Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kyllästynyt mieheni tyhmyyteen

Vierailija
19.01.2026 |

Häneltä ei saa mihinkään asiaan asiallista tai pätevää vastausta, kaikki on jotain musta-tuntuu, oon ehkä sitä mieltä, joo-o, voi olla, mitenkähän on, jaa-nyt en kyllä tiedä. Miksi hän ei ole perehtyneempi mihinkään, kaikki asiat olen selvittänyt täysin ilman hänen apuaan, kyllästyttää olla naimisissa jonkun perkeleen varamutterin-varamutterin-varamutterin-varamutterin kanssa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus! :-D

Mutta ymmärrän. Mun siskon mies on tuollainen tyhjäpää. En voi käsittää, että aikuinen mies taivastelee jotakin arkisia asioita eikä tunnu tietävän mistään mitään. Viimeksi taivasteli jotakin lääkärisarjaa televisiossa Syke tms, että nuo on varmaan ihan oikeita lääkäreitä, kun kerran tietävät noin paljon sairauksista ja leikkaavatkin potilaita, että eihän näyttelijä voi tuollaista osata tehdä... 

On, kyllä hauska. Kaveri erosi miehestä joka vain "makasi" sohvalla jurottamassa. Nyt sillä on mies joka käyttää amfetamiinia ja nyt kaveri valittaa, kun ei saa maata sohvalla, kun mies on aina menossa, eikä nainen saa suunvuoroa . Voiko nainen olla koskaan tyytyväinen mieheensä? :-D

Vierailija
22/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän jahkailu ole merkki tyhmyydestä. Minua kiinnostaa enemmän se että mikä este miehelläsi on sanoa mielipiteensä? Minkälaiselle ihmiselle pitää jahkailla eikä boi sanoa suoraan. Jos tietää että jääkaapissa voi olla pommi niin jokainen terve yksilö jahkailee avaamisen kanssa. Tässäkin asiassa suosittelen aloittajaa aivan ensiksi tarkastelemaan omaa itseään ihmisenä ja kumppanina vasta sitten sitä toista vaikka uskon että jälkimmäiseen ei tarvetta enää olekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap, voin samaistua ajatuksiisi.

Mieheni oli aluksi hyvin käyttäytyvä, huomaavainen ja kohtelias, osallistuu kyllä kotitöihin ja arjen pyörittämiseen.

Mutta se mikä jäi alussa piiloon, oli perheessään opittu sairas dynamiikka ja syvällisemmän sivistyksen puute.

Mies kyllä osaa käyttää haarukkaa ja veistä sekä keskustella tietyistä itseään kiinnostavista aiheista hyvinkin asiallisesti, mutta tyhmyys näkyy ennen pitkää aivan typeränä käytöksenå- suuttuu myös kaikesta sellaisesta jossa olen kanssaan eri mieltä. 

Häpeän hänen käytöstään esim seuraavanlaisissa tilanteissa: kun muut keskustelee vaikka maailmanpolitiikasta niin hän ei ole seurannut uutisia ja perustaa kommenttinsa johonkin lapsenrasoiseen mielikuvitukseen kuten "mitä jos Trump onkin ufo- höhöhöö".

Hänen kanssaan kyllä arki pyörii mutta aikuisten väliset keskustelut puuttuu kokonaan.

Ei myöskään näe omaa napaansa pidemmälle mit

Mies on oikeassa, asiat nyt vaan ovat mitä ovat. 

Vierailija
24/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllästynyt työpaikan miesten typeryyteen ja organisointikyvyn puutteeseen. Olispa joku paikka, jonne voisi mennä, jossa olisi pelkkiä naisia, niin saisi hetken lepoa noista tauloista.

Nämä naisvaltaiset työpaikat ne vasta mukavia ovatkin, ai että. 

Vierailija
25/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on oikeassa, asiat nyt vaan ovat mitä ovat." Mies on "oikeassa" tuossa Trump asiassakin, suurin osa vain öyhöttää hänestä muiden mukana miten hullu se on vaikka ei ole seurannut tilannettta yhtään. 

Vierailija
26/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutterin!?

Eikös naiset oo muttereita ja miehet pultteja?

Varapultin varapultin mutteri

Vierailija
27/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies on oikeassa, asiat nyt vaan ovat mitä ovat." Mies on "oikeassa" tuossa Trump asiassakin, suurin osa vain öyhöttää hänestä muiden mukana miten hullu se on vaikka ei ole seurannut tilannettta yhtään. 

Hulluksi leimaaminen, rasismikortti, yms on helppoa ja epä-älyllistä.

Vierailija
28/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootako, että mies tekee päätökset? Oletko itse perehtynyt  noihin asioihin? Olin naimisissa tyhmän miehen kanssa, ja kun perehdyin itse asioihin niin hänen mielestä perehdyin aina väärin kuitenkin. 

Vierailija
29/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osa tyhmistä miehistä on sen verran fiksuja, että esittävät alussa fiksumpaa kuin mitä ovat "

Ihan mielenkiinnosta kysyn että miten esitetään fiksumpaa kuin oikeasti on? Tyhmempi luulisi että se on yhtä vaikeaa kuin salilla vain esittää että nostaa penkistä 150 kiloa vaikka oikeasti nostaa vain 75 kiloa.

Vierailija
30/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin aloituksessa on vain naisen oma näkökulma asiaan eikä kokonaisuutta ja sepä vasta tyhmää onkin kun puolet tarinasta uupuu. 

Vierailija
31/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mies on oikeassa, asiat nyt vaan ovat mitä ovat. "

Voi ollakin joissain asioissa, mutta sivistynyt osaa suodattaa mitä sanoo ääneen tai jättää sanomatta. Väitän että et pitäisi kyseistä miestå älykkäänä jos keskustelisit hänen kanssaan. Hän saattaa tuiki tuntemattomalle alkaa arvostella vaikka jonkun ihmisen ulkomuotoa. Töksäyttelee asiattomiakin kommentteja ilman suodatinta, koska "hänen mielestään asiat nyt vaan on niin". 

Minäkin taidan todeta ääneen, että asia nyt vaan on niin että hän ei ole älykäs. Jos hän suuttuu siitå niin käyttäydyn kuten hänkin, ulkoistan vastuun sanomisestani koska asiahan on niin, miksi hän loukkaantuu sitten tästä kun muutkaan eivät saisi?

Juntti mikä juntti- en esittele uusille tutuille niin vältyn häpeältä. 

Vierailija
32/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä seurustelin pitkään miehen kanssa, jolla ei ollut minkäänlaisia käytännön taitoja. Oltiin noin kolmekymppisiä. Tajusin, että tämä johtui siitä, että miehen perheessä vanhemmat tekivät kaiken. Siis aivan kaiken. Lapsia ei oltu osallistettu millään lailla mihinkään, eikä heille oltu teininäkään luotettu mitään kotitöitä. Tämän seurauksena mulle selvisi yhden mökkiviikonlopun aikana, että mieheni ei mm. osannut tankata autoa (isänsä tankkasi auton aina), ei osannut sytyttää saunanpesää (isänsä lämmitti aina saunan, ei huolinut apua), eikä esimerkiksi osannut grillata, ei siis tajunnut, että pitää olla kunnon hiillos, ei makkara paistu jossakin kituliaasti palavassa liekissä... Vastaavanlaisia juttuja olisi kerrottavana vaikka kuinka. Yhdenlaista tyhmyyttä tuokin. Onneksi ei enää olla yhdessä. 

Vierailija
33/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita naisissakin. Oma avokki exä ei ymmärtänyt mitä eduskunta ja hallitus tekevät. Ei tiennyt milloin talvi- ja jatkosota olivat tai miten se liittyi toiseen maailmansotaan. Ei ollut kuullutkaan Kennedystä, Molotovista, Napoelonista etc. Ja hän oli kuitenkin ylioppilas ja tradenomi.

Vierailija
34/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus! :-D

Mutta ymmärrän. Mun siskon mies on tuollainen tyhjäpää. En voi käsittää, että aikuinen mies taivastelee jotakin arkisia asioita eikä tunnu tietävän mistään mitään. Viimeksi taivasteli jotakin lääkärisarjaa televisiossa Syke tms, että nuo on varmaan ihan oikeita lääkäreitä, kun kerran tietävät noin paljon sairauksista ja leikkaavatkin potilaita, että eihän näyttelijä voi tuollaista osata tehdä... 

On, kyllä hauska. Kaveri erosi miehestä joka vain "makasi" sohvalla jurottamassa. Nyt sillä on mies joka käyttää amfetamiinia ja nyt kaveri valittaa, kun ei saa maata sohvalla, kun mies on aina menossa, eikä nainen saa suunvuoroa . Voiko nainen olla koskaan tyytyväinen mieheensä? :-D

Ovatko nämä mielestäsi ne kaksi maailman ainoaa miesvaihtoehtoa? Sohvalla makaaja ja narkkari?

Kumma juttu kun ei ole koskaan tullut minulle eteen.

Vierailija
35/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita naisissakin. Oma avokki exä ei ymmärtänyt mitä eduskunta ja hallitus tekevät. Ei tiennyt milloin talvi- ja jatkosota olivat tai miten se liittyi toiseen maailmansotaan. Ei ollut kuullutkaan Kennedystä, Molotovista, Napoelonista etc. Ja hän oli kuitenkin ylioppilas ja tradenomi.

Nukkui historian tunneilla?😴

Silti kuullostaa tosi oudolta. 

Voiko olla tottakaan? 

Vierailija
36/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseppä sen miehen alussa arvioit (väärin?). Et voi syyttää toista siitä, mikä hän luonnostaan on ja minkä itse olet valinnut. Ellei hän sitten ole täydellisesti vedättänyt sinua, kuten osannut esittää älykästä suhteenne alussa. Mitä epäilen.

Ainut konsti on ruveta asennoitumaan miehen vastauksiin toisin, esimerkiksi sanoa jotain positiivista sen joojotuksen jälkeen, kuten vaikka, että "onko sulla mielipide tästä asiasta, olisi kiva kuulla ihan kunnon mielipidekin". Ehkä se mies kaipaa vaan jonkun rohkaisun ja osoituksen siitä, että sitä hänenkin mielipidettään kaivataan. Hän on varmaan tottunut siihen, että sinä luulet tietäväsi kaiken, ja sen takia paras on, kun ei sano itse mitään.

Vierailija
37/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo on aina eri mieltä ja väärässä. Kun asia lopulta hänellekin selviää, niin suuttuu vallan vietävästi. Ehkä miehesi varoo sanomasta mitään, ettei kävisi samoin kuin täällä.

Vierailija
38/38 |
20.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus ei kerro sinänsä ihmisen älystä ja sivistyksestä kovin paljon. Olen tavannut ihmisiä, jotka ovat ylioppilaaksi päässeet ja opiskelleet esim. amk:ssa, mutta yleissivistyksen taso ja puheet ovat sellaisia, että epäilen heidän oikeasti olevan jotenkin heikkolahjaisia. 

Yksi työkaveri esimerkiksi ei tiennyt, missä kaupungissa Big Ben -niminen nähtävyys sijaitsee. Sama työkaveri oli aivan ulalla, kun aamulla kahvipöydässä ruvettiin puhumaan eduskuntavaaleista ja eilisestä vaalipäivästä ja eilisillan tulosseurannasta ja tuloksesta. Hän kysyi, että "oliko ne vaalit siis nyt, loppuiko ne jo". 

Vaaleja oli hehkutettu kaikkialla viikkotolkulla, mutta hän ei seurannut mitään mediaa, ei lukenut lehtiä, ei katsonut telkkaria.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän