Naiset eivät näköjään tykkää jos mies on vähän ylipainonen mahakas velkaantunut ja juo alkoholia
No minkäs teet, en rupee miellyttää muita tällänen oon, on silti vakityö missä haluan käydä ja joskus maksaa velkani tai suurimman osan, ei ne naisetkaa mitää missejä on, ei todellakaa kaikki naiset kelpaa, sanon suoraa naiset etsii täydellistä miestä vaikka ovat itsekkin lihavia ja rumia osa-
Kommentit (71)
Muhun sopii muut, paitsi velkaantunut. Velat on maksettu ja saisin jonkunlaisen naisen. Ei vain enää kiinnosta.
Miksi vtussa sä saatanan degeneraatti jankkaat tätä paskaa täällä?! Puske jo junaa
..ja piirua vaille keva, oppimishäiriöinen, dysfaatikko, hahmotusongelmainen nepsy, epävakaa persoonallisuus ja mitä näitä nyt oli.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää siitä, että sä olet jankuttava ja painostava heikkolahjainen ruikuttaja.
No kyllä naisetki ruikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vtussa sä saatanan degeneraatti jankkaat tätä paskaa täällä?! Puske jo junaa
Saanko pumpata sua likaiseen rakkauden tunneliin?
Vierailija kirjoitti:
Muhun sopii muut, paitsi velkaantunut. Velat on maksettu ja saisin jonkunlaisen naisen. Ei vain enää kiinnosta.
No mulla on hienon audin verran velkaa.
Vierailija kirjoitti:
..ja piirua vaille keva, oppimishäiriöinen, dysfaatikko, hahmotusongelmainen nepsy, epävakaa persoonallisuus ja mitä näitä nyt oli.
Silti oli mitä oli on hyvä työpaikka ja tykätään ja yks ahkeremmista työntekijöistä.
Ei, mä en näköjään tykkää läskeistä juopoista ollenkaan. Totta töriset. Joko sut heitettiin suoli24:stä ulos? Niilläkin on kiintiö va jak ki pas kal le.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko pumpata sua likaiseen rakkauden tunneliin?
Jos saan ensin potkia naamasi pehmeäksi mössöksi
Juu ei kiinnosta vajaaälyinen mies..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei tykkää siitä, että sä olet jankuttava ja painostava heikkolahjainen ruikuttaja.
No kyllä naisetki ruikuttaa.
No etsi niistä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei kiinnosta vajaaälyinen mies..
Eikä mua kiinnosta sossuelätti nainen joka ei saa töitä
Vierailija kirjoitti:
Ei, mä en näköjään tykkää läskeistä juopoista ollenkaan. Totta töriset. Joko sut heitettiin suoli24:stä ulos? Niilläkin on kiintiö va jak ki pas kal le.
Ai sinä olet läski?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hieno velaton audi.
Mua ei taas kiinnostais pätkääkää köyhä sossuelätti nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hieno velaton audi.
Juu selvä
No ei miehet tykkää yhtään sen enempää vähän ylipainoisesta, mahakkaasta, velkaantuneesta ja alkoholia juovasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei miehet tykkää yhtään sen enempää vähän ylipainoisesta, mahakkaasta, velkaantuneesta ja alkoholia juovasta naisesta.
Mua ei haittaisi jos nainen juo 2 kertaa kuukaudessa ja on mahaa tai velkaa.
Sulle siis kelpaisi ylipainoinen ja mahakas nainen joka on velkaantunut ja tykkää juopottelusta?