Lue keskustelun säännöt.
Mita varten telkusta tuli ohjelma jossa perus- ja lahihoitajat oikein liittonsa kanssa odottivat palkankorotusta. Eiko se korotus luvattu vain KOULUTETUILLE naisvaltaisille matalap
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mihis se korkeasti koulutettu on siitä edestä kadonnut?
Suon kyllä lähihoitajille palkankorotuksen. Alkuun vaikka 200-300 kuukaudessa lisää. Jos joku amk-insinööri saa 4000 e/ kk, sähköasentaja 2500 e/kk niin kyllä lähihoitaja ja sairaanhoitajakin hiukan enemmän ansaitsee.