Narsisti työkaveri
Kerro kokemuksiasi narsistin kanssa työskentelystä.
Kommentit (11)
Juoruaa, käännyttää muut tekosyin yhtä vastaan. Itse kyykyttää mutta on uhri.
Vierailija kirjoitti:
Takertuu muiden virheisiin, kuuluttaa niistä kaikille. Omista mokistaan vaikenee. Kaveeraa vain henkilöiden kanssa joista hyötyy jotenkin
Nyt tuli 10/10 selitys. Tuli 1-2 henkilöä aivan mieleen, lisäyksenä vielä hillittömät luulot itsestään ja äärimmäinen herkkänahkaisuus.
On työpaikan suosituin, järjestää juhlia vapaa-ajalla pienelle piirille
Joutuu hengittämään varovasti, pääsee vähemmällä kun tekee niin että hänellä on tunne siitä että tehtiin hänen tavallaan.
Kananmunan kuorilla kävelyä jne.
Tulee antamaan negatiivista palautetta huutamalla muiden kuullen eikä anna koskaan positiivista palautetta eikä sano "kiitos". Pitää itseään ylivertaisena ja kaikkia muita huonoina. Yrittää saada uusista työntekijöistä itsensä hovihänyselijöitä. Omasta mielestään on aina oikeassa eikä kykene kompromisseihin. Ei ihaile ketään. Voimakas kilpailuvietti.
Kaikki edellä mainittu kuvaa hyvin mun entistä "työkaveria".
Vierailija kirjoitti:
Juoruaa, käännyttää muut tekosyin yhtä vastaan. Itse kyykyttää mutta on uhri.
Alkoiko nimi C.llä?
Vierailija kirjoitti:
Mua taas narsisti alkoi kiusata kaksin verroin kun "unohdin" kutsua hänet illanistujaisiin. Ah sitä hiljaista raivoa, kyttäämistä, alentamisen sekä mustamaalamisen määrää. Olinpa vielä alhainen sijainen tuolloin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas narsisti alkoi kiusata kaksin verroin kun "unohdin" kutsua hänet illanistujaisiin. Ah sitä hiljaista raivoa, kyttäämistä, alentamisen sekä mustamaalamisen määrää. Olinpa vielä alhainen sijainen tuolloin. 😂
Ettet vaan itse ois narsisti? Se että järjestää juhlia, johon kutsuu ihmisiä, ei tee kenestäkään narsistia. Sen sijaan, jos jättää jonkun/jotkut samaan porukkaan kuuluvat kutsumatta, on juuri narsistin pelikirjasta. Narsistilla on hyvät ja pahat aina ja oma hovi. Narsisti saa hovin hännystelemään itseään. Ja auta armias niitä, jotka ei hoviin kuulu. Narsiati luo kaikkialla ympärilleen niitä, jotka ovat hänen mielestään huonoja ihmisiä. Sitten puhuu pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettet vaan itse ois narsisti? Se että järjestää juhlia, johon kutsuu ihmisiä, ei tee kenestäkään narsistia. Sen sijaan, jos jättää jonkun/jotkut samaan porukkaan kuuluvat kutsumatta, on juuri narsistin pelikirjasta. Narsistilla on hyvät ja pahat aina ja oma hovi. Narsisti saa hovin hännystelemään itseään. Ja auta armias niitä, jotka ei hoviin kuulu. Narsiati luo kaikkialla ympärilleen niitä, jotka ovat hänen mielestään huonoja ihmisiä. Sitten puhuu pahaa.
On aivan luonnollista ettei halua viettää töiden lisäksi vielä vapaa-aikaansakin ihmisen kanssa joka jatkuvasti kohtelee huonosti. Ei se tee minusta narsistia. Se on tervettä itsesuojelua.
Takertuu muiden virheisiin, kuuluttaa niistä kaikille. Omista mokistaan vaikenee. Kaveeraa vain henkilöiden kanssa joista hyötyy jotenkin