Sinä vanha nainen! Onko itkuinen ja paha olo maailmantilanteen takia? Ahistaa, kipuilet ja oireilet etkä saa unta?
Kommentit (24)
Mene töihin ja ota Ukko Ylijumala sydämeesi. Muuta neuvoa ei tule.
On niin itkuinen olo itsellä. Masentaa. Itkettää. 😭
AP
Eikö muka muita itketä? Mua itkettää! 😪😪
AP
Tein sinusta woodoo-nuken ja pistelen siihen nuppineuloja. Toivottavasti kipuilet.
Vierailija kirjoitti:
AP
Ahdistaako Trump tätiä?
Nukun kuin tukki. Ja näen eroottisia unia harva se yö. Hyvä olla kaikinpuolin. Elämä on seesteistä ja tasapainoista.
Mua ei huoleta mikään.
Vierailija kirjoitti:
Ahistaa!!!
T. Erja67v
Mua vielä enemmän ahistaa. Ja ditten itkettää. 😭😭
AP
Kyllä on niin kauhea tämä maailma nykyään. Miksei ihmiset osaa olla sovussa niin olisi paljon parempi kaikilla olla!
T. Marjatta
Demarit ahdistaa yhyy! Onneksi SDP:ssä kuohuu, kun on epäasiallista toimintaa ja hipelöintiä. Levottomat kädet syndrooma vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Tein sinusta woodoo-nuken ja pistelen siihen nuppineuloja. Toivottavasti kipuilet.
Onko Trump KAMALA NATSZI YHYYYY?
Olen vasta keski-ikäinen nainen, mutta kai ap tajuaa, että teidän nuorten (ja vähän vanhempien) miesten puolesta se ahdistus on. Te olette sitä tykinruokaa. Ei ne mummot. Teidät niissä sodissa uhrataan.
Ap, miks sä poraat täällä aamusta iltaan? Mitä sulta muuta puuttuu kuin pillu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ahdistaako Trump tätiä?
Minua niin itkettää! Itkettääkö sinua? 😪
AP
Osui ja upposi kun mummot tulivat joukolla paikalle paskan huumorinsa kanssa.
Ei oo. Voin ja nukun ihan hyvin :)
Miksi sua kiinnostaa vanhat naiset? Johtuuko se äiti suhteestasi? Vai jostain muusta mt-ongelmastasi? Kerro toki. Ei sua kukaan täällä tunnista, ihan anonyymina, anna mennä vaan.
Syön karkkia ja katon hömppäsarjoja. Olen vanha ja lihava. Ei mitään uutta auringon alla. Lakkasin pelkäämättä, kun ymmärsin, etten voi millekään asioille mitään. Ja turhaa vatvoa mitään maailman tapahtumia. Pelottelua ollut koko ajan kautta maailman historian. Koronahössäys pisti nuorison sekaisin. Nyt kaikki odottaa sotaa lamaantuneina.
hyvin huomaa miten inseli peukuttaa omaa aloitustaan. pentu
Kamala olo yhyyyyy!
- Ritva72