Onko julkisuuden henkilö yrittänyt iskeä sua? Olitko imarreltu? Ei nimiä!
Kommentit (11)
Lähetetään kaikki Suomen salmiakit Ryssänmaalle. Saadaan vaihteeksi kivempi itänaapuri.
On, enkä ollut imarreltu. Olin 19 ja ukko varmaan viisikymppinen. Sinnikäs oli.
On. Istuu nyt eduskunnassa, olin viiskymppinen.
On, en ollut imarreltu, Turhia julkkiksia on helsinki täynnä. Hullujen huone se on, onneksi pääsin mokomasta eroon, vaikka tekstiviestejä heitteleekin kohta vuosi jälkeenpäinkin... Ei ikinä miestä helsingistä. Kylähulluja on lähempänäkin...
Tapasin Ville Valon helsinkiläisessä baarissa, kerroin jutun yliksellä ja se päätyi pastaksi.
Olin nuorena nättinä opiskelijana tanssiravintola-yökerhossa viikonlopputöissä . Aikamoisia pelimiehiä oli monikin tunnettu artisti, aina pieni iskemisyritys meneillään. En kerro nimiä, koska monet oli perhe kotona.
Muutama lätkäjätkä, joo. Oli lähinnä tympeää. Lukioaikoina ja niillä main.
Muutama muusikko, joo. Myös lukioaikoina ja vähän sen jälkeen. Joku silloinen kunnallistason poliitikko myös. Samoin jokunen julkisuudessakin esiintyvä tutkija. Nämä lähinnä aikuisiällä. Näistäkään en välttämättä ollut imarreltu, mutta ei nissä ei sen isompaa ongelmaakaan ollut. Yhdestä tykkäsinkin, muttei siitä sitten lopulta kuitenkaan sen kummempaa tullut.
On. Mutta sit ovatkin paljastuneet huijareiksi. Ovat vain näyttäneet julkkikselta
On eräs näyttelijä yrittänyt. Olin 25-vuotias. Lisäksi yksi muusikko useammalla eri kerralla kaupungilla hakenut katsekontaktia ja katsonut pitkään sekä kiinnostuneen näköisenä. Tuolloin olin jo nelikymppinen. Sitten eräs mua selvästi nuorempi poliitikko kaupungilla myös luonut hyväksyviä ja kiinnostuneita katseita. Olin yllättynyt.
Aikoinaan eräs poliitikko käveli kadulla vastaan, katsoi minua himokkaasti jalkoväliin ja lipaisi huuliaan. Eräs entinen näyttelijä yritti kapakassa iskeä, ja eräs rockmuusikko pörräsi ympärillä kiimoissaan. Onhan noita nuorempana ollut, vain erään kirjailijan kanssa päädyin tositoimiin.
Eräs muusikko iski ja vietettiin viikonloppu yhdessä, tämä ysärillä. Yrittäjiä on ollut lisäksi yksi muusikko ja pari näyttelijää
Yks ihan hauskannäköinen näyttelijä on yrittänyt. Oltiin jotain kaksvitosia tuolloin. Olin imarreltu. Olisin varmaan antanut jotain tapahtuakin, jos en olis seurustellut tuolloin.
On joo, muutama on yrittänyt. Olin varmaan aika kaunis nuorena. Oon mun miehen kaa ollut jo 19-vuotiaasta lähtien; ei oo oikein ollut sopivaa vastata muiden iskuyrityksiin.
Parikymppinen olin ja mies suorastaan tippui minun jalkojen juureen. En ole ikinä nähnyt sellaista huumaantumista.
No säikähdin sitä ja en ajatellut, että olisin sellaisen arvoinen. Sen jälkeen mies on tehnyt uraa tuottajana.
Housuihin pyrkijöitä on ollut, mutta niissä ei ole ollut mitään henkilökohtaista. Minä olisin ollut vain yksi kaato. Mutta niihinkin juttuihin minulla oli liian huono itsetunto.
Vierailija kirjoitti:
On. Mutta sit ovatkin paljastuneet huijareiksi. Ovat vain näyttäneet julkkikselta
:)))
Ei, olin 16 v.