Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mita varten telkusta tuli ohjelma jossa perus- ja lahihoitajat oikein liittonsa kanssa odottivat palkankorotusta. Eiko se korotus luvattu vain KOULUTETUILLE naisvaltaisille matalap

Vierailija
27.04.2007 |

alkka-aloille.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihis se korkeasti koulutettu on siitä edestä kadonnut?



Suon kyllä lähihoitajille palkankorotuksen. Alkuun vaikka 200-300 kuukaudessa lisää. Jos joku amk-insinööri saa 4000 e/ kk, sähköasentaja 2500 e/kk niin kyllä lähihoitaja ja sairaanhoitajakin hiukan enemmän ansaitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi