Sinä vanha nainen! Onko itkuinen ja paha olo maailmantilanteen takia? Ahistaa, kipuilet ja oireilet etkä saa unta?
Kommentit (24)
Itkettää niin veetusti. 😢😢 Surun pyyhit silmästäni pois...
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen vasta keski-ikäinen nainen, mutta kai ap tajuaa, että teidän nuorten (ja vähän vanhempien) miesten puolesta se ahdistus on. Te olette sitä tykinruokaa. Ei ne mummot. Teidät niissä sodissa uhrataan.
Ap kuvittelee ettei joudu siihen paskaan koska on mt-syistä rauhanaikana vapautettu. Joutuupa hyvinkin, koska jokaiselle on siinä tilanteessa hommia ja jos niiden tekeminen ei kiinnosta, tulee messinkiburanaa.
Ei, olen ehtinyt nähdä ,kokea paljon
Vierailija kirjoitti:
Osui ja upposi kun mummot tulivat joukolla paikalle paskan huumorinsa kanssa.
No, on se hyvä että joku ymmärtää tätäkin "huumoria", vai mitä ap?
Kyllä. Asiaa ei auta, että komea hopeakettu-mieheni juuri jätti minut ja otti tilalle paljon kauniimman ja nuoremman naisen. N48
Vierailija kirjoitti:
Tein sinusta woodoo-nuken ja pistelen siihen nuppineuloja. Toivottavasti kipuilet.
IHANAA!! TÖKKÄÄ KOVASTI.. KIPU KIIHOTTAA... tilulilu..
AP
Ei. En muista milloin olen viimeksi itkenyt. Ihan oikeasti siitä täytyy olla vuosia. Mulla oli kusipäinen, tuollainen ap:n kaltainen narsistimies, joka harrasti mun loukkaamista ja rääkkäämistä. Silloin varmaan itkin mutta mähän opin olemaan itkemättä jottei hän saisi siitä nautintoa.
Ap, voisitko keittää 10 litraa vettä? Nosta kiehuva vesikattila kylppärin lattialle, polvistu ja upota pääsi sinne.
Kyllä. Vaginani on kuiva eikä edes vagisan enää auta. Menopaussi on silkkaa myrkkyä. Enkä halua mennä ulos, koska siellä näkee kauniita nuoria naisia, jotka edustavat kaikkea mitä minä en ole.
Mikä sun munan pituus on senttimetreinä, ap? Jos alle keskimitan eli 17 cm kisakunnossa niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on peilausta sinun huonolle huumorillesi. 😔
Vierailija kirjoitti:
😁😁😁😁😁 Lisää!!!
En ole aikoihin nauranut näin paljon! Kiitti ap!
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole mummo vaikka ketjua luenkin.
Kyllä minua vähän surettaa, että kokonaisia sukupolvia miehiä uhrataan surutta sodissa. Olette pelinappuloita vaan.