Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti työkaveri

Vierailija
19.01.2026 |

Kerro kokemuksiasi narsistin kanssa työskentelystä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuu muiden virheisiin, kuuluttaa niistä kaikille. Omista mokistaan vaikenee. Kaveeraa vain henkilöiden kanssa joista hyötyy jotenkin 

Vierailija
2/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruaa, käännyttää muut tekosyin yhtä vastaan. Itse kyykyttää mutta on uhri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takertuu muiden virheisiin, kuuluttaa niistä kaikille. Omista mokistaan vaikenee. Kaveeraa vain henkilöiden kanssa joista hyötyy jotenkin 

Nyt tuli 10/10 selitys. Tuli 1-2 henkilöä aivan mieleen, lisäyksenä vielä hillittömät luulot itsestään ja äärimmäinen herkkänahkaisuus. 

Vierailija
4/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On työpaikan suosituin, järjestää juhlia vapaa-ajalla pienelle piirille

Vierailija
5/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu hengittämään varovasti, pääsee vähemmällä kun tekee niin että hänellä on tunne siitä että tehtiin hänen tavallaan. 

Kananmunan kuorilla kävelyä jne.

Vierailija
6/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee antamaan negatiivista palautetta huutamalla muiden kuullen eikä anna koskaan positiivista palautetta eikä sano "kiitos". Pitää itseään ylivertaisena ja kaikkia muita huonoina. Yrittää saada uusista työntekijöistä itsensä hovihänyselijöitä. Omasta mielestään on aina oikeassa eikä kykene kompromisseihin. Ei ihaile ketään. Voimakas kilpailuvietti.

Vierailija
7/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki edellä mainittu kuvaa hyvin mun entistä "työkaveria".

Vierailija
8/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoruaa, käännyttää muut tekosyin yhtä vastaan. Itse kyykyttää mutta on uhri. 

Alkoiko nimi C.llä?

Vierailija
9/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas narsisti alkoi kiusata kaksin verroin kun "unohdin" kutsua hänet illanistujaisiin. Ah sitä hiljaista raivoa, kyttäämistä, alentamisen sekä mustamaalamisen määrää. Olinpa vielä alhainen sijainen tuolloin. 😂

Vierailija
10/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua taas narsisti alkoi kiusata kaksin verroin kun "unohdin" kutsua hänet illanistujaisiin. Ah sitä hiljaista raivoa, kyttäämistä, alentamisen sekä mustamaalamisen määrää. Olinpa vielä alhainen sijainen tuolloin. 😂

Ettet vaan itse ois narsisti? Se että järjestää juhlia, johon kutsuu ihmisiä, ei tee kenestäkään narsistia. Sen sijaan, jos jättää jonkun/jotkut samaan porukkaan kuuluvat kutsumatta, on juuri narsistin pelikirjasta. Narsistilla on hyvät ja pahat aina ja oma hovi. Narsisti saa hovin hännystelemään itseään. Ja auta armias niitä, jotka ei hoviin kuulu. Narsiati luo kaikkialla ympärilleen niitä, jotka ovat hänen mielestään huonoja ihmisiä. Sitten puhuu pahaa. 

Vierailija
11/11 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettet vaan itse ois narsisti? Se että järjestää juhlia, johon kutsuu ihmisiä, ei tee kenestäkään narsistia. Sen sijaan, jos jättää jonkun/jotkut samaan porukkaan kuuluvat kutsumatta, on juuri narsistin pelikirjasta. Narsistilla on hyvät ja pahat aina ja oma hovi. Narsisti saa hovin hännystelemään itseään. Ja auta armias niitä, jotka ei hoviin kuulu. Narsiati luo kaikkialla ympärilleen niitä, jotka ovat hänen mielestään huonoja ihmisiä. Sitten puhuu pahaa. 

On aivan luonnollista ettei halua viettää töiden lisäksi vielä vapaa-aikaansakin ihmisen kanssa joka jatkuvasti kohtelee huonosti. Ei se tee minusta narsistia. Se on tervettä itsesuojelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi