Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaksi päivää aikaa hyväksyä työllistymissuunnitelma

Vierailija
19.01.2026 |

Aika vähän antavat näköjään nykyisin aikaa hyväksyä tuo suunnitelma. Ei voi välttyä ajatukselta, että näinköhän virkailijoita on ohjeistettu hankkimaan työnhakijoille karensseja, jotta voidaan sitten lain mukaan lopettaa työmarkkinatuen maksaminen ?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siihen menee minuutti. Oletko jotenkin autistinen?

No ei tuo minulle itselle ongelma ollut. Mutta nopea on tuo aikataulu. Kyllä laskuissakin on aina eräpäivä hieman ylihuomista kauempana.

Laskuissa se eräpäivä on siksi että ei voida olettaa että aina ois niin paljon rahaa tilillä että siitä voisi heti laittaa jotain 100e sähköön. 

No onpa persaukista porukkaa, jos käyttötilillä ei ole edes muutamaa satasta.

Harvoin on se muutama satanen kun tuki koostuu summasta 595 per 4 vkoa

Vierailija
42/45 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtönkin voi olla mökillä ilman konetta joten ei onnistu 2 päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä hyväksyn heti kun tulee viesti, että nyt voi hyväksyä. En tiedä montako päivää aloittaja tarvitsee, ettei voi heti hyväksyä.

Minä minä minä. Koita nyt tajuta, että ei mulla mennyt tällä kertaa kuin muutama minuutti kun olin tuon hyväksynyt. Vaan kun ei siitä ole kyse. Etkö todellakaan kykene ymmärtämään, että ihmisillä voi olla monenlaisia tilanteita, minkä takia ei voi tollasta hyväksyä välittömästi. Eikä kaikki ihmiset väijy jotain tekstareita koko päivää.

No mainitse jokin esimerkki, että millaisia tilanteita on, ettei voi hyväksyä välittömästi? Mielenkiinnolla jään nyt odottamaan.

Vierailija
44/45 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on syy miksi niin moni kotona makaaja ei työllisty. Toimenpide joka vie aikaa alle kaksi minuuttia ja jonka voi suorittaa kotona kalsareissa tuntuu joillekin ylivoimaiselta haasteelta.

Kuka tässä mistään ylivoimaisesta haasteesta on puhunut ? Onko sun mahdotonta ymmärtää, että kaikki ihmiset eivät tuijota ja vahdi puhelintaan koko ajan ja edes joka päivä ?

Eihän se sinne yllättäen tule, vaan se tehdään yhdessä tapaamisella tai puhelinkeskustelussa ja sitten käydään hyväksymässä omilla tunnuksilla. Kyllä jokaisella työttömällä sen verran velvollisuuksia on, että käy laittamassa rastin ruutuun parin päivän sisään.

Vierailija
45/45 |
19.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monella työttömällä on prepaid liittymä. Jos siinä ei ole latausta eli saldoa tarkoitan, niin se ei hyväksyminen onnistu heti.

Ja tämmöinen henkilökö on aidosti työnhakija?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä