Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten esitellä ulkolainen poikaystävä rasisti vanhemmille?

Vierailija
19.01.2026 |

En ole kertonut poikaystävästä vielä mitäön, koska vanhemmat ovat melko rasistisia. Poikaystävä on turkkilainen, ei ole uskovainen ja on korkeasti koulutettu, mutta tiedän että vanhemmilla on heti negatiiviset käsitykset kun asiasta kerron. Onko krllään ollut samanlaista tilannetta ja miten vanhemmat ovat lopulta ottaneet kumppanin vastaan? 

(En ehdi varmaan edes lukea vastauksia kun jo poistetaan.)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joidenkin suomalaisten rasismi kyllä hämmästyttää. Öyh Öyh Suomeen saa tulla vain suomalaisia. Mutta sitten itse ravaavat ties missä ulkomailla.

Kun suomalaiset reissaavat ulkomailla niin he käyttävät siellä rahaa. Mutta kun nää ei-suomalaistenväriset tulee Suomeen niin ne on käsi ojossa pyytämässä avustuksia ja saavatkin niitä vielä, prkl!

Vierailija
22/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka ja kuntoileva nuori nainen. :D Rahaa en myöskään ole miehelle antanut enkä anna, itse asiassa hän on maksanut kaikki yhteiset menomme, tienaa myös paljon enemmän kuin minä, on kuitenkin yliopiston käynyt ihminen. Mutta kiitos vastauksista. ;D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja asutko kotona?

Jos olet omillasi asuva aikuinen, niin miksi sinun pitäisi ystävääsi mitenkään erikseen esitellä. 

Menette, jos nätisti pyydetään. Oletan, että silloin käyttäytyvät myös asiallisesti,  kun aloite on heillä.

Vierailija
24/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään kotimanen kainaloon ja siten vasta esitely. 😃

Vierailija
25/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempasi ovat realisteja. Tietävät jo etukäteen, että tuosta suhteesta ei tule mitään.

Vierailija
26/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hoikka ja kuntoileva nuori nainen. :D Rahaa en myöskään ole miehelle antanut enkä anna, itse asiassa hän on maksanut kaikki yhteiset menomme, tienaa myös paljon enemmän kuin minä, on kuitenkin yliopiston käynyt ihminen. Mutta kiitos vastauksista. ;D

Ap

Etelänmaalaiset ovat herrasmiehiä. Älä toki liikoja vaadi taloudellisesti ettei luule "omistavansa" Sinua. Jos ei kelpaa Sun vanhemmilesi niin viettäkää ihana loppuelämänne yhdessä! Kaikkea hyvää!

Vierailija
27/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa jos tytär on mat.upatja. Hertsyykkare jos turkkilaispimu ottais suomalaisen pojan. Siinä oltais duunaamassa jotain kun.niamurhaa heti kärkeen.

Vierailija
28/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempasi ovat realisteja. Tietävät jo etukäteen, että tuosta suhteesta ei tule mitään.

Kerro miksi ei. Vai oletko peräkylän poterossa elävä juntti? Oletko ikinä matkustellut?

Vierailija
29/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä talutushihnaan.

Vierailija
30/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei voi? koska on turkkilaine? :D

Vierailija
31/31 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULKOMAALAINEN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi