siitä, että päästäisin pierun seksin aikana. Juu, Aluksi olin hieman nolostunut ehdotuksesta, mutta päätin kuitenkin antaa periksi ja kokeilla. Huomasin peilistä, että miehen kasvoilla oli villi ja intohimoinen ilme, kun hän suuteli odottaen peppuani. Niinpä, kun tilanne oli sopiva ja tunnelma intiimi, annoin pienoisen pieraisun kuulua. Mies oli innoissaan ja hämmästynyt. Hän todella kiihottui valtavasti. Se toi minulle uskomatonta tyydytystä ja nautintoa.  Ehdottomasti tehdään uudelleen.

Vierailija
15/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on siitä ylipainosta kiinni. Ylipainoinen nainen ei ole viehättävä. Ylipaino tappaa seksielämän. Ei muuta ku laihduttamaan niin alkaa sitä seksiä jossain vaiheessa löytymään.

Vierailija
16/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on liian nössö. Sanoin, että ens kerralla läppäset mun pyllylle niin, niin että kuset tirahtaa billusta

Niin, täytyy olla rohkeasti ronski 

Vierailija
17/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen,.oletko keppostellen tai tahattomasti pöräyttänyt pierun miehesi penikseen?

Ehkä silloin kun hän on työtämässä penistä peppuusi? Esinahka venyen täyteen pierua.

Luulet olevasi hauska, voin kuvitella kuinka omassa huoneessasi tätä kirjoitit ja katketaksesi nauroit omalle tuotoksellesi. Lähetettyäsi viestin palaat vähän väliä katsomaan onko joku jo huomannut. Ne joilla ei omia kokemuksia ole, kirjoittelevat rivoja.. 

Vierailija
18/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken aina vaimoani pieremään suuhuni. Myös on ihanaa jos vaimo pieraisee pepustaan mällit niin kovaa että ne lentävät naamalleni

Vierailija
19/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet olevasi hauska, voin kuvitella kuinka omassa huoneessasi tätä kirjoitit ja katketaksesi nauroit omalle tuotoksellesi. Lähetettyäsi viestin palaat vähän väliä katsomaan onko joku jo huomannut. Ne joilla ei omia kokemuksia ole, kirjoittelevat rivoja.. 

En nauranut. 🥵

Vierailija
20/52 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ihmetellään kun mies ei anna seksiä! Ei teille käy mikään!

En voi kuin ihmetellä näitä ennakkoluuloisia tiukkapipoja. Ymmärtäisin, jos joku olisi kokeillut ja todennut, että ei ole mun juttu. Mutta että suhtautuu noin jyrkästi kokeilematta! Eikö teillä ole yhtään uteliaisuutta? No, onneksi oma tyttöystävä on avoimempi uusille kokemuksille ja antaa nuolla myös peppua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän