Ostin älyvaahtomuovipatjan itselle. Tottuuko siihen ikinä!
Viime yö ensimmäinen tällä patjalla. Ihan kammottava, siihen uppoaa ja se tuntuu ikävältä. Tottuuko tällaiseen koskaan vain myynkö samantien eteenpäin enkä yritäkään opetella?
Kommentit (13)
Taitaa olla liian älykästä seuraa sinulle.
En luovuttaisi ekan kerran jälkeen, siihen voi kyllä tottua ajan myötä. Itse kyllä totuin ja tykkäsin heti.
Oma kokemus oli, että vähän toi rentoutta lisää. Pettymys oli, että patja hengitti huonosti ja oli helteillä erityisen hikinen.
Muakin vituttaa hävitä shakissa vaahtomuovipatjalle.
Kestää hetki tottua, meillä tempur joka oli aluksi tosi kovan tuntuinen. Enää en halua muussa sängyssä nukkua ollenkaan, kun tämä on niin hyvä.
Itse kokeilin 3kk ja totesin että ei tänä ole minulle soveltuva. Erityisen hirveä kesällä. Oon miettinyt antaisiko vielä älyvaahtopetarille mahdollisuuden. Mutta petarilla pitää sentään olla päälliset
Meillä on ollut pitkään. Kesti vähän tottua, mutta sitten huomasin, että uni parantui esim. aloin nähdä/muistaa enemmän unia. Seuraava patjakin tulee olemaan svane.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on ollut pitkään. Kesti vähän tottua, mutta sitten huomasin, että uni parantui esim. aloin nähdä/muistaa enemmän unia. Seuraava patjakin tulee olemaan svane.
Miksi unien muistaminen olisi hyvä asia? Minä en ainakaan halua muistaa niitä.
Kärräsin juuri naapurista 3kpl kaatopaikalle... Oli kuullemma ihan turha ostos.
Minulla on jo aika pitkään ollut älyvaahtopetauspatja, aika paksu ja jämäkkä. Vei pari viikkoa totutteluun, mutta sen jälkeen olen vain nautiskellut. Tiesin, että alku on hankala, sillä petarin mukana tuli ohjelappu, jossa todettiin, että vie aikansa, ennen kuin nukkuja ja petari tottuvat toisiinsa. Minulla on myös samasta materiaalista tyyny. Ensimmäinen oli liian kova, oli kuin pään alla olisi ollut halko. Lopulta löytyi juuri minulle sopiva tai oikeastaan sopivat, sillä niitä on nyt kaksi, matalampi ja korkeampi. Valitsen niskan ja hartioiden tuntemuksen mukaan, kummalle pääni kallistan..
Jos patja on äskettäin ostettu, sen voinee palauttaa ja vaihtaa toiseen.
Taitaa olla virallinen nimi älyvaahtopatja.
ap