Miten esitellä ulkolainen poikaystävä rasisti vanhemmille?
En ole kertonut poikaystävästä vielä mitäön, koska vanhemmat ovat melko rasistisia. Poikaystävä on turkkilainen, ei ole uskovainen ja on korkeasti koulutettu, mutta tiedän että vanhemmilla on heti negatiiviset käsitykset kun asiasta kerron. Onko krllään ollut samanlaista tilannetta ja miten vanhemmat ovat lopulta ottaneet kumppanin vastaan?
(En ehdi varmaan edes lukea vastauksia kun jo poistetaan.)
Kommentit (31)
Olen hoikka ja kuntoileva nuori nainen. :D Rahaa en myöskään ole miehelle antanut enkä anna, itse asiassa hän on maksanut kaikki yhteiset menomme, tienaa myös paljon enemmän kuin minä, on kuitenkin yliopiston käynyt ihminen. Mutta kiitos vastauksista. ;D
Ap
Minkä ikäinen olet ja asutko kotona?
Jos olet omillasi asuva aikuinen, niin miksi sinun pitäisi ystävääsi mitenkään erikseen esitellä.
Menette, jos nätisti pyydetään. Oletan, että silloin käyttäytyvät myös asiallisesti, kun aloite on heillä.
Ei mitenkään kotimanen kainaloon ja siten vasta esitely. 😃
Vanhempasi ovat realisteja. Tietävät jo etukäteen, että tuosta suhteesta ei tule mitään.
Vierailija kirjoitti:
Olen hoikka ja kuntoileva nuori nainen. :D Rahaa en myöskään ole miehelle antanut enkä anna, itse asiassa hän on maksanut kaikki yhteiset menomme, tienaa myös paljon enemmän kuin minä, on kuitenkin yliopiston käynyt ihminen. Mutta kiitos vastauksista. ;D
Ap
Etelänmaalaiset ovat herrasmiehiä. Älä toki liikoja vaadi taloudellisesti ettei luule "omistavansa" Sinua. Jos ei kelpaa Sun vanhemmilesi niin viettäkää ihana loppuelämänne yhdessä! Kaikkea hyvää!
Aika noloa jos tytär on mat.upatja. Hertsyykkare jos turkkilaispimu ottais suomalaisen pojan. Siinä oltais duunaamassa jotain kun.niamurhaa heti kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempasi ovat realisteja. Tietävät jo etukäteen, että tuosta suhteesta ei tule mitään.
Kerro miksi ei. Vai oletko peräkylän poterossa elävä juntti? Oletko ikinä matkustellut?
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi? koska on turkkilaine? :D
Kun suomalaiset reissaavat ulkomailla niin he käyttävät siellä rahaa. Mutta kun nää ei-suomalaistenväriset tulee Suomeen niin ne on käsi ojossa pyytämässä avustuksia ja saavatkin niitä vielä, prkl!